Alkuraskauden turvotuskuvia- ketju :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuski00

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 655
1
36
02-alueella jossakin...
Mulla on ihan järkky turvotus itsellä. Mietiskelen tässä, että miten sitä sais hillittyä ja miten siis saan pidettyä salaisuutena erinäisten ihmisten osalta joiden en halua missään nimessä vielä tietävän. Turvotushan on todella yleistä ja siitä onkin varmaan miljoona omaa ketjua täällä, mutta en ainakaan löytänyt "kuva-ketjua" :) ja en itse tunne kuuluvani turvotuksen kanssa masukuva-ketjuun :laugh: Täähän tästä vielä ottaa ja poistuu virallisen masun tieltä ;)

Olisiko halukkaita jakamaan tätä puolta? Varsinkin teitä jotka myös haluatte vielä salata joiltain asian?

Hei tämä on hyvä idea! Itsellä on tuota turvotusta tosi paljon :( olen nyt 3+4 ja näyttäis enemmän siltä kuin tuossa ois ykkönen edessä :D

En pääse tähän hätän kuvaamaan mutta nostan tämän muidenkin näkyville ja ehkä huomenna laitan kuvan :)

[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7235910.jpg][/URL]

Siinäpä se. Valtavana ja viikkoja kasassa "huimat" 3+6 tänään :D Oikeasti olen hoikahko. Siis onhan tossa mahan kohdalla läskiä jonkun verran, mutta kyllä se on normaalitilassa ihan tasainen :laugh:

Laittakaas muutkin näitä wannabe -vauvamahoja näkyviin ja jakakaa nesteenpoistovinkkinne!

(Muok. Paremman raskauslaskurin mukaan olinkin 4+2)

Viimeksi muokattu:
Neuvolatädin laskurin mukaan kuvissa menossa nyt 6+2

Mulla on itse asiassa paino tippunu ja turvotuskin näemmä vähentynyt. Kohta ei näy enää mitään ennen kuin pallo pullahtaa :)

Nesteen poistamiseen ei mulla ole mitään muuta vinkkiä kuin et suola minimiin. Mulla tosin sekään ei tehoa kunnolla.
Ja onkos porukalla sitten vinkkejä, et millä sais kaaasut vähenemään??????? Koko helvatun ajan vierailee rupurupumörkö....

Viimeksi muokattu:

Ja tässäpä olisi 4+6. Piti käydä eilen ostamassa uudet housut koska mitkään ei oikein istuneet päälle ja puristivat kamalasti. Nyt on tilaa kasvaa :laugh: Aamulla tämä turvotus on kyllä hillitympää mutta iltaa kohti ----> (.)

Laittakaa lisää kuvia etten tunne olevani näin yksin :/ :D

Onneksi on muillakin maha ihan turvoksissa ja alusta alkaen. Me nimittäin miehen kanssa tänään jo mietittiin pitääkö mennä lääkärissä käymään et onko tää ihan normaalia kun maha on niin turvoksissa. En haluais vielä kertoa kaikille tästä raskaudesta mutta tuntuu että kohta joku jo huomaa mitä on meineillään kun maha on kuin pallo, aamusta turvotusta on hiukan vähempi mutta iltaa kohden lisääntyy. Mulla tää raskaus tosin hoidoilla alkuun saatu joten sekin tietty saataa vaikuttaa, mutta ei ole ennen tällästä ollu ja tää kuitenkin mun neljäs raskaus. Äitiysfarkut oli jo pakko käydä ostamassa kun mitkään vanhat ei mene lähellekään enää kiinni ja viikkoja on vasta 6+1. Ollaan jo mietitty voisko siellä masussa ollakin kaks asukkia kun kaks alkiota tässä hoidossa siirreettiin, vai miks ihmeessä turvottaa näin.

Yhteistyössä