Hyvää kuuluu, mulle tuli Radi mut vauva on vielä siro. Nyt sain mittarin ja pitäs alkaa mittaileen sokereita. Vielä pari päivää töitä ja sitten alkaa loma!!! Olen kyllä aivan valmis lomalle… Meitö ei ole vielä kuumuus vaivannut, täällä pohjoisessa on ollut miellyttävät lämpötilat, mut huomisesta alkaen taas täälläkin lupailee hellettä, eikä auta vaikka ollaan lähdössä viikoksi pohjoisemmaksi Lappiin, ne helteet tulee sinnekin! Tietää turvotusta ja huonoja öitä….Käytiin tänään vielä privaatisti 3/4D ultrassa että mieskin pääsi edes kerran katsomaan vauvaa. Saatiin ihania kuvia meidän pullaposkesta, vaikka meinasi koko ajan olla jalka, käsi, napanuora tai istukka edessä
Ultraaja kysyi vaan että kai te olette vielä myöhemmin kokoarvioon menossa. Tiesin kyllä että on ollut vähän kasvussa edellä, mutta on siis ihan yläkäyrällä ja ennuste on yli 4kg. Halp!
Painoarvio oli jo nyt 1,4kg, ja menossa vasta 27+4…
Ei kyllä nyt yhtään auttanut mun synnytyspelkoon, köh.
Mitäs muille kuuluu?
Mulla CB:n viikkonäytöllinen testi näytti hedelmöittymisen 2-3 vko sitten, joka on ihan oikein ja sen mukaan rv 4-5 menossa. Testissä oli siis tulkintaohjeet mukana.Tosi kätevääVarovasti kurkistan tälle puolelle. Eilen ja toissapäivänä testannut hailakat viivat PC:llä ja vähän vahvemmat CB:n Earlyllä.
Taustalla kaksi keskenmenoa viikolla 6+, yksi luomuraskaudesta ja yksi edellisestä lahjasolu-PAS: sta
Sellaista kyselisin että miten raskausviikot lasketaan lääkkeellisessä PAS:ssa? Onko niin että kun 15.pvä on siirretty 5-päiväinen blasto, niin hedelmöityspäivä on laskennallisesti 10.pvä? Ja sen mukaan sitten viikot?
Oi toi CB:n viikkonäytöllinen onkin ihana <3Mulla CB:n viikkonäytöllinen testi näytti hedelmöittymisen 2-3 vko sitten, joka on ihan oikein ja sen mukaan rv 4-5 menossa. Testissä oli siis tulkintaohjeet mukana.Tosi kätevää
Olen laskenut niin, että siirtopäivänä alkio oli 5 vrk, siitä sitten eteenpäin, eli tänään alkio 16 vrk. Vau.fi sivuilla on raskausviikot selkeästi viikko viikolta, sieltä myös näkee missä vaiheessa alkio on kehittymässä.
Onko muilla ollut oireita? Mulla rinnat välillä todella kipeät, välillä taas ei tunnu mitään ja alavatsaa jomottelee.
Joo toi CB on kyllä hyvä! Mullakin pari vielä jemmassa.Oi toi CB:n viikkonäytöllinen onkin ihana <3
Ehkä hommaan vielä pari sellaista :-D
Oireina on lievää etovaa oloa. Outoa väsymystä keskellä päivää, viikonloppunakin. Pissittää ja paleltaa. Ajoittainen menkkatyylinen jomotus vähän hirvittää. Vuotoa ei ole, ainakaan vielä, joten toiveikkaana huomiseen verikokeeseen
Onnea plussasta! Blaston siirtopäivänä viikot on aina 2+5 riippumatta PAS-kierron kiertopäivästä. Siinä kierrossa jossa blasto on muodostunut, munasolujen keräyspäivä = ovulaatio = hedelmöittymispäivä lasketaan aina olevan viikko 2+0, ja tähän sitten lisätään se siirrettävän alkion ikä.Varovasti kurkistan tälle puolelle. Eilen ja toissapäivänä testannut hailakat viivat PC:llä ja vähän vahvemmat CB:n Earlyllä.
Taustalla kaksi keskenmenoa viikolla 6+, yksi luomuraskaudesta ja yksi edellisestä lahjasolu-PAS: sta
Sellaista kyselisin että miten raskausviikot lasketaan lääkkeellisessä PAS:ssa? Onko niin että kun 15.pvä on siirretty 5-päiväinen blasto, niin hedelmöityspäivä on laskennallisesti 10.pvä? Ja sen mukaan sitten viikot?
Eikä miten ihania uutisia!Moi! Onko täällä vielä tuttuja? Täällä Rusakkonen... Sain juuri tulokset. Piinapäivä 18, hCG 2830. Olenhan raskaana...? Onhan hyvä arvo...? Terkkuja ja TSEMPPIÄ kaikille!!!!!
Marrasmai siis täällä, en näemmä ollut kirjautuneena.Eikä miten ihania uutisia! Oot ollu mielessä tässä kuopuksen vauvavuonna erityisesti, ihan sydämessä läikähti kun luin sun viestin.
Kaupallinen yhteistyö: Libero