Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Voi hitto @marrasmai voin kuvitella että toi epätietoisuus on pahinta! Ja kun ajattelee ett miten hitossa ei nykypäivänä muka sais selville mikä vikana, mutta ei se aina vaan onnistu :unsure: kauheasti tsemppiä koko teidän porukalle, jospa syy löytyisi mahdollisimman pian ja saisitte oikean lääkityksen! ❤
 
Voi kurjuus @marrasmai :(, kovasti tsemppiä sinne ja paranemista pikku potilaalle. <3 Duodecimin sivuilta löysin tällaisen tiedon: "Joissain virusinfektioissa voi käydä myös toisin päin eli veren valkosolujen määrä pienenee normaalista. Joskus vähentyminen on niin huomattava, että kestää useita viikkoja kunnes arvot palaavat normaaleiksi." Kunpa tosiaan syy selviäisi pian ja pikkuinen saataisiin pikimmiten terveeksi!
 
Kiitos ihanat tsempeistä ❤
Päästiin ensi yöksi kotiin, huomenna ottamaan uudet verikokeet ja seuraava annos antibioottia suoneen. Eivät bakteeriviljelyissä löytäneet mitään, crp oli kuitenkin nyt vähän koholla (38) ja kurkussa oli jotain täpliä. Meidänhän piti huomenna lentää Helsinkiin, mutta tyttö on tartunnan lähde niin ei saada lähteä. Laivalla ehkä voidaan mennä torstaina.
 
@Ihanapa Onnea vauvasta :love: Hurjalta kuullosti sun synnytys! Mikä vointi sulla nyt on ja miten on arki lähtenyt rullaamaan?

@Caro87 Pahoittelut :cry: Kurjaa kun joutuu vielä odottelmaan välikiertoja! Toivottavasti saisit samat jutut kuin edellisessä plussassa. En ymmärrä miksi tuhlata hyviä pakkasukkoja kokeilemalla jotain erilaistao_O

@marrasmai Hui kun pelästyttää tuommoiset korkeat kuumeet jos syytäkään ei tiedä. Onneksi kuitenkin paranemaan päin ❤

@MyMa tsemppiä siirtoon ❤

Olen viettänyt täälläkin hiljaiseloa kun olen maannut viimiset kaksi viikkoa taju kankaalla sohvan uumenissa. Aamut alkanut yrjöllä ja jatkunut iltaan asti. Olen elänyt lähes pyhällä hengellä ja välillä ollut päiviä kun syönyt vain yhden pullan. Yöllä jos olen heränyt vaikka pojan takia niin senkin päätteeksi käynyt pönttöä halailemassa että saa taas unta. Huonovointisuus on ollut jotenkin todella paljon pahempaa nyt kuin esikoisesta. Onneksi mun äiti on jo eläkkeellä ja se on hoitanutkin nyt todella paljon poikaa niin olen saanut vaan olla. Nyt kuitenkin noin neljä päivää sitten tuli illalla ihan ok olo ja oli jopa nälkä! Siitä pikkuhiljaa alkanut vointi paranemaan ja tänään olikin ensimmäinen päivä kun en oksentanut kertaakaan! :cool: ihanaa kun ruoka taas maistuu ja alkaa tulla mielitekoja. Huomenna eka neuvola ja kuulemma ultraavat! :love:

Kiuski 9+5 ja poika 1v2kk
 
@kiuski kiva kun alkaa elämä voittamaan siellä! (y) Se alun väsymys kun on yksi lapsi talossa on aika hanurista. Mulle tuli vielä kauhea flunssa niin olin ihan zombie mikä makasi vaan sohvalla ja katsoi elämän tapahtuvan :notworthy:

Taisi se kauhea kitinä olla kakan takia kun teki kahdet täydet vaipat silloin illalla niin oli kuin eri tyttö.
Ja siis en kestä, mun pieni vieteriakka kääntyi tänään selältä mahalleen :love::cry: laitan yleensä kylppärin matolle kun ollaan aamupesuilla, esikoinen pitää seuraa kun hänen hampaat pesty niin saan omat. Satuin just katsomaan matolle kun toinen heilahti mahalleen. Tuli heti niin iso tyttö hänestä :ROFLMAO: kovasti hamuaa käsillä leluja yms mitä näytetään ja ottaa kiinni jos saa hyvän otteen. Suuhunhan ne sitten menee.
Eilen vauvajumpassa nukkui 80% ajasta, en viittinyt herättää ettei tule kiukkua ja tissiraivoa. Herätessään söikin sitten loput ajasta, että ehdittiin yhdessä tehdä vaan loppulorut :ROFLMAO:
Äsken tein lounasta niin hetken mielijohteesta pyörittelin vähän avokadon palasta hänen huulilla. Kun muussasin pikkulusikan kärjellisen määrän hänelle niin kolasi kaiken ulos. Ei taida olla vielä valmis kiinteisiin, en jaksa kiirehtiä just nyt.

Eilen kun räpsäytin uuden roskapussin auki että laitan roskikseen niin se olikin hänen mielestä maailman hauskin juttu. Tein useamman kerran niin toinen nauroi ihan räkäisesti :LOL::LOL: kunnes pian tuli hikka mikä hänelle tulee juttelemisesta tai hekottelusta aina.

Nyt vasta tuntuu ett on alkanut tunnistaa eri itkuja ja kitinöitä paremmin, että mihin liittyy.

Touhutyttö 4kk ja 1vko :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Miten muuten @marrasmai, mikä tilanne teillä siellä?

Täällä ittelläni ihan järkky flunssa päällä. Eka työviikko meni siis puolet saikulla :confused: Ja nyt lapsikin vähän köhi aamulla, toivottavasti ei näin kovasti lyö päälle kuin mulla. Piti lähteä tänään kummipojan 2 vee synttäreille, mutta en mä nyt sinne voi mennä köhimään ja pärskimään. En päässyt viime vuonnakaan hänen 1 vee synttäreille kun olin silloinkin kipeä:unsure: että syksyä odotellessa kuinka räkäkausi alkaa...
 
@kiuski Suuri halaus, ei osaa mitään järkevää sanoa :cry:
@Ihanapa onnea pienestä rakkaudesta!:) Mielenkiinnosta kuulisin, miten oot sektiosta toipunut, kun meilläkin tulee kohta 1kk täyteen. Mulla jälkivuoto jatkuu edelleen ja haava kipuilee, jos yhtään raskaampaa tekee tai tulee äkkiliikkeitä. Vähän oon ollut huolimaton ja nostellut esim. painavia kauppakasseja ja sen kyllä sit tietää tehneensä :( En oo osannut suhtautua suureen leikkaukseen sillä vakavuudella kun oli i pitänyt. Haava parantunut ulkoisesti kyllä hyvin. Harmittaa, kun "kunnon liikunnan" aloittamiseen menee nyt pidempi aika.

Meillä on ihmetelty vauvaa ja koettu aikamoista raivoa tiheän imun ja suoliston kehityksen kanssa eli Raivo-Riitan serkku Raivo-Rane meilläkin... :ROFLMAO: Kukaan ei kertonut, että imetys on aivan sairaan märkää puuhaa tai sit mä en vaan osaa. Kaikki paikat suihkutisseistä, herumisesta ja vauvan purskuttelusta märkänä. Mä en varmaan voi liikkua julkisilla paikoilla enää ikinä. :ROFLMAO: Mä jopa vähän pelkään tukevia ristiäisiä, että monetko vaatteet otan itselleni mukaan.. Kukaan ei myöskään kertonut, että oikeesti ei enää ehdi mitään tehdä tai että kellosta otettiin tunteja aika roimasti pois, kun päivät menee niin nopeasti. Tai että vauva kasvaa niin hurjaa vauhtia :cry::love:
Täältä tulee bongattua super hyviä neuvoja ja "passiivista" tsemppiä itsellekin. Kiitos, kun jaatte linkit ja neuvot:love:
 
@Ihanapa lle minultakin vielä onnittelut! :love::barefoot:

@MyMa Kiitos kysymästä, paljon paremmin voidaan jo onneksi. Olen kyllä tyytyväinen että aloittivat ne antibiootit vaikka ei bakteeria löytynytkään, lähti nimittäin vointi paranemaan heti. On tankannut aika hyvin ruokaa nyt muutaman päivän ja jaksaa touhuta jo melkein entiseen malliin. Äh pöh että sulla on nyt flunssa päällä, toivottavasti helppaa pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Piti vielä kertoa että oppi kävelemään taaperokärryn kanssa tällä viikolla, oli ehkä maailman liikuttavin näky kun leveä hymy naamalla töpötti vaippapyllynä menemään kanyyli jalassa :love: Niin reipas toinen, vilkutteli hoitajillekin aina heidän lähtiessä vaikka just olis pistetty ja huutanut kuin syötävä. Mussukka pieni ❤
 
Ihanaa @marrasmai että tilanne parempi! ❤ Ja aaaaawww pieni potilas taaperokärryineen :love: kohta häntä ei pidättele enää mikään :ROFLMAO:

@Josia kiva kuulla sinustakin. Ja joo voin tarjota vertaistukea kyllä roimasti noihin raivoihin :X3:
:ROFLMAO: Onneksi tuntunut meillä olevan ohimenevää mutta ei se tieto sillä hetkellä auta yhtään kun pitää se pieni ihminen syöttääkin jotenkin puuuuuh! Kyllä se olisi itekin kiva ollut tietää (tai lähinnä sisäistää niinku) oikeasti mitä se imetys on. Nyt toisen kanssa osannut suhtautua oikein mutta ekan kaa oli kyllä paljon omien odotusten uudelleen arviointia ja käsittelyä.
No tänne vaan avautumaan aina kun tarvii, sillä on kumma voima kun pääsee purkamaan tuntoja niin yhtäkkiä ei sitten tunnukaan niin isolta asiat.
En ensimmäisen kanssa esim koskaan joutunut edes miettimään tai googlaamaan imetyksen tuen sivuja, mutta nyt olen tämän toisen kanssa liittynyt heidän Facebookin ryhmään ja saanut älyttömästi vertaistukea jo vain lukemalla muiden postauksia. Ekan kanssa kaikki vaan ’sujui’ ilman mitään erityistä imetykseen liittyvää ongelmaa mutt nyt sitten ihan eri meininki vaikka pääsääntöisesti imetys sujuu, on vain välilä niiiiin paljon kikkailua vaativa että miettii onko tämä nyt enää järkevää :rolleyes: Mutta kuten aiemminkin maininnut niin se pullorumba on vielä vaativampaa niin näillä mennään :LOL: tsemppiä sinnekin Raivo-Ranen kanssa ❤
 

Yhteistyössä