Alkoholi pitäisi kieltää lailla!

Ei ehkä paljon, mutta myönnettäköön, että vähän.

Olen ikään kuin kruunaamaton kuningas.

Jos olisin Suomen kuningas, niin suomesta purettaisiin kaikki padot. Täsmennän vielä, että padottujen jokien padot. Mutta lisää minun vaalipuheessa, heippa.

Täällä on paljon typerämpiä aloituksia kuin rättiksellä.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Jos olisin Suomen kuningas, niin suomesta purettaisiin kaikki padot. Täsmennän vielä, että padottujen jokien padot. Mutta lisää minun vaalipuheessa, heippa.
Hieno tavoite, mutta mistä saisit korvaavaa säätövoimaa? Ydinvoimala ei käy, tuuli- tai aurinkovoima ei käy. Tarvittaisiin monta hiili/turve/kaasu/hakevoimalaa lisää. Ne taas tuottavat hiilidioksidia, enemmän tai hieman vähemmän.
 
Korvaavaa sähköntuotantoa ei tarvi, kun vähennämme sähkön kulutusta. Sähköautojen maahan tuonti on kiellettävä (sähköauto ei ole ekoteko). Lisäksi kaikista uusista autoista on riisuttava kaikki viihde-elektroniikka pois, jolloin polttoaineen kulutus vähenee (ekoteko). Hybridit voidaan sallia, mutta niiden lataaminen verkosta on kiellettävä.


Hieno tavoite, mutta mistä saisit korvaavaa säätövoimaa? Ydinvoimala ei käy, tuuli- tai aurinkovoima ei käy. Tarvittaisiin monta hiili/turve/kaasu/hakevoimalaa lisää. Ne taas tuottavat hiilidioksidia, enemmän tai hieman vähemmän.
 

Yhteistyössä