alkion siirron jälkeiset oireet

yksi hermoraunio täällä päivää :)
Laitetaankos alkion siirron jälkeisiä tuntemuksia pinoon? Saa jonkinlaista tukea siitäkin, ettei ihan sekopäiseksi itseään tuomitse tai ollaan yhdessä sitten sellaisia!

-> 5 päivää siirrosta tosi tosikovat menkkamaiset kivut, nivusten vihlonnat, alaselkä kipeä, väsymys..Nyt pp10 ja oireet jatkuvat, hieman vaisumpina kyllä.

Mulle tuli jotain 4-5 pvää siirrosta alavatsakivut, supistelua, suolentyhjentymistä, eli selvää kipuilua.
Sitten alkoikin kohdun vihlonnat kääntyessä , noustessa...
Ja raskaustestipvänä olinkin jo 100 varma että testi plussaa !

Hei Ilona!

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon...raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan =) Kattelin tuossa onnistuneen hoidon piinispäikkyäni (3.ICSI)...eli mulla oli pp6 menkkamaisia tuntemuksia, olin ihan varma et enteilee tulevaa tädin vierailua. Toki pientä rintojen arkuutta oli havaittavissa. Sitten rintojen kipuilu ja menkkatuntemukset kaikkosivat. Pp9 oli painontunnetta alavatsalla. Pp10 taas menkkamaisia juilintoja. Sit pp11 oli havaittavissa vähän etovaa oloa...toki sekin voi johtua Lugeista. Silloin kuitenkin vähän toivo alkoi herätä, sillä koskaan en ollut päässyt tuoresiirron jälkeen niin pitkälle. Pp12 etova olo jatkui ja rinnat alkoivat tuntua pinkeiltä. Sinnittelin sitkeästi pp14 eli testipäivään saakka, koska vuotoa ei kuulunut. Ja testiin tuli kauan kaivatut kaksi kaunista viivaa. Tämän tuloksena meille syntyi ihana pikku prinssi joulukuussa 2005. Nyt odotellaan 1-vuotis synttäreitä. Haaveissa jo pikkukakkonen...keväällä kokeillaan pas:a. Kaksi pikkuista on "hytisemässä".

Toivotaan, että teillä nyt plussatuulet puhaltavat!!

Ensimmäisellä kerralla (tuoresiirto) mulla alkoi rintojen arkuus jo siitä Pregnyl piikistä eli ennen varsinaista siirtoa!

Mutta noin pp6-8 aikoihin alkoi yö pissittäminen.Mitä ihmettelin luulin että mulla on tulehdus mutta sitä se ei ollut.Nousin öisin n.2-3 krt pissalle ja kun testipäivä tuli oli se positiivinen.Tosin se raskaus päättyi keskenmenoon :'(

Nyt piinailen pp3 (lääkkeellinen PAS) ja ei ainakaan vielä mitään oireita.Ei edes rintojen arkuutta mutta alkuvaiheessa vielä olen.Toivottavasti oireettomuus ei tarkota huonoa! :\|

Yhteistyössä