Alko naurattaa nää mun synttärisuunnitelmat

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Olen jo monta viikkoa mielessäi hiukan pyöritellyt erilaisia vaihtoehtoja kuopuksen synttäreiden suhteen (täyttää 2v) ja eilen sitten suunnittelin kakkua ja pöytäkoristeita ja kutsuja ja kaikkea sellaista hiukan enemmän pitkin päivää.

Illalla puhuin siskoni kanssa puhelimessa ja hänelle kerroin kakkusuunnitelmastani jotain ja alkoi naurattaa, että minä näen enemmän vaivaa näiden lasten ihan tavallisten synttäreiden kanssa kuin äitimme rippijuhlien järkkäämisessä. Äidilläni on siis nyt teini-ikäisiä eikä hän niitä rippijuhlia ole suunnitellut sen enempää ja viime vuonnakin oli servetit ja kaikki hankkimatta, kun minä menin sinne laittamaa tarjoiluja valmiiksi kirkon aikana. :D Eikä äitini ota noista jutuista mitään stressiä "jaa ei oo servettejä, no ei se kai oo niin pakollista" tai "juu ei ne veitset riitä kaikille mutta meinasin, että kyllä pelkällä haarukallakin voi syödä". Tossa kohtaa minä repisin peliverkkarini täysin. :laugh:

Joo ollaan VÄHÄN eriluonteisia äitini kanssa.

Pyydän anteeksi turhaa avausta. :D

Me ollaan ap samiksia :D Meillä myös 2v-synttärit tulossa parin viikon päästä ja ihan täysillä jo suunnittelen tarjoiluja ja aikataulua, milloin mitäkin teen :D En kehtaa edes kaikille kavereille puhua, miten paljon käytän aikaa suunnitteluun ja homman hiomiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mä olen sitten samanluontoinen sun äidin kanssa. Ei se oo niin nöppönuukaa :laugh:

Joskus ihailen tuota, että osaisikin järkätä synttärit tuolla tavalla vailla mitään stressiä. Tekis vaikka vain kakun ja hankkis loput valmiina kaupasta ja sais itsensä ymmärtämään ettei tarvi olla sen seitsemää erilaista herkkua. Mutta eihän toi pieni perfektionisti minussa salli sellaisia rimanalituksia.

Nää kuopuksen synttärit on ns. helpot, mutta kesällä on kahden isomman yhteissynttärit ja niiden suhteen tulee nähtyä aina ihan järjetön vaiva, koska isompi on poika ja seuraava tyttö. Ja koitan huomioida, että synttäreissä on sekä tyttömäistä että poikamaista. Iso vaiva, mutta toisaalta nautin siitä. Mies ehkä ei... :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ollaan ap samiksia :D Meillä myös 2v-synttärit tulossa parin viikon päästä ja ihan täysillä jo suunnittelen tarjoiluja ja aikataulua, milloin mitäkin teen :D En kehtaa edes kaikille kavereille puhua, miten paljon käytän aikaa suunnitteluun ja homman hiomiseen :D

Mitäs olet suunnitellut? Meidän tyttö tykkää hulluna PetShopeista. Ne on HelloKittyn lisäksi kaikkein suosituimmat lelut tuolla kuopuksella joten päädyin PetShop-kakkuun. Vuosi sitten oli HelloKitty joten sen vuoksi ei sitä nyt. Teen sulatetusta suklaasta kakun päälle sellaisen PetShop hevosen ja tarjoilupöydän koristelen sitten niin, että noi PetShopit seikkailee siellä jossain seassa. Servettejä ja muita mun pitää lähteä vielä metsästämään. Harmi ettei taida olla PetShop-servettejä vielä suomessa. :|

Yhteistyössä