Alkuraskauden oireet

Pientä gallubintynkää pystyyn.. Millaisia oireita teillä itse kullakin on ollut/on ihan alkuraskaudesta? Mahdollisesti jo ennen varsinaista plussaamista? Millä viikolla oireet alkoivat?

nimim. valeraskaana oleva luulosairas (?);)
 
Mulla oli ihmeellistä aaltoilevaa menkkakipua,kun yleensä on oikein kunnon kivut.Ei tehnyt mieli makeaa niin kun yleensä eikä kyllä kiukuttanutkaan yhtään.Pahoinvointi alkoi silloin,kun menkkojen olis pitäny alkaa.Nää siis ennen plussaa.Plussan jälkeen oli painontunnetta alavatsalla ja rinnat todella arat.Pahoinvointi alkoi mulla kunnolla viikko sitten (rv5).
Pidän peukkuja pystyssä! :whistle:
 
silloin en tiennyt et siitä oli kyse mut kiinnittymisen aikana tosi voimakkaita menkkamaisia kramppeja, sit menkkamaista kipua ja just tuommosta aaltoilevaa ja sit väsymys joka alko heti siinä samoihin aikoihin ku tein testin (tein sen aika ajoissa, early detectioniin tuli selkee viiva mut esim apteekin omaan seur päivänä vaan haamu) sekä semmonen "hassu" olo, vähän niinku ois tulossa kipeeksi, joka johtu varmaan siitä et oli lämmöt koholla. ja tissit ihan SIKAkipeet. ja pissatti. sit viikko oisko ollu plussasta niin alko kauhee ympärivuorokautinen nälkä :D eli periaatteessa ennen plussaa niitä menkkamaisia kipuja ja tissit kipeet ja sit et ilmeisesti kun alkio kiinnitty tunsin sen menkkamaisina kramppeina. plussatuulia täältäkin!
 
B-7
Muutamia päiviä ennen plussaa,tuli vaan se vahva tunne että raskaana ollaan.Ja toisaalta oli kovat menkkakivut ja pelko että alkaako ne kurjat kuitenkin.
Myös kohdunkannattimien vihlaisut nopeasti ylös noustessa oli varma merkki.
Pahat olot ja rintojen herkistelyt tuli kuvioihin vasta rv 7+
 
Mulla menossa rv. 5 ja testin tein maanantaina. Nyt innolla odottelen esikoista :) Ennen plussaamista mulla kans vihlova tunne alavatsassa aina välillä, muuten en oikeestaan huomannu mitään. Toivoin tietysti kovasti että menkat ei alkais. Raskaustesteistä sen verran, että apteekin oma raskaustesti ei näyttänyt mitään maanantaiaamuna, mutta degitaalinen varhaistesti, jonka voi tehdä jopa 3 päivää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää plussas heti :)
 
Miulla ei ollut ekasta mitään oireita, tosin,e n pitkälle päässytkään, kun meni kesken vkolla 9... Seuraavasta oli oireet senkin edestä, ihan alkusta asti paha olo, himo roskaruokaan, tissit kieät...mei sekin kesken samoilla viikoilla... Tämä raskaus toi taas tullessaan oireet vasta vkon 10 jälkeen, kun tissit kipeytyivät ja alkoi kaikki muu oireilu, nyt 37+4 :heart:

Kiinnitymiset oon miekin huomannut toisesta ja kolmannesta raskaudesta, kahden päivän rusehtava lima vuoto :D
 

Yhteistyössä