Alkuraskauden oireet ennen plussaa (valkovuoto?)

Täällä on monia keskusteluja alkuraskauden oireista ja muusta, mutta olisin kiinnostunut tietämään kuinka yleistä tuo lisääntynyt valkovuoto on..itselläni on nyt menkat myöhässä yli viikon ja muutama päivä sitten valkovuoto oli aika runsasta, yleensä se viittaa siihen että menkat alkaa, mutta kun ei menkkoja kuulunut niin aloin lueskelemaan keskusteluja joissa tuosta asiasta puhutaan. Nyt ylimääräinen vuoto on kuitenkin lakannut, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu siltikään.

Kuulisin mielenkiinnolla myös muista raskauden alkuoireista? en ole uskaltautunut testiä vielä tehdä, mutta itse olen huomannut mm tälläisiä oireita: alavatsan nippailu + painontunne, hiusten nopea rasvoittuminen, vatsan turvotus, väliaikainen huimaus, huono olo jos ruokailusta on kulunut yli 2h, lämpö melkein 37 (norm. 35,5-7) astetta mutta silti ei ole kipeä tai kuumeinen olo ja yksi asia jonka huomasin, oli vaaleanruskea ja todella niukka vuoto noin viikko sitten, jolloin luulin että no nyt ne menkat alkaa, mutta taisikin ehkä sitten olla tuo kiinnittymisvuoto? plus joudun ravaamaan pissalla koko ajan..eikö sekin ole yksi oire jo heti alkuvaiheessa? Ja sitten on myös vilunväreitä, sekä ns. koko ajan kylmä, mutta satunnaisesti tulee sellaisia lämpimiä olotilan hetkiä, jolloin on ihan tyyni ja lämmin olo.. :eek:

Te jotka asioista tiedätte tai teillä on ollut samantapaisia tuntemuksia jo ennen plussailujakin niin listatkaa omia "oireitanne".

Jos vaikka huomenna jo uskaltautuisin ostamaan sen testin, niin monta negaa jo takana että pelottaa, mutta ei kyllä koskaan näin paljon tuntemuksia ole tullut. Tosin puolet saattaa olla pään keksimiä kun liikaa toivoo :)
 
Tein testin, näytti negaa ensin ja jätin sitten asian ajattelemisen siihen. Viikko kului vielä toinenkin eikä menkkoja kuulunut, sitten eilen alkoi järkyttävät kivut ja älytön vuoto, soitin lääkäriin että mitä tämä nyt on ja sanoi että varhainen keskenmeno luultavimmin ja on ollut kohdun ulkoinen raskaus jolloin ei näy testissä. Katsoin sitten testiä vielä uudelleen tarkemmin ja siinä näkyi ihan haalea haamuviiva, tosin se oli jo viikon lojunutkin tuolla roskiksessa, mutta uskon että haamu oli siinä jo silloin kun sen tein, mutta en huonossa valossa sitä ensin nähnyt..joutui ulos mennä katsomaan että haamu näkyi. Tänään kävin sitten lääkärissä, antoi mulle antibioottikuurin ja jonkun napin että tulee varmasti kaikki ulos sitten. Nyt on huono olo sen napin takia, pikkuhiljaa alkaa helpottamaan.

Olisin ollut nyt sitten jo melkein 7 viikolla :/ mutta niin vain kävi, valui kaikki alas vessanpöntöstä..ehkä mun mamma-aikani tulee vielä..
 

Yhteistyössä