Alkoholipassi!!!

• Viestiketjun aloittaja Auttakaa nyt.
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Eipä kestä :)

Mun mielestä oli tosi, tosi helppoa! En avannutkaan opintomateriaaleja ennen tenttiä ja läpi meni ekalla yrittämällä silti :)
Oisiko sinulla vielä tietoa missä tuota visi harjoitella? Hitsi, kiitos vielä :)

Itse oon ettinyt netistä "kaikkialta", mutta en löytänyt missä vois suorittaa :LOL:

pepi
Netistä hae esim. googlella anniskelupassi. sieltä sain tulostettavan version asetuksista ja lainsäädännöstä. ja ilman lukemista en olisi itse päässyt läpi. lue se (48 sivua?) Kannattaa lukea, niissä on niin paljon kaikkia esim. kellonaikoja että milloin ravintola pitää sulkea,pitääkö ilmoittaa viranomaisille plä.. plä ..plä... ja katso esim jostain aikusopisto sivuilta. Eli aikuisopisto
=) =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pepi:
Netistä hae esim. googlella anniskelupassi. sieltä sain tulostettavan version asetuksista ja lainsäädännöstä. ja ilman lukemista en olisi itse päässyt läpi. lue se (48 sivua?) Kannattaa lukea, niissä on niin paljon kaikkia esim. kellonaikoja että milloin ravintola pitää sulkea,pitääkö ilmoittaa viranomaisille plä.. plä ..plä... ja katso esim jostain aikusopisto sivuilta. Eli aikuisopisto
=) =)
Kiitos sinulle myös :hug:

Iikk, jospa mä sen pääsisin läpi..

pepi
Ja vielä ap:lle NE kysymykset on vaikeita ja jotkut on kompia,mutta jos ei ekalla kertaa niin sitten toisella . ps.pitää vähän itseäni kehua,että pääsin ekalla läpi(4 virhettä) =)

ap
Ja vielä ap:lle NE kysymykset on vaikeita ja jotkut on kompia,mutta jos ei ekalla kertaa niin sitten toisella . ps.pitää vähän itseäni kehua,että pääsin ekalla läpi(4 virhettä) =)
Monta kysymystä siinä on ja monta "saa" olla väärin?

Kellon aika oliko se 30min testin tekemiseen?

pepi
Muistaakseni siinä oli 40 kysymystä ja 6 sai olla väärin . Eli aika tiukka seula . Ja testin jälkeen opet kävi kysymykset ja vastaukset läpi, ja jos tuli tulkinnanvaraisia kysymyksiä, niin ne kysymykset voidaan hylätä. eli jos oli joku vastaus väärin mistä tulee protesti,sä et saa siitä virhepistettä,vaan se koko kysymys hylätään :mutta tsemppiä sulle =) =)

pepi
ei,vaan jokainen kysymys ja oikea vastaus mennään läpi.ja kannattaa avata suunsa silloin jos yhtään tulee mieleen että joku kysymys on sellainen että siinä voisi olla kaksi eri vastusta,eli se kysymys olisi tulkinnanvarainen. ja tottakai ne antaa läpipääsystä tai hylkäyksestä henk.kohtaisesti.

ap
ei,vaan jokainen kysymys ja oikea vastaus mennään läpi.ja kannattaa avata suunsa silloin jos yhtään tulee mieleen että joku kysymys on sellainen että siinä voisi olla kaksi eri vastusta,eli se kysymys olisi tulkinnanvarainen. ja tottakai ne antaa läpipääsystä tai hylkäyksestä henk.kohtaisesti.
Okei, no lukemallahan tuosta pääsee, jos pääsee..Toivottavasti!

Yhteistyössä