Alkohooli ja laihduttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Pari viikkoa sitten tein elämäntapa muutoksen, aika kivasti on mennyt. Painoa tippunut ja olo on hyvä, liikuntakin aloitettu. Nyt olisi viikonloppuna tiedossa juhlat. Jos otan muutaman light siideriä, niin kaatuuko koko laihdutus?? Mitä olisi hyvä varata kotiin iltapalaksi, ettei sortuisi grilliruokiin?? Ja entä aamupalaksi. Yleensä syön aamupalaksi puuroa, mutta jos on pienikin krapula, tiedän ettei maistu.
Ja nyt jos joku ihmettelee, että miksi pitää juoda, tässä vastaus: Meillä lapset hoidossa korkeintaan 3xvuodessa ja näitä juhlia on odotettn varmaan puoli vuotta. Nyt sit olisi kiva nauttia muutama siideri, kun kerran on mahdollisuus.

Light siiderissä ei sinänsä ole mahdottomia kaloreita, mutta pienessä hiprakassa tulee helpommin naposteltua.

Koska kyse on noinkin satunnaisesta jutusta, mä päättäisin varmaan YRITTÄÄ olla siivosti (syömisten ym suhteen) mutta jos menee läskiksi niin sit menee, päivällä karu paluu todellisuuteen. Ehkä menee sen viikon tsemppaukset yhtenä iltana/yönä +-0 mutta so what. Et sä voi 10 000 kcal syödä tuona aikana ja kiloa lihoa.

Eri asia on sit vahtia ettei se "jää päälle" mutta noin mä siis tekisin. Itse kuitenkin tunnet itsesti onnistuuko se.

Tsemppiä! :flower:

[QUOTE="vieras";23423814]ei ainakaan mulle. Satunnaisina hetkinä on tehnyt tiukkaa mutta kun muistelee tavoitetta niin voi miettiä haluaako oikeasti lihapiirakan :D[/QUOTE]

Juu samaa mieltä, itsekuriahan se vaatii, mut niinhän koko laihdutus :)

Yhteistyössä