Alkoholin vaikutuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimalle84

Aktiivinen jäsen
10.09.2008
5 284
2
36
Tuli tosta yhestä aiemmasta ketjusta taas mieleen tämmönen juttu.. Mistäköhän johtuu kun kautta aikojen olen tullut tosi helposti humalaan siideristä, oluesta, kuoharista jne. mutta viina taas ei nouse päähän samalla lailla, ja menneisyydessä jos satuin lipittämään siideriä baarissa ja tulin humalaan niin "korjasin" aina sen humalan pikku napsulla kirkasta.

Tietääkö kukaan mistä johtuu? Ja onko samanlaisia kuin minä, enemmänkin? Ihmiset pitää ihan huuhaana tätä, ukkokin aikoinaan nauro mut pihalle kun selitin miksi en voi juoda mm.olutta paljoa, koska tulen humalaan, vaan täytyy ottaa tiukkaa. Johtuiskohan se valmistustavasta?

Tää on mulle ihan mysteeri....

No siis kuohuviini on ihan todistetusti sellaista joka nousee nopeasti päähän (ja toisaalta laskeekin) . Se idea on niissä poreissa tai jotain sinne päin. Muista juomista ei taida olla mitään virallista juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja celia81:
todennäköisesti syy on siinä et tuut niin juubaan ettet ite sitä tajua niin selkeesti kun siideripäissäs.. :D

Siis sehän siinä onkin että näin se ei ole... Niin ihmiset yleensä olettaa asian olevan kun on tullut tämä asia puheeksi. Ja ovat olleet ihmeissään kun omin silmin näkevät.

Alkuperäinen kirjoittaja celia81:
niin että jos kiskaset pullon kirkasta oot paremmas kunnos kuin muutamasta sidukasta? :laugh:

Juu, kyllä :D Niin huvittavaa kuin se onkin ;) kolme-neljä siideriä niin olen nukkumakunnossa, puolisen pulloa kirkasta niin olen vasta käynnistymässä. Tai menneenä muotona pitäisi puhua, kun nykyään en tule oikeastaan ottaneeksi mitään isompia määriä muutenkaan.

Tässä voin myös saivarrella ja muistuttaa että "muutama" tarkoittaa lukua 2 ja 99 välillä muistaakseni.. iso haarukka se oli enivei.

Hmp.. Mä en siis edelleenkään saanut tähän selitystä :/

Ja ihan olin varma että joku täällä osaa väläyttää vastauksen tähän dilemmaan.. ehkä mä en vaan osaa tehdä otsikosta tarpeeksi raflaavaa, jotta ihmiset innostuisivat lukemaan mitä asia koskee....?

Yhteistyössä