alkoholisti pappa

Vanhempiaanhan ei valitettavasti voi valita, mutta suututtaa kun mun isä aina vaan juo.

Olen laittanut stopin että ei saa tulla kylään eikä edes soittaa päissään. Noh, aika hyvin on jo pitkään menny, nyt sitten hän sai idiksen maksaa meidät koko perhe päiväksi särkänniemeen. Tultiin yöjunalla ja seuraavalla yöjunalla lähettiin pois eli päivä oltiin tampereella.

Aamulla nähtiin pappa selvinpäin mutta heti melkein alko löytyä lonkeroa käteen. Siispä oltiin ilkeitä ja eksytettiin se sit siellä huvipuistossa, kun ei vaan huvittanu alkaa katteleen ko yks vaan juo. Lapsilla oli onneks hauska päivä eivätkä kai niin hoksanneet mitä tapahtu, mutta itselle jäi paha mieli..

Tyhmä kai sitä on ku luottaa että joskus muuttuis.. nyt on pappa sit vissiin suuttunu ku eipä ole mitään kuulunu..

mamma -75
mulla oli alkoholisti isä ja olen päättänyt, että mun lasten ei tarvi katsela samaa! kotona meillä käytetään alkoholia, mutta kohtuullisesti. on todella inhottavaa, kuinka jotkut eivät ajattele lasten läsnäoloa... :/

Mulla on alkoholisti isä, jota en ole 15 vuoteen liiemmin nähnyt.Nyt mulla kaksi lasta ja he eivät kyllä tule tuntemaan pappaansa.

Minä olen jyrkkä siinä että kotona ei vedetä kännejä lasten ollessa paikalla! Ei mikään ole yhtä kamalaa kuin lapsen katsoa sopertelevaa ja horjuvaa vanhempaansa.

Kesäkeiju
Huojentavaa kuulla, että muutkin on tehneet rankkoja päätöksiä. Meillä miehen isä on alkoholisti eikä ole tavannut meidän lapsia (4- ja 6-v.) koskaan varsinaisesti. Kun esikoinen syntyi sanottiin, että selvinpäin saa tulla katsomaan, ei ole vielä näkynyt.. Puhuu ympäriinsä. että pojalla on niin #&%?$!* akka ettei anna tulla käymäään. Ja kaikki heti säälii sitä, kun ei ukki saa tavata lapsenlapsiin. Mitä väliä sillä on, että on päissään väkivaltainen ja riidanhaluinen. Ottaa yhteyttä vain, kun tarvitsee rahaa.. Mieheni lopetti alkoholin käytön omasta aloitteestaan, kun esikoinen syntyi. Sanoi, ettei hänen lapsensa tarvitse koskaan nähdä isäänsä humalassa. Arvostan hänen päätöstään suuresti.

Yhteistyössä