vierailija
Onnittelut! Kivaa, jos tänne palstalle tulee jotain elämää lisää! Minusta tuntuu, että kirjoitan tänne yksinäni tällä hetkellä. Eli meille olisi toinen lapsi tulossa, esikoinen on enkelipoika, joka meni taivaaseen rv 35+5 vuonna 2019. Hänen tarinansa löytyy tämän palstan teksteistäni. Syytä kohtukuolemaan ei koskaan löydetty, minä ja hän olimme kaikenlaisten tutkimusten mukaan terveitä. Nyt olen raskausviikolla 32+5 ja tyttö olisi tulossa. Totta kai edellisen raskauden tapahtumat huolettavat, samoin se, että tällä vauvalla on todennäköisesti Downin syndrooma ja AVSD-sydänvika, joka täytyy leikata 2-6 kk:n iässä avosydänleikkauksella. Nyt on siis riskejä enemmän kuin 1. lapsen kohdalla. Raskaus on kuitenkin sujunut hyvin ja tyttö kasvaa keskikäyrällä. Tämä vauva, kuten veljensäkin, on peräisin saman nuoren munasolunluovuttajan munasoluista, joten esim. ikäni ei ole vaikuttanut asiaan. Näin vain kävi. Uskon kuitenkin, että keinot hyvään elämään löytyvät, kunhan vain lapsi syntyisi elävänä. Tämä oli meidän 16. alkionsiirto ja siis 6. siirto luovutetuista soluista. Minulle eivät näytä toimivan kuin kolmipäiväiset alkiot. Yksikään blasto ei ole toiminut. Rusakkonen ja tyttö 32+5
Täällä näyttää olevan useampia hiljaisia seuraajia, @Roxanne kin eksynyt ikivanhasta jengistä tänne tykkäilemään

@kiia-s miten sulla eteni alun jälkeen, onko vielä vauva matkassa...?
Sori kun tunkeilen tänne vaikka en itse ole nyt edes hoidossa. Kolme alkiota odottaisi pakkasessa, kaksi pas-lasta tuolla juuri alkoivat nukkumaan.
MyMa