Alkoipa vkl kivasti kun tein vääriä ostoksia kaupassa,miehelle ei kelpaa

• Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti
Mianna
Voi s**na,itselläni parin päivän päästä la ja kahden lapsen kanssa väännyin ruokaostoksille tässä helteessä ison mahani kanssa supermarkettiin ettei tarvitsisi illalla lähteä miehen tultua kotiin.Ja menin onneton ostamaan camping makkaraa,enkä kabanossia!
Neljä kassillista kannoin ruokaa ja yks kehtaa jostain fakin makkarasta alkaa urputtaan.Pikkuisenko kiehuu.

kk
marttyyrikö siellä marisee? miksi et voinut odottaa iltaa, että olisitte menneet yhdessä, vaan sun piti yksi ison mahan ja lastesi kanssa mennä.. Heitä hittoon mokoma makkara. Sillä siitä pääset. Sulla taitaa keittää tuo lähestyvä la. :hug:

Mianna
eikä puhettakaan siitä että kiva kun kävit kaupassa,ei tarvitse väsyneenä hänen itse lähteä.
Juu ja siksi menin että marketissa oli viileämpää ja että voitaisiin alkaa vkl.viettoon miehen tultua.Nyt meni ilo siitäkin.

:ashamed: mä tein ukolle eilen ihan samat.... itte välttämäti halus lähtä kauppaan ja osti väärää jäätelöä ja mehua ja mua sapetti.. ei menny elämä täysin sekasin siittä mutta kyl se tietyssä mielentilassa ärsyttää jos ei saa sitä mitä tilaa...

Yhteistyössä