alkoholin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummelis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mummelis

Vieras
oletteko ottanut alkoholia raskaana ollessanne? sen ''sallitun yhden tai kaksi''.
entäpä mitä mieltä olette, jos raskaana oleva ottaa esim sen yhden sauna kaljan?

Mä pidin nollatoleranssin koko ajan.

Mutta voi pojat mitä mulkaisuja sain osakseni kun käytiin katsomassa yhtä bändiä paikallisessa soittoruokalassa ja join pommacia lasista...
Olueltahan se näyttää tietenkin. Siitä viisastuneena siirryin cocikseen pullostapäin. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä pidin nollatoleranssin koko ajan.

Mutta voi pojat mitä mulkaisuja sain osakseni kun käytiin katsomassa yhtä bändiä paikallisessa soittoruokalassa ja join pommacia lasista...
Olueltahan se näyttää tietenkin. Siitä viisastuneena siirryin cocikseen pullostapäin. B)

Täällä kans saatu noita ihania katseita. Juomana ollu pieni cocis. Näyttää tietty kossucolalta :D

En ole ottanut edes "sallitua yhtä". Olen ollut aina raivoraitis raskausaikoina -paitsi kaks kertaa ihan kunnon humalassa ennen ku testi näytti plussaa :D.
Mutta en lähde ketään saunakaljan juojaa tuomitsemaan, ihan ok mun mielestä. Jos niitä kaljoja kuluu enemmän, niin sitten.....(sensuroitua tekstiä)

itse olen kerran ottanu saunassa yhen kaljan, ja miehen seurassa juonut siideri tölkillisen. ja rehellisesti sen takia, kun on tehnyt mieli. ja yksi on riittänyt hyvin! :) en voisi kuvitellakaan juovani humalaan, tai sitä korkeentaan kahta enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja katseet kassajonossa on ihania kun masun kera iskee kassalle olutpäkin :D

Ahaa, joku haluaa provosoida kassajonossa. :D

Toi on kyllä kivaa, reissussa olin kaverin kanssa ja viimisillä paikallisilla rahoilla ostin miehelle tuliaisiksi sikaareja lentokentältä. Paikallisella kielellä kommentoi työkaverille, sen verran ymmärsin mistä oli kyse ja sanoin muutaman valitun lauseen englanniksi, meni hiljaiseksi.

Yhteistyössä