alkuraskauden kovat lantiokivut!!kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
mietityttää se että onkohan ollenkaan normaalia se että tässä vaiheessa raskautta on lantion seutu välillä todella kipeä.viikkoja siis taitaa olla vasta n.7 (tiistaina on varhaisultra vielä viikkojen varmistamiseksi)
parin päivän sisällä olen kävellyt enemmän kun normaalisti,yleensä iltaisin sitten alkaa kovat kivut lantiossa,häpyluussa ja välillä jopa alaselässä..supistuksia en oikein usko niitten olevan kun alamahaa ei kouristele. kipu tuntuu siis enemmänkin luissa ja lonkissa. koko tämän raskauden alun mulla on jonkunlaisia tuon tyylisiä kipuja ollut mutta ei kuitenkaan näin kovia..
pelottavaa!
muuten onkin ihan normaalit raskausoireet ollu päällä.
voikohan nämä kivut enteillä vaikka kaksosten odotusta? mä nyt koitan keksiä kaiken ettei tarvii ollenkaan keskenmenon alkamisen mahdollisuuksia ajatella. mitään keskenmenoon liittyvää mulla ei ole onneks ollut tässä raskaudessa.
kaksi lasta on ennestään 5 ja 4 vuotiaat :)

Mä en noihin varhaisultriin oikeen usko... kävin semmosessa kun viikkoja piti olla 7+ ja ultraaja sanoi että "n.5vko" max, kuulemma. Sitten varattiin np-ultra viikolle 12, mutta kun mentiin sinne niin viikkoja olikin jo 14! elikkä olikohan mulla sitten taitamaton ultraaja vai...

Tää ei nyt liittyny sun asiaan oikeen mut sanoinpahan vaan :D

Mulla kipuili lantion seutu tässä raskaudessa todella aikasin, liitoskivut ja samoin selkäkipuja tuli(menivät kyllä sit ohi) jo reilusti ennen 12 vkoa.
Uudelleen synnyttäjillä/odottajilla keho muistaa vielä edelliset läpikäydyt muutokset ja vissiin mukautuu jo tulevaan hieman aiemmin.

Yhteistyössä