~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Meille syntyi tyttö 23.11.19, rv 39+4.
Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla lääkehoitoisen radin vuoksi ja tilanne oli muutenkin jo tosi kypsä käynnistykselle. Synnytys oli melko nopea, 6,5 tuntia kalvojen puhkaisusta tyttö oli jo syntynyt :love:
Vauvan sokerit ovat pysyneet hyvinä synnytyksen jälkeen ja muutenkin kaikki vaikuttaisi olevan hyvin.

Nyt meidän perhe on täysi ja täydellinen, julkisen puolen 2 lapsen kiintiö on täynnä, ja pakastin tyhjä alkioista. Niin kiitollinen olo tästä kaikesta :love: Matka on ollut täynnä vastoinkäymisiä ja menetyksiä, mutta palkinto korvaa sen kaiken. Hyvää jatkoa teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020
Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020
kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020
miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020
rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020
Allotar19... enkelipoika rv 27...IVF/lahjasolut....20.5.2020
Pupuna112 1. IVF.....ensimmäinen.... 25.6.2020




Tulevat tapahtumat :love:
Rusakkonen:

29.11 kätilö
2.12 lääkäri



kirsillevauva:
12.12 ... rakenneultra
16.12 fysioterapia
30.12. Kela-neuvola

shelterme:
2.12 neuvolalääkäri
3.12 pelkopoli
17.12 kasvu-ultra

Jantzu:

Pupuna112:
neuvola 25.11

Karhurouvanen:
11.12. rakenneultra
7.1.20 neuvola

BlackCat
neuvola 27.11

neuvolalääkäri 27.11

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS ... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2.PAS ... toinen ... 38+1 ... 16.9.2019
Ramiina ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 39+1 ... 23.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 41+6... 11.10.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 39+4.....23.11

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
Superonnittelut @Noran :) Hienoa, että käynnistys sujui hyvin! Minullakin on yksi synnytys käynnistetty kalvojen puhkaisulla, lempeä luonnollinen keino.

@odotuksenodotus onnittelut sinullekin! Haluatko listalle mukaan?

Entä @Silmu75?

Hienoja uutisia @Aislinn83 ja @shelterme :)

@nyuu, miten sujuu aika saikulla? Hienoa, että saat levätä ja laittaa paikoja kuntoon vauvalle :)

Itse olin lääkärillä tänään selkäkipujen takia ja sain lähetteen fysioterapeutille ohjaukseen. Se on 16.12. En ole varmaksi tunnistanut vauvan liikkeitä pariin päivään ja huoli on kova. Aamulla on avoin neuvola ja yritän mennä sinne kuunnelluttaan sydänäänet. Oltiin miehen kanssa pariterapiassa ja haemme Kelan tukea yhteiseen terapiaan. Oltiin molemmat tyytyväisiä terapeuttiin. Suht ok arki, mutta on aika isoja ristiriitoja joiden käsitelyyn kaivataan tukea. Ja vähän olen huolissani, ymmärtääkö mieheni, kuinka iso mullistus vauvan tulo on? Onnellisia silti vauvasta olemme.
 
@Sukkis Miten menee? Oletko saanut jo lähetteen/ jo käynyt tutkimuksissa? Varmasti vertaistukea ei ole ihan helppo löytää, kun suurimmalla osalla eri tilanne kun sinulla tosiaan on aika rytäkässä monta asiaa tullut käsiteltäväksi. Hyvä kuitenkin jos täältä olet kokenut jotain tukea saavasi. Tosiaan olen noita samoja asioita miettinyt jälkeenpäin nyt että jos olisin yksin hoitoihin lähtenyt niin en olisi kyllä samaistunut ollenkaan niihin kertainssistä raskautujiin, tämä lapsettomuuden kokemus on tässä kuitenkin niin ”suuressa osassa” ja luo sitä erilaisuuden tunnetta ja vaikka mitä tunteita.

Ihanaa @nyuu että sait saikkua ja että suoraan useamman viikon, noi sun aikaiset aamut kuulostaa niin hurjalta ihan kenelle tahansa mutta että vielä raskaana olevalle! Aika menee niin nopeasti, kohta oot sinäkin synnyttämässä:rolleyes: Ihanalta kuulostaa tuo 4d-ultra, ettäkö siinä ihan vauvan kauniit huulet pystyy erottamaan:love:

@odotuksenodotus Tervetuloa:rolleyes:
:rolleyes::rolleyes: Ihanaa että olet plussannut, en sinua tunne näistä keskusteluista mutta jotenkin tuo nimimerkkisi on jäänyt mieleen:) Mulla ei ollut plussatessa Mitään oireita, pahoinvointi alkoi siinä 6+ ja rintaoireet hiukan aiemmin. Paljon Onnea, kärsivällisyyttä ja rautaisia hermoja sinulle:)

@kirsillevauva Voi että, varmasti olet huolissasi, toivottavasti kuitenkin huolesi on turha! Jospa vauva vaan olisikin jotenkin sellaisessa asennossa ettei liikkeet tunnu niin selvästi, muutenkin tässä vaiheessa vauva on kuitenkin ei-niin-kovin-vahva. Sulla ei siis sitä kotidoppleria ole?

Mulla ei vielä ole liikkeitä tuntunut, kovasti odotan:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Mites liikkeet muilla? Missä vaiheessa teillä, erityisesti ensiodotuksessa, on alkanu liikkeet tuntumaan? Mulla myös maha aika pieni, on se hiukan pullistunut mutta varsinkin aamulla suht normaali ettei kukaan kyllä todellakaan huomaisi mitään, ajattelisi vain että olen vähän hyvin syönyt.

Mukavaa viikkoa kaikille:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Karhut rv 18+1
 
@Sukkis Miten menee? Oletko saanut jo lähetteen/ jo käynyt tutkimuksissa? Varmasti vertaistukea ei ole ihan helppo löytää, kun suurimmalla osalla eri tilanne kun sinulla tosiaan on aika rytäkässä monta asiaa tullut käsiteltäväksi. Hyvä kuitenkin jos täältä olet kokenut jotain tukea saavasi. Tosiaan olen noita samoja asioita miettinyt jälkeenpäin nyt että jos olisin yksin hoitoihin lähtenyt niin en olisi kyllä samaistunut ollenkaan niihin kertainssistä raskautujiin, tämä lapsettomuuden kokemus on tässä kuitenkin niin ”suuressa osassa” ja luo sitä erilaisuuden tunnetta ja vaikka mitä tunteita.

Ihanaa @nyuu että sait saikkua ja että suoraan useamman viikon, noi sun aikaiset aamut kuulostaa niin hurjalta ihan kenelle tahansa mutta että vielä raskaana olevalle! Aika menee niin nopeasti, kohta oot sinäkin synnyttämässä:rolleyes: Ihanalta kuulostaa tuo 4d-ultra, ettäkö siinä ihan vauvan kauniit huulet pystyy erottamaan:love:

@odotuksenodotus Tervetuloa:rolleyes:
:rolleyes::rolleyes: Ihanaa että olet plussannut, en sinua tunne näistä keskusteluista mutta jotenkin tuo nimimerkkisi on jäänyt mieleen:) Mulla ei ollut plussatessa Mitään oireita, pahoinvointi alkoi siinä 6+ ja rintaoireet hiukan aiemmin. Paljon Onnea, kärsivällisyyttä ja rautaisia hermoja sinulle:)

@kirsillevauva Voi että, varmasti olet huolissasi, toivottavasti kuitenkin huolesi on turha! Jospa vauva vaan olisikin jotenkin sellaisessa asennossa ettei liikkeet tunnu niin selvästi, muutenkin tässä vaiheessa vauva on kuitenkin ei-niin-kovin-vahva. Sulla ei siis sitä kotidoppleria ole?

Mulla ei vielä ole liikkeitä tuntunut, kovasti odotan:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Mites liikkeet muilla? Missä vaiheessa teillä, erityisesti ensiodotuksessa, on alkanu liikkeet tuntumaan? Mulla myös maha aika pieni, on se hiukan pullistunut mutta varsinkin aamulla suht normaali ettei kukaan kyllä todellakaan huomaisi mitään, ajattelisi vain että olen vähän hyvin syönyt.

Mukavaa viikkoa kaikille:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Karhut rv 18+1
Sain ajan jatkotutkimuksiin vasta ensi viikolle 4.12. Aika kauan saa odottaa, toivottavasti tarkoittaa ettei niin akuuttia. Pieni ainakin liikkuu aktiivisesti ja nyt vajaan viikon verran ollut paljon voimakkaimpia liikkeitä, tuntuu jo välillä jopa epämiellyttävältä. Viime torstaina tuntui että olisi ollut tulossa kyljestä ulos kun niin voimakkaasti yhtäkkiä työntyi sivuun.

Tänään oli ensi tapaaminen terapeuttisen vauvaperhetyön terapeutin kanssa ja vaikka oli raskasta käydä asioita läpi niin jäi hyvä fiilis ja luulen että tuo tulee olemaan hyvä juttu. Pääsen myös alkuvuodesta mukaan Kirkko Helsingissä järjestämän yksin odottajien ryhmään. En tiedä tarkemmin mitä taustoja muilla siellä on, voi olla ihan kaikenlaista, ja se vähän jännittää, mutta toivottavasti olisi kiva pieni porukka. Ilmeisesti kuitenkin aika samaa ikäluokkaa olevia, ettei ketään ihan nuorta.

Mä kuvittelin tuntevani ekat liikkeet kädellä vatsan päältä ajassa 14+5. Mut sit meni viikolle 20 ennen kuin tunsin mitään sisältäpäin.

Torstaina 30+0, uskomatonta miten tää aika rientää.
 
@Sukkis Miten menee? Oletko saanut jo lähetteen/ jo käynyt tutkimuksissa? Varmasti vertaistukea ei ole ihan helppo löytää, kun suurimmalla osalla eri tilanne kun sinulla tosiaan on aika rytäkässä monta asiaa tullut käsiteltäväksi. Hyvä kuitenkin jos täältä olet kokenut jotain tukea saavasi. Tosiaan olen noita samoja asioita miettinyt jälkeenpäin nyt että jos olisin yksin hoitoihin lähtenyt niin en olisi kyllä samaistunut ollenkaan niihin kertainssistä raskautujiin, tämä lapsettomuuden kokemus on tässä kuitenkin niin ”suuressa osassa” ja luo sitä erilaisuuden tunnetta ja vaikka mitä tunteita.

Ihanaa @nyuu että sait saikkua ja että suoraan useamman viikon, noi sun aikaiset aamut kuulostaa niin hurjalta ihan kenelle tahansa mutta että vielä raskaana olevalle! Aika menee niin nopeasti, kohta oot sinäkin synnyttämässä:rolleyes: Ihanalta kuulostaa tuo 4d-ultra, ettäkö siinä ihan vauvan kauniit huulet pystyy erottamaan:love:

@odotuksenodotus Tervetuloa:rolleyes:
:rolleyes::rolleyes: Ihanaa että olet plussannut, en sinua tunne näistä keskusteluista mutta jotenkin tuo nimimerkkisi on jäänyt mieleen:) Mulla ei ollut plussatessa Mitään oireita, pahoinvointi alkoi siinä 6+ ja rintaoireet hiukan aiemmin. Paljon Onnea, kärsivällisyyttä ja rautaisia hermoja sinulle:)

@kirsillevauva Voi että, varmasti olet huolissasi, toivottavasti kuitenkin huolesi on turha! Jospa vauva vaan olisikin jotenkin sellaisessa asennossa ettei liikkeet tunnu niin selvästi, muutenkin tässä vaiheessa vauva on kuitenkin ei-niin-kovin-vahva. Sulla ei siis sitä kotidoppleria ole?

Mulla ei vielä ole liikkeitä tuntunut, kovasti odotan:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Mites liikkeet muilla? Missä vaiheessa teillä, erityisesti ensiodotuksessa, on alkanu liikkeet tuntumaan? Mulla myös maha aika pieni, on se hiukan pullistunut mutta varsinkin aamulla suht normaali ettei kukaan kyllä todellakaan huomaisi mitään, ajattelisi vain että olen vähän hyvin syönyt.

Mukavaa viikkoa kaikille:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Karhut rv 18+1
Mina tunsin ensimmaista kertaa liikkeita 19. raskausviikolla, joten varmaan Sinullakin pian tuntuu! :)
 
Paljon Onnea @Noran vauvan syntymän johdosta! :love::love::love::love::love::love:

@kirsillevauva pääsetkö avoimeen neuvolaan sydänääniä kuuntelemaan? Kyllä mullakin on ollut päiviä jolloin liikkeitä itse tuntenut vähemmän ja vaieammin, uskon että kyse vain vauvan asennosta, no sulla on paljon enemmän kokemusta kun minä ekaa kertaa raskaana mutta nehän ny mahtuu sielä vielä ranttaamaan kun tilaa on. Varmasti kaikki on pienellä hyvin, ymmärrän kyllä huolesi.

@nyuu hyvä että saat nyt olla saikulla ja keskittyä omaan ja vauvan hyvinvointiin. :love: Ja ihana tuo 4d-ultra, pitäisköhän itsekin mennä. Me ollaankin jo pitkällä, voitko kuvitella. :):)

@Sukkis Odottavan aika on kyllä pitkä, onneksi päivät menevät tässä koko ajan eteenpäin ja tuo 4.pvä lähenee. Oletko muuten voinut mitenkä? Sinäkin jo pitkällä odotuksessa, kohta alkaa loppusuorakin häämöttämään. :love:

@Karhurouvanen mä taisin tuntea liikkeitä siinä reilu viikko ennen rakenneuä:tä jotka varmasti siis tunnistin liikkeiksi, sitä ennen ehkä 1-2 kertaa jotain tömäyksiä mutta ne eivät olleet niin selviä, mutta näin jälkikäteen ajatellen varmasti olivat jo liikkeitä. Eli oliko silloin rv20-21 suurinpiirtein kun tunnistettavasti alkoi tuntua. Sinullakin pian rakenneultra, mihin tää aika menee?? :):):):love::love::love:

Tänne ei sen kummempaa, vointi ihan hyvä ja nyt on alkanut itsekin jotenkin enemmän ajatella tän asian konkreettisuutta, kaikki vauvalle hankitut tavarat on vielä kasassa ja pusseissa, en tiedä kuka ne kasaa ja kokoaa ja laittaa. :ROFLMAO: Kai mä odotan jotain ihmettä tapahtuvaksi, jotain pesänrakennusviettiä?? :D:D Mä varasin nyt 3.12 sinne samalla yksityiselle ultran missä ennen rakenneuä:tä olin ihan vaan nähdäkseni onko kaikki vielä kunnossa ym koska mitään julkisen puolen ei ole tulossa.

Mulle voisi siis listalle lisätä:
- ykstyinen ultra 3.12
- neuvola 9.12

Mukavaa viikkoa kaikille!

Aislinn & pussieläin (miehen hellittelynimi :D:D) rv26+1
 
Onnittelut @Noran pikkuneidin syntymästä :love: ja paljon onnea myös uusille plussanneille @Silmu75 ja @odotuksenodotus! Mahtavaa, etten ole enää listan alimmainen :) Meillä oli eilen eka neuvola, meni hyvin vaikka jouduinkin heti alkuun vähän puolustuskannalle kun terveydenhoitaja kysyi, että kumpi meistä on äiti o_O tokaisin siihen, että molemmat ollaan äitejä (ollaan siis naispari ja tämä kävi kyllä esitiedoistakin ilmi), minä olen se joka on raskaana jos sitä oli tarkoitus kysyä. Ihan hyvin saatiin tämäkin kuitenkin paikkailtua ja hyvä mieli jäi lopulta käynnistä meille molemmille. Raskausoireet on mulla koko ajan olleet aika vähäiset mutta ei kai se auta kun silti uskoa ja toivoa, että sikiö siellä kasvaa ja voi hyvin. Ensi viikolla on NIPT ja sillä käynnillä lääkäri katsoo ultralla ennen verinäytteenottoa, että sikiö on hengissä ja vastaa kooltaan viikkoja. Ei millään malttaisi odottaa... nyt on tiedossa päivämääriä vähän tulevillekin tapahtumille eli jos joku päivittää listaa, niin mulle voi laittaa
2.12. NIPT
16.12. niskapoimu-ultra
30.12. sokerirasitus

Joudun siis jo nyt alkuraskaudesta sokerirasitukseen koska mun kohdalla toteutuvat kaikki raskausdiabeteksen riskitekijät (ikä, ylipaino ja sukurasite). Taktisesti varasin silti sokerirasituksen vasta joulun jälkeen :D. Olen oman radi-riskini kyllä jo tiennyt alusta lähtien eikä radi-diagnoosi olisi siis mikään yllätys, toivon toki että jos se tupsahtaa, niin sokerit saisi silti pidettyä ruokavaliolla kurissa.

Raskausviikkoja tänään 9+5, kohta päästään niissä toiselle kymmenelle :)
 
Vaikka mulla ei ole yhtään ikävä raskautta niin tälle palstalle kaipailen :unsure::love: Haluan toivottaa kaikille hyvää raskautta ja @Rusakkonen erityisesti sinulle tsemppiä loppuraskauteen.

Meidän ihana tyttönen ensi viikolla jo 3kk :D:eek:
Kiitos muistamisesta @gemmy!!! :love: Olen muistanut viestejasi usein ja ne ovat auttaneet minua, esimerkiksi koskien vauvan liikkeita. Minulla saattavat liikkeet tuntua erilaisilta eri paivina, tuntua voimakkaammin tai hellemmin, ja eri paikoissa. Muistan, kun kirjoitit liikkeista, ja nyt olen niista rauhoittuneempi itsekin, kun tajusin, etta vauva liikkuu ja esim. selkaan potkiessa en tunne liikkeita. Kohta han kuitenkin kaantyy ja taas puskee muualle, jossa taas tunnen liikkeita. Kirjoituksesi auttoivat minua! :love:

35+3
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä :love: @kirsillevauva lisää vaan listaan, vaikka vielä tuntuu mahdottomalta uskaltaa toivoa että tämä raskaus jatkuisi tästä.

1.ivf/icsi 2.pas ensimmäistä lasta yritetään. Laskurin mukaan laskettu aika voisi olla 2.8.2020 mutta se tarkentunee jos raskaus tästä etenee. 16.12. on varhaisultra varattuna.

Huomenna menen kontrolli hcg:n kun halusin varmistua että se nousee normaalisti. Nyt vaan jännittää ihan kauheasti sen tulos o_O
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä :love: @kirsillevauva lisää vaan listaan, vaikka vielä tuntuu mahdottomalta uskaltaa toivoa että tämä raskaus jatkuisi
1.ivf/icsi 2.pas ensimmäistä lasta yritetään. Laskurin mukaan laskettu aika voisi olla 2.8.2020 mutta se tarkentunee jos raskaus tästä etenee. 16.12. on varhaisultra varattuna.

Huomenna menen kontrolli hcg:n kun halusin varmistua että se nousee normaalisti. Nyt vaan jännittää ihan kauheasti sen tulos o_O
Minäkin kai pikkuhiljaa uskallan tulla tänne puolelle sun perässä.. meillä menee kyllä niin samoissa päivissä ja aikatauluissa nämä raskaudet! :) Mulla myös varhaisultra 16.12.. en tiedä miten jaksan sinne asti!
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019
Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2
Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu + siittiöt) ... 6.2.2020
shelterme ... 1.IVF/ICSI/1.PAS... toinen ...10.2.2020
Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020
Iid@ ... 1.lahjasoluhoito ... toinen ... 10.2.2020
nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020
Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020
Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020
Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020
kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020
miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020
rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020
Allotar19... enkelipoika rv 27...IVF/lahjasolut....20.5.2020
Pupuna112 1. IVF.....ensimmäinen.... 25.6.2020
odotuksenodotus 1 ivf/icsi 2 Pas....ensimmäinen...2.8.2020




Tulevat tapahtumat :love:
Rusakkonen:

29.11 kätilö
2.12 lääkäri



kirsillevauva:
12.12 ... rakenneultra
16.12 fysioterapia
30.12. Kela-neuvola

shelterme:
2.12 neuvolalääkäri
3.12 pelkopoli
17.12 kasvu-ultra

Jantzu:

Pupuna112:
neuvola 25.11
2.12 NIPS
16.12 niskaturvotus ultra
30.12 sokerirasitus

Karhurouvanen:
11.12. rakenneultra
7.1.20 neuvola

BlackCat
neuvola 27.11

neuvolalääkäri 27.11

Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2 ... 29.4.2019
atvk87 ... 1.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen... 39+6 ... 22.5.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsämäs ... 38+1 ... 28.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 41+3 ... 20.6.2019
vipe1986 ... 2.IVF/ICSI/3.PAS ... kolmas ... 39+0 ... 7.7.2019
MaiMei ... 4. IVF/1. PAS... toinen ... 39+6 ... 23.7.2019
Katti75 ... 3.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 29.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/4.PAS ... ensimmäinen ... 42+1 ... 4.8.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 40+1 ... 6.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2.PAS ... toinen ... 38+1 ... 16.9.2019
Ramiina ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 39+1 ... 23.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 41+6... 11.10.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 39+4.....23.11

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön
 
Tänään kävin hcg kontrollissa ja hcg oli 404 o_O Maanantaina eli toissapäivänä se oli 152 ja nyt mua sitten pelottaa että onko se huono merkki kun arvo on reippaasti yli tuplaantunut. Soitin klinikalle ja hoitaja olo tosi epämääräinen että ”kyllä kai se ihan normaalia on” ja aikoi vielä kysyä muilta ja soittaa sitten jos pitää tutkia asiaa lisää. Mä jo oon kuvitellut kaikenmaailman rypäleraskaudet tähän :( Onko kellään tietoa/kokemusta tollasesta reippaammasta noususta? Nyt pitäis olla rv 4+3.
 
Taidan menna tanaan sairaalaan kaymaan, kun kotiverenpainemittari on antanut systolisen paineen yhteydessa viime paivina niin korkeita lukuja. Ei kai siina muuta tehda kuin mitataan paine ja virtsa, mutta jos paine on ihan oikeasti korkealla, niin saisi sen laakaria varten rekisteroitya. Oliko taalta kukaan koskaan kokenut sita, etta mita sitten tehdaan? Isommassa odottajien FB-ryhmassa joillekin oli jossain vaiheessa maaratty laakkeet, mutta en tieda, maarattaisiinko enaa nain loppuvaiheessa. Siis jos ei todeta raskausmyrkytysta vaan ‘ainoastaan’ raskausajan hypertensio. Tosin kuulemma raskausmyrkytyksessa ei aina loydeta virtsasta proteiinia. Aion kylla laittaa synnytyssuunnitelmaan, etta jos tulee sektio, niin taytyy kayttaa vain sellaisia laakkeita, jotka sopivat myos raskausmyrkytyspotilaille. Luin tapauksesta, jossa potilaalle oli sektiossa kaytetty laaketta, joka ei sovi raskausmyrkytyspotilaille, ja seurauksena oli ollut sydanpysahdys ja synnyttaneen aidin kuolema (kun myrkytys oli siella, mutta sita ei ollut todettu kunnolla). Hmm.

35+4
 
@Sukkis Hyvä että sait ajan mutta meneepä tosiaan pitkälle, mutta varmasti siitä voi juurikin ajatella ettei ehkä ole niin syytä suureen huoleen! Odottaminen on kyllä hermoja raastavaa, rautahermoja sulle sinne!

Mahtavaa että pääset tollaseen ryhmään! Mä olen itekin innoissani kun neuvolasta puhuivat jostain ensiodottajien ryhmästä, ois kiva kun tutustuis johonkin kivaan odottajaan täältä alueelta:rolleyes:

@odotuksenodotus Kaikki on varmasti hyvin, oikein hyvältähän tuo arvo kuulostaa:love: Alussahan hcg nousee vauhdikkaasti, myöhemmin sitten tuhansissa hiukan hidastuu. Mulla oli eka arvo ma 127 -> 519 ke. Sen jälkeen vajaan viikon päästä ti 5570 -> 8890 to :)
 
@odotuksenodotus Mä kävin ihan vaan omaksi mielenrauhaksi noissa hcg-mittauksissa :) Ultrassa kävin eka kerran jo 5+1, kun kokemuksia oli aiemmin vain pieleen menneistä raskauksista ja yhestä kohdun ulkosesta. Sitten kävin varhaisultrassa 7+3 ja vielä huoliultrassa 8+1 jonka jälkeen vähän rauhoituin sitten:) Täällä makso hcg-mittaus n 60€ niin se oli musta ihan hyvä hinta mielenrauhasta:whistle: Rautahermoja sulle ja mukavaa päivää:)
 
Kiitos @Karhurouvanen ja mukavaa päivää sullekin. Kiitos kun kerroit! Katsotaan tarvitsenko vielä jonkun mielenrauhaverikokeen vai jaksaisinko tällä varhaisultraan. Puoliso on sitä mieltä että nyt alkais tää mun hysterisointi riittää. On vaan niin paljon tullut hedelmöityshoidoissa vastoinkäymisiä että on vaikea luottaa että tämä raskaus voisi onnistua o_O
 
@Noran ihania vauvauutisia. Oikein paljon onnea :love:

@Calico ja @odotuksenodotus tervetuloa tänne puolelle ja onnea raskaudesta.
@odotuksenodotus mulla oli ekassa raskaudessa hcg 450 samoihin aikoihin kun taas tässä raskaudessa hcg oli 91. Eli kovin voi vaihdella ja nousta nopeasti tai hitaasti ja silti voi kaikki olla hyvin.
@Rusakkonen kävitkö tänään sairaalassa mittauksilla?

Täällä ei mitään ihmeellistä. Tyttö potkii kovasti. Välillä tuntuu jopa epämukavalta (jos nyt uskaltaa ääneen sanoa). On vaan niin erilainen tapaus jo nyt kun poika oli. Mitäs kuuluu @Jantzu ja @millionnea ? Miten te jakselette?

Rv 29+2
 

Yhteistyössä