O
"Onneli"
Vieras
Olen tiennyt että mieheni juo aivan liikaa. Nyt tajuan hänellä olevan sairaus - hän on alkoholisti. Nyt tiedän miksi hän on sellainen kun on. Jos hän ei juo, hän on kuivahumalassa. Nyt ymmärrän itsekin sairastuneeni alkoholin takia. Sairauteni nimi on läheisriippuvuus. Nyt minulla on tietoa ja sitä kautta toivon saavani voimaa saada tilanne poikki. Virtahepo olohuoneestamme on ollut pois viikon. Kulunut viikko on ollut ihanin pitkään aikaan. Siihen on mahtunut monenlaisia tunteita. On ihanaa huomata, että voin vielä tuntea. Pitkään olen kai painanut tunteet ja elämän jonnekin taka-alalle, olen vain yrittänyt selviytyä päivästä toiseen.
Halusin vain kertoa. Minun silmäni aukesivat vasta kun uskalsin perehtyä aiheeseen alkoholismi. Lähes kaikki kerrottu sopii niin hyvin perheeseemme. Toivottavasti paraneminen alkaa tästä. Alkoholisti on lähdössä hoitoon. Ja myös me muu perhe saamme apua. Tänä aamuna tuntuu hyvältä!
Halusin vain kertoa. Minun silmäni aukesivat vasta kun uskalsin perehtyä aiheeseen alkoholismi. Lähes kaikki kerrottu sopii niin hyvin perheeseemme. Toivottavasti paraneminen alkaa tästä. Alkoholisti on lähdössä hoitoon. Ja myös me muu perhe saamme apua. Tänä aamuna tuntuu hyvältä!