alkuraskauden painon putoaminen

  • Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti
odottaja
Onko yleistä ja onko siitä haittaa? Mulla n.10 kiloo oli ylimäärästä ku rupesin odottamaan, ja nyt on pudonnu 3,5 kg kun en kertakaikkiaan pysty syömään enempää, ei mee alas (etovaa oloa, onneks oksut loppuneet).
 
Mun mielestä ei haitannu. Mulle vaan toitotettiin omasta hyvästä olosta et piti syödä. Kyllä vauva ottaa omansa mut sit äitille voi tulla vähän heikko olo. Mulla oli tasan 37+0 viikkoa huonoa oloa! Alku raskaus niistä hirveintä aikaa ei kans tullu syötyä, paitsi sit 25vk jälkeen tuliki painoa 23kg. :LOL:
 
Älä ole huolissasi painon putoamisesta, vauva ottaa kyllä tarvitsemansa. Itsekin olen kärsinyt koko raskauden ajan pitkästi yli 20 viikolle pahoinvoinnista ja vieläkin huonosta ruokahalusta ja paino putosi alussa useamman kilon. Nyt olen viikolla 30+ ja paino noussut alkupainosta vain kilon. Terkkari sanoi, että sinullapa on ihanteellinen tuo painonnousu.

Sen olen huomannut, että kannattaa syödä edes jotain pientä pienin väliajoin, kuten vaikka omenaa tms, koska liian kauan ilman ruokaa oleminen tekee ainakin minulle vielä huonomman olon.
 
no miulla ei ollu huonoaoloa ja voin mitä parhainten odotusaikana, vaikka söin paino putos, noin 1 kk ennen laskettua aikaa sit paino lisääntyikin yli 10 kilolla...
 
Mulla putos paino kanssa alkuun. Ei ollu pahasta olosta kiinni, vaan vauva vaan vei kaiken minkä söin, vaikka söinkin tosi hyvin. Ei siitä haittaa oo, etenkin jos on ylimäärästä varastossa. Laihduttaa ei saa, mutta tuo on eri asia.
 

Yhteistyössä