Alkoi vähän epäilyttämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen huutanut yhtä uutta nahkatakkia jonka ovh 99e, mun mielestä oli nyt kesällä alessa puoleen hintaan. Lähtöhinta oli 19e eikä hintavarausta, postikulut n. 15e. Kohde tais olla viikon tai kaksi auki ja on päättymässä pian. Huusin takkia heti kun se tuli myyntiin sillä 20 eurolla ja olin ainoa huutaja paitsi nyt huomasin, että siihen oli tullut toinenkin huutaja. Kohde sulkeutuu n. vrk:n kuluttua. Tämä uusi huutaja on 0-palautteinen ja huusin takista 37e ja toisella oli korotusautomaatti ja mun tarjous ei mennyt hänen huudon yli. Miten musta alkoi tuntumaan, että myyjä olis tehnyt tuplatunnuksen.. eihän toi hinta vielä tosiaan paljon ole, mut en kyllä taida enää alkaa hintaa nostamaan jos kyseessä onkin tuplatunnus. Tää on ihan uusi käyttäjä eikä ole mihkään muualle tehnyt huutoja kuin tähän takkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Huutaisitko, jos tietäisit, että toinen huutaja ei ole hämy? Minusta on kyse vain siitä, paljon takista on valmis maksamaan.

Ehkäpä en.. alunperin ajattelin, että maksan n. 50e postikuluineen takista jos voitan... vero modan takista kyse ja itse ostin kesällä saman takin eri värisenä ja se oli -50% eli varmaan myös tämä takki oli alessa. Onhan myyjä tosiaan voinut ostaa sen sillä 99 eurollakin.. vaikkakin se oli ovh.

Vai kuulostaako toi epäilyttävältä kenenkään muun mielestä? 0% palaute ja juuri rekisteröitynyt uusi käyttäjä, tehnyt ainoastaan yhden huudon ja juuri tähän takkiin. Kannattaako tuollaisesta ilmoittaa ylläpitoon jos vaan epäilee? Saako myyjä tietää jos minä ilmoitan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai kuulostaako toi epäilyttävältä kenenkään muun mielestä? 0% palaute ja juuri rekisteröitynyt uusi käyttäjä, tehnyt ainoastaan yhden huudon ja juuri tähän takkiin. Kannattaako tuollaisesta ilmoittaa ylläpitoon jos vaan epäilee? Saako myyjä tietää jos minä ilmoitan?

Jos se toinen ei osannut käyttää huutoautomaattia tai jotain.

Kuulostat katkeralta jotenkin, kun mietit tuollaisia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos se toinen ei osannut käyttää huutoautomaattia tai jotain.

Kuulostat katkeralta jotenkin, kun mietit tuollaisia :laugh:

Joo, sääntöjä noudattavat on katkeria. Ja tottakai harmittaa huutokauppassa joka vastaa kirpputoria jos vaatteesta "saa" maksaa saman hinnan kuin kaupasta ostaessa. No ihan sama, unohdetaan tää juttu.

Yhteistyössä