Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="millionnea, post: 32274615, member: 127765"]</p><p>[USER=146039]@nyuu[/USER] se keltanen jojo on ihan normaalia. Mulla niitä tulee lähes joka kerta vessas. Limatulpphan siellä on mutta sekin uusiutuu jatkuvasti, oli juuri jossain artikkelissa ko jutusta et vaikka se irtoais ni sitä syntyy jatkuvasti uudestaan. Ei siis kannata ronkkia sitä alapäätä. Lumakalvot ovat herkät ja pienikin raapasu saattaa saada veren vuotoa aikaseks.</p><p>Mulla paha olo alkoi helpottaa rv9. Yritä löytää jostain se positiivinen tuuli taas. Ja käy ultrassa vaikka se kallista onkin, mut jotta saat mielenrauhaa. Täällä pekut ja varpaat pystyssä teille!</p><p></p><p>Meillä seksiä on harrastettu ihan normaalisti läpi alkionsiirrot yms. Tottakai väsymys ja pahoinvoibti rajottaa mut nyt kumpikin pikkuhiljaa helpottaa ja mulla ainakin himot kasvaa koska raskaana seksi tuntuu todella hyvält, alapääs enempi verta ja tuntoo</p><p></p><p>Liikuntaa en o pystynyt harrastamaan. Liitoskivut ovat edelleen jokahetkisiä. Jotain pieniä kävelylenkkejä tehnyt ja uimassa käydään mut siinäpä se. Odotan et talvella pääsee uimahalliin. Taitaa olla ainoa laji tässä raskaudessa.</p><p></p><p>[USER=140708]@Jantzu[/USER] mulla maha oli jäätävä pallo jo plussatestin jäljeen. Johtu hyperistä. Sit viikon kaks oli melko matala mut nyt taas ihan selvä. Kaksosraskaudessahan se kyl kasvaa tuplavauhtia, et ei tätä enää keneltäkään peitellä. Onneks kesä mennyt enimmäkseen kotona joten sain olla hyvin piilossa alkuraskauden.</p><p></p><p>[USER=138107]@Domi[/USER] noi lääkärikäynnit on kyl usein melko turhia. Meillä on onneks naistentautien erikoislääkäri neuvolassa joten asiantuntemusta löytyy mut esikoisesta käynnit oli juurikin tuota et miks tääl pitää olla! Painonnoususta. Mulla tuli painoo esikoisesta 16kg! Mut niistä jäi synnärille 13 eli oli vain ihan jäätävästi turvotusta plus iso lapsi, lapsivettä, veri määrä lisääntyy yms. Lopussa painoa voi tulla kilo viikossa ja se on ihan normaalia. Älä murehdi. Nyt tullut jo 4kg ja viikkoja takana vasta 13.... Mut eipä sille mitään voi. Syön ihan normaalisti perus ruokaa joten näillä mennään. En millekään dieetillekään ryhdy.</p><p></p><p>Mun onneksi olen yrittäjä, jossain mielessä onneksi siis. Alkuraskauden olotila oli niin hirvittävä etten olis voinut kyl missään olla töissä. Mies oli alkukesän kotona lomalla joten saatiin mun työt hoidettua. Nyt olis edessä vielä oari projektia ja viimeinen syksy koulussa, tammikuussa pitäis valmistua. Mut olen varautunut et jään sairaslomalle lokakuussa. Ei sen mahan kanssa pysty tekeen mun töitä, eikä toi alapään kipu tästä paremmaks tule muuttumaan.</p><p></p><p>Me ollaan jo ostettu rattaat joihin saa vaunukopat, yks turvakaukalo (kaverin vanha ja mahtu autoon hyvin) joten toinen samanlainen etsinnässä. Sit tilasin hoitoalustat ja sitterit kun halvalla sain. Ajattelin tuhlata äitiysavustuksen noihin isompiin ostoksiin. Kirppareilta yritin jotain löytää mut niin turhaa pyörimistä et meni hermot. Torissa on hyvin tavaraa mut meiltäkin hakumatkaa tulee helposti 30-100km joten ihan pikkujuttujen takia en viitsi ajella. Viel tarttis imetystyynyn jota vois nukkuessa köyttää jo nyt sekä unipesät meinasin hommata. Tarkoitukseni/toiveeni on pystyä imettämään kahta joten todnäk nukkuvat samassa sängyssä ainakin alkuun mun kanssa. Ajattelin et unipesällä olis sit helppo rajata vauvat omaan tilaan ni sais itse nukuttua myös paremmin kun ei tarttis vauvoja sängyst ettiä.</p><p></p><p>Navan alla tuntuu jo pieniä muljahduksia ja välillä tökkäsyjä. Esikoinen on ihan innoissaan vauvoista. Joka aamu kuuntelee mahaa ja silittelee. Ja ouhuu et sitten kun ne syntyy, konttaa, kävelee yms.</p><p></p><p>Millionnea ja mukulat 13+5</p><p></p><p>Seuraavaks siis sokerirasitus 9.8. Ja terkka 12.8.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="millionnea, post: 32274615, member: 127765"] [USER=146039]@nyuu[/USER] se keltanen jojo on ihan normaalia. Mulla niitä tulee lähes joka kerta vessas. Limatulpphan siellä on mutta sekin uusiutuu jatkuvasti, oli juuri jossain artikkelissa ko jutusta et vaikka se irtoais ni sitä syntyy jatkuvasti uudestaan. Ei siis kannata ronkkia sitä alapäätä. Lumakalvot ovat herkät ja pienikin raapasu saattaa saada veren vuotoa aikaseks. Mulla paha olo alkoi helpottaa rv9. Yritä löytää jostain se positiivinen tuuli taas. Ja käy ultrassa vaikka se kallista onkin, mut jotta saat mielenrauhaa. Täällä pekut ja varpaat pystyssä teille! Meillä seksiä on harrastettu ihan normaalisti läpi alkionsiirrot yms. Tottakai väsymys ja pahoinvoibti rajottaa mut nyt kumpikin pikkuhiljaa helpottaa ja mulla ainakin himot kasvaa koska raskaana seksi tuntuu todella hyvält, alapääs enempi verta ja tuntoo Liikuntaa en o pystynyt harrastamaan. Liitoskivut ovat edelleen jokahetkisiä. Jotain pieniä kävelylenkkejä tehnyt ja uimassa käydään mut siinäpä se. Odotan et talvella pääsee uimahalliin. Taitaa olla ainoa laji tässä raskaudessa. [USER=140708]@Jantzu[/USER] mulla maha oli jäätävä pallo jo plussatestin jäljeen. Johtu hyperistä. Sit viikon kaks oli melko matala mut nyt taas ihan selvä. Kaksosraskaudessahan se kyl kasvaa tuplavauhtia, et ei tätä enää keneltäkään peitellä. Onneks kesä mennyt enimmäkseen kotona joten sain olla hyvin piilossa alkuraskauden. [USER=138107]@Domi[/USER] noi lääkärikäynnit on kyl usein melko turhia. Meillä on onneks naistentautien erikoislääkäri neuvolassa joten asiantuntemusta löytyy mut esikoisesta käynnit oli juurikin tuota et miks tääl pitää olla! Painonnoususta. Mulla tuli painoo esikoisesta 16kg! Mut niistä jäi synnärille 13 eli oli vain ihan jäätävästi turvotusta plus iso lapsi, lapsivettä, veri määrä lisääntyy yms. Lopussa painoa voi tulla kilo viikossa ja se on ihan normaalia. Älä murehdi. Nyt tullut jo 4kg ja viikkoja takana vasta 13.... Mut eipä sille mitään voi. Syön ihan normaalisti perus ruokaa joten näillä mennään. En millekään dieetillekään ryhdy. Mun onneksi olen yrittäjä, jossain mielessä onneksi siis. Alkuraskauden olotila oli niin hirvittävä etten olis voinut kyl missään olla töissä. Mies oli alkukesän kotona lomalla joten saatiin mun työt hoidettua. Nyt olis edessä vielä oari projektia ja viimeinen syksy koulussa, tammikuussa pitäis valmistua. Mut olen varautunut et jään sairaslomalle lokakuussa. Ei sen mahan kanssa pysty tekeen mun töitä, eikä toi alapään kipu tästä paremmaks tule muuttumaan. Me ollaan jo ostettu rattaat joihin saa vaunukopat, yks turvakaukalo (kaverin vanha ja mahtu autoon hyvin) joten toinen samanlainen etsinnässä. Sit tilasin hoitoalustat ja sitterit kun halvalla sain. Ajattelin tuhlata äitiysavustuksen noihin isompiin ostoksiin. Kirppareilta yritin jotain löytää mut niin turhaa pyörimistä et meni hermot. Torissa on hyvin tavaraa mut meiltäkin hakumatkaa tulee helposti 30-100km joten ihan pikkujuttujen takia en viitsi ajella. Viel tarttis imetystyynyn jota vois nukkuessa köyttää jo nyt sekä unipesät meinasin hommata. Tarkoitukseni/toiveeni on pystyä imettämään kahta joten todnäk nukkuvat samassa sängyssä ainakin alkuun mun kanssa. Ajattelin et unipesällä olis sit helppo rajata vauvat omaan tilaan ni sais itse nukuttua myös paremmin kun ei tarttis vauvoja sängyst ettiä. Navan alla tuntuu jo pieniä muljahduksia ja välillä tökkäsyjä. Esikoinen on ihan innoissaan vauvoista. Joka aamu kuuntelee mahaa ja silittelee. Ja ouhuu et sitten kun ne syntyy, konttaa, kävelee yms. Millionnea ja mukulat 13+5 Seuraavaks siis sokerirasitus 9.8. Ja terkka 12.8. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Ahdistelu|Miehet kertovat seksuaalisen häirinnän aiheuttamasta ”shokista”"
3 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Mt-ongelmista 3 todistetta: 1. Äärifeministi löysi 2. Jeesuksen ja ryhtyi 3. Donald Trumpin kannattajaksi.
8 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
SDP haluaa muistomerkin niilke demarikansanedustajille jotka kuoIivat niskaIaukaukseen idän punaparatiisissa
Tänään 10:19
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mitä toisten kasvatustapoja paheksut eniten?
Tänään 10:16
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Kelan etuuskäsittelijät eivät pääse tänä vuonna joululomalle - Lomarajoitusten tavoitteena on varmistaa etuushakemusten sujuva käsittely
Tänään 10:07
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mitä ihmettä on tapahtunut Mar-a-Lagossa? X:ssä kerrottua: Kaksi ambulanssia
Tänään 09:40
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Luku- ja kirjoitustaidottomana Suomeen tullut Akok Bol on ollut työttömänä lähes 15 vuotta – "Suomessa pitää lukea, että saa töitä""
Tänään 09:23
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Naiset jättävät Suomessa perustamatta yrityksiä epäonnistumisen pelon vuoksi"
Tänään 09:18
vierailija
14 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 10K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 829
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 787
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 582
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 555
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 492
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 483
Aihe vapaa
8.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 398
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Mitä toisten kasvatustapoja paheksut eniten?
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Ulla Appelsin kirjoitti taas hyvin
2 min sitten
Aihe vapaa
5.
"Ahdistelu|Miehet kertovat seksuaalisen häirinnän aiheuttamasta ”shokista”"
3 min sitten
Aihe vapaa
6.
Mt-ongelmista 3 todistetta: 1. Äärifeministi löysi 2. Jeesuksen ja ryhtyi 3. Donald Trumpin kannattajaksi.
5 min sitten
Aihe vapaa
7.
Kesäkuiset 2025 ☀️
7 min sitten
Lapsen saaminen
8.
"Luku- ja kirjoitustaidottomana Suomeen tullut Akok Bol on ollut työttömänä lähes 15 vuotta – "Suomessa pitää lukea, että saa töitä""
9 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu