Alkion siirron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Inkaliini

Jäsen
12.10.2007
34
0
6
Hei,
Minulla on huomenna ensimmäinen munasolujen keräily. Eilen ultrassa näkyi 12 "hyvän" kokoista rakkulaa. Jos näistä sitten saadaan se siirrettävä alkio aikaiseksi niin alkion laitto on perjantaina.
Tää kaikki on niin uutta tämän munansolukeräilyn jälkeen (siis olen ollut luovuttaja, että tähän asti tuttua) Mitä alkion siirron jälkeen tapahtuu. Saanko vielä mahdollisesti jotain lääkettä ja kauanko odotellaan että voi tehdä raskaustestin. Kannattaako sitä itse tehdä? Vai odotella lääkäriaikaa?
Yritin selailla näitä viestejä ja etsiä vastausta sieltä. Mut en löytänyt tai sitten pää on vaan ihan sekasin näistä tunnelmista. Mitäs ne pp päivät tarkoittaa keskusteluissa?

monesti alkion siirron jälkeen aloitetaan tukilääkitys mikä auttaa alkioo kiinnittymään mutta se ei vaikuta raskaustestin tulokseen raskaustestin voi tehdä kaksi viikkoa siirron jälkeen pp tarkoittaa piinapäiviä eli päiviä siirronjälkeen päivään milloin saa tehdä raskaustestin

suosittelen liittymään noihin ivf pinoihin siellä on paljon jotka on hoidoissa ja menossa punktioon tai alkion siirtoon niitä keskustelu pinoja on yleensä joka kuulle omansa tai ainakin kahden kuun välein

uskallat liittyä sinne siellä on ihan mukavaa porukkaa itsekkin siellä olen ollut ja plussannut ja sinne varmaan liittyy vielä lisää porukkaa kun joulukuu lähestyy kun sehän on marras - joulukuu pino suosittelen ja siellä saa helpommin vastauksia jos on kysyttävää siellä kuitenkin kaikki käy samoja hoitoja läpi

Yhteistyössä