Alkoholitomman siiderin juonti raskaana ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ok

Vieras
Hei,
olen vkolla 10 raskaana ja nyt tekisi mieli vapun kunniaksi juoda muutama alkoholiton siideri. SIIS alkoholitonta siideriä, mieleen ei tulisikaan juoda alkoholipitoista siideriä.

Kysymykseni kuuluu, onko tiedän mielestä ok juoda raskaana 3-4 alkoholitonta siideriä illan aikana?

Olen ollut koko raskausajan ja sitä edeltävänkin ajanpitkään ilman mitää alkoholia. Ja nyt olisi kiva päästä ystävien kanssa istumaa terassille joksikin aikaa, ja olisi mukava nauttia samalla muutama alkoholiton siideri.

Juu kannattaa kattoa mitä makeutusaineita niissä on jos haluaa niitä kiellettyjä välttää...
Sakkariini ja syklamaattia ei suositella. Aspartamiini on turvallinen..

Alkoholitonta voi juoda huoletta ja hyvä että valitset juuri tuon alkoholittoman vaihtoehdon! :)
Hauskaa iltaa!

Olen itsekin katsellut sittarissa näitä alkoholittomia mutta useimmissa lukee et sisältää sen 0,5%. Ja vaikkei se ole paljoa niin kun on päättänyt olla nollalinjalla niin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen itsekin katsellut sittarissa näitä alkoholittomia mutta useimmissa lukee et sisältää sen 0,5%. Ja vaikkei se ole paljoa niin kun on päättänyt olla nollalinjalla niin...

mä löysin k.marketista alkoholitonta päärynäsiideriä...

Yhteistyössä