Alkuraskauden oireet/vaivat G?

  • Viestiketjun aloittaja Joko tai..
  • Ensimmäinen viesti
Ekassa raskaudessa "menkkakivut" jäivät päälle kuukaudeksi tai pariksi, juili niin kovaa että olin varma ettei kaikki ole kunnossa. Jalopenoja teki ihan sikana mieli. Siinäpä ne oireet..

Tokassa kaikki hajut ällötti, ei tehnyt mieli syödä oikein mitään, paitsi jalopenoja teki ihan sikana mieli. Kohdun "repimiskivut" alkoivat heti hedelmöityksen jälkeisinä päivinä. Huimausta ja päänsärkyä, järjetön väsymys.
 
millipilli
Ekassa raskaudessa ei ollut mitään oireita paitsi vähän jotain menkkakipuja.

Nyt toisessa muutama päivä ennen oletettua menkkojen alkua alkoi palelu, yökötys, vatsan nippailut, menkkakivut jne. jne. Olin oikeestaan ihan varma plussasta jo ennen kun testin tein.
 
Soiku
Molemmissa raskauksissa aivan järkyttävä närästys viikolle 16 asti. Koko ajan piti syödä, kun se piti närästyksen sentään puoli tuntia pois.. (Juu, mulla tuli suurin piirtein kaikki raskauskilot viikkoon 20 mennessä..)

Ekassa raskaudessa lisäksi rinnat turposi mielettömästi ja menkkamaisia kipuja kesti viikolle 12 asti.

Tokassa raskaudessa oli järjetön väsymys ja sydämen rytmihäiriöt, molemmat kesti siihen asti kuin närästyskin.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ja onko myös lisääntynyt vv merkki raskaudesta? Ei siis mitään haisevaa,eikä mitään oirehtivaa mistään hiivasta,vaan ihan tavan vv:a.
Ei välttämättä, myös ennen menkkoja valkovuodon määrä lisääntyy.
Joo,mut mulla oli viime viikko taukoviikko pillereistä,eikä menkkoja näkyny :( Ja nyt tuntuu välillä,että vv tulee ihan kunnolla.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ennen menkkojen alkamista ihan samoja oireita kuin PMS:ssa, eli 50% mahdollisuudella joko raskaana tai ei :D
Mutta jos menkat ois pitäny alkaa viikko sitten ( koska oli taukoviikko ) ja koko tän viikon tuntunu,nytkin, menkkakipuilua.. Testin ostan varmaan tiistaina kun mennään kaupunkiin,tästä pikkukylän apteekista en lähde ostamaan..
 
jeo
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tuliko teillä palelu aaltoina,eli kesti vähän aikaa ja katos ja sit rupes poskiakin kuumottaan?
kyllä nuo sun oireet kuulostaa ihan pms oireilta. eiköhän ne menkat ole siellä tulollaan..
tee toki testi, jos eivät alakkaan. voi olla myös jokin hormonihäiriö.
 

Yhteistyössä