Alkuraskauden limoittelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmi

Vieras
Hei!
Kysymys voi kuulostaa tyhmältä, mutta toivottavasti saan siihen vastauksia...Eli Tikutin tänä aamuna plussan raskaustestiin ja nopeasti laskettuna mulla menossa nyt 4+4 (menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta onneksi siis eivät alkaneet=)). Mulla tärppi tuli neljännestä clomikierrosta. Hieman on sellainen pessimistinen olo, jotta pysyyköhän pikkuinen nyt loppuun asti mukana. Äsken kävin vessassa ja paperiin jäi (ihania yksityiskohtia...) klöntti valkoista limaa. Oliko se sitten valkovuotoa vai mitä? Hieman mulla on nyt ollut hiivan oiretta. Onko tuollainen limailu ylipäätään normaalia alkuraskaudessa? Kyseessä on toinen lapsi...en ekan kohdalla osannut näin hermoilla asioiden suhteen, en tiedä, mikä minulle nyt sitten iski.
Kiitos etukäteen vastauksista!

Minä olen limoitellet koko raskauden ajan. Heti alussa tuli pitkää, sitkasta, kirkasta limaa ja läpi raskauden aina ajoittain. Hiiva- tai bakteeritulehdukset tutkittu, ei ole mitään. Nyt aivan loppumetreilläkin limaa tulee, terveydenhoitaja sanoi, että joillakin limatulppa tulee osina viikkojen aikana. Mietin, että minulla varmaan sitten tullut ihan alusta lähtien... rv 39 ja 4.

Kyllä se hormonitoiminnan muutos voi kaikenlaista teettää...
Itse olen myös clomiodottaja (esikoinen viikoilla 29+1). Mulla on koko raskausajan silloin tällöin tullut pyyhkiessä sellaisia kellertäviä pieniä limariekaleita... Kun ei mitään kutinoita, hajuja, supisteluja, vuotoja tai muuta poikkeavaa ole, niin en ole ollut huolissani. ( ;

Älä suinkaan soimaa itseäsi! Et varmastikaan ole idiootti vaikka tuota harrastattekin. Kerrohan, onko maku mitenkään erilainen kuin ennen? Vivahtaako se hunajaan vaiko tonnikalaan päin?

Yhteistyössä