Alkioiden luokitus, mitä tarkoittaa??

24.07.2007
187
0
16
Heip,

Osaakohan joku selventää että mimmosia alkioita mulle on laitettu :o

Eli onkohan nämä ihan suosta...onko joku raskautunut tämmösillä tai onko jotain muita joille olis myös laitettu samaa luokkaa olevia alkioita...

mulle laitettiin kaksi non-top alkiota 2sI ja 3sIII...en ymmärrä tosta kyllä mitään ja en paniikissa edes lääkäriltä selvennystä tajunnut kysyä...

Kiitos jos joku jaksaa selventää :heart:

Hei!

Minun tietääkseni sinulla on hyvät alkiot siirretty. Top alkiot ovat ns. parhaita. Nuo 2 ja 3 ovat joitaink äsittääkseni solukkoa... Korjatkaa pliiis jos selittelen väärin... Kuitenkin sinulla on HYVÄT ALKIOT!!! :hug:
Minullakin tuo on joskus vielä edessä, huih on se jännää aikaa :heart:

Keisha ja harmailija kiitos pikaisista vastauksista =)

Huojentavaa kuulla että noi on kuitenki ihan hyvät...olen tehnyt sen virheen ja mennyt googlettamaan ja masentamaan samalla itteni kun olen lukenut "huonoista alkioista" tää netti on välillä niin pahasta kuin hyvästäkin...

Mutta kiitos teille vielä vastauksista ja onnea teille tulevaan myös...

Toki saa lisääkin kommentteja ja vastauksia tulla :heart:

Tähtisilmä; klinikoilla on erilaiset luokitukset ja eri kriteerit. Mutta älä suotta tuijota tuota luokitusta =) Mulla oli kans mieli maassa siirron jälkeen, kun sain luokitukseltaan todella huonot alkiot kyytiin. Googletin ja en löytänyt yhtään onnistumista niin huonoilla luokituksilla. Mutta niin vaan kävi, että molemmat kiinnittyivät ja nyt potkivat masussa rv 28 :heart: Tsemppiä piinailuun :hug:

Hienoa rudy ja onnittelut :heart:

Voi olisimpa minäkin yhtä onnellinen viikon päästä kun testiä teen...tasan viikko sitten torstaina oli siirto, joten piinaa on viikko takana ja viikko vielä edessä...

Oli tosi lohdullista kuulla sinun kokemuksesi ja yritän jatkaa positiivisin mielin eteenäpäin, vaikka melko vuoristorataa tämä on kyllä...välillä ollaan ihan masiksessa että ei tästä mitään tuu ja välillä jostakin toivonkipinä iskee että josko kumminkin...on tää ihmismieli ihan outo :)

Ajattelin kyllä olla pöljä ja tehä eka testin jo lauantai aamuna silloin pp9...en vaan millään malta oottaa ja liekkö pilaan sitten koko viikonlopun...

rudy: muistatko vielä millä pp:llä sinä teit eka testin? Maltoitko odottaa oikeaan testipäivään =)

Heips!

Meillä on pakkasessa 5-soluinen 3-luokan alkio, joka ei tod oo parhaimmasta päästä, mutta väestöliiton lääkäri sano, että jos sulamisesta selviää ja kaikki solupallot on suht kunnossa, niin ihan on hyvät mahdollisuudet tarrata kiinni. Väestöliitolla ei ees kuulemma pakasteta sellasia, jotka näyttää tosi surkeilta ja uskosin että julkisella ollaan vielä tarkempia. En tosien tiedä missä ootte hoidossa.
Toivoa siis on! Toivotaan, että ainakin toinen on tarrannu kiinni =)
Meillä ois ens viikolla siirto, jos mulla nyt vaan tulee ovis ja jos pieni selviää sulatuksesta.

Tähtisilmä; odottelin ihan sinne viralliseen testipäivään saakka =) Olin kyllä melko varma, että ei ole onnistunut, vaikka toisaalta oireet oli tosi lupaavat. Alkiot oli tosiaan pakasteesta sulatettuja, luokkaa 4, toinen ei ollut jakautunut ollenkaan (siis sulatuksen jälkeen, oli tietysti hengissä kuitenkin) ja toinen oli myös aikataulusta jäljessä. Kauniiksi lääkäri niitä kehui ja sanoi, että alkioita voidaan arvioida vain ulkonäön perusteella. Hyvin vähän on pystytty tutkimaan, mitä siellä sisällä tapahtuu. Ja eihän kukaan luomusti raskautunutkaan tiedä "luokituksia" =) En kuitenkaan halua uskoa, että sellaisia siirrettäisiin, joilla ei ole mitään mahdollisuutta jatkaa kasvuaan.
Ja kohdussa on kuitenkin optimaaliset olosuhteet pienten kasvaa :heart: Luulen, että meidänkin pampulat olisivat labraoloissa kuukahtaneet, en tiedä.

Pidän sulle peukkuja !!!

Kiitos Rudylle rohkaisevista viesteistä!
Meidän 2-soluisella 2laatuluokan alkiolla ja 4-soluisella 3laatuluokan pakastetuilla kavereillakin on siis mahdollisuus onnistua! Voi kun ne selviäisi sulatuksesta!

Saisiko lisää onnistumiskokemuksia, kiitos!

Duffy: olen julkisella Oyssissa hoidoissa, joten pitänee luottaa että ne ei sitten ihan rupuja laittas taikka pakastas...meillä tosiaan 8 samanmoista non-top alkiota vielä pakastettiinkin...joten on se kumma jos mikään näistä 10 rupusta ei halua syntyä meille =)

rudy: oot kyllä ollu sinnikäs ku oot malttanut odottaa testipäivään saakka...mä en millään pysty moiseen hillintään =) se on ihan totta että eihän luomu plussistakaan tiedä minkä luokan alkio on kyseessä, mut jotenki sitä vaan niin sokeesti tuijottaa noihin luokituksiin...ois niin paljo helpompaa ku ei ois mitään luokituksia, muutaku ne vaan jotka voi siirtää ja ne jotka menee roskiin...noh ehkä olis vähän liian karkeeta vaan tommonen lajittelu =)

Duffylle ja tytille tsemppiä tulevaan, toivotaan parasta! :heart: rudy onneksi on jo palkittu tästä piinasta, joten kyllä me muutkin vielä perässä tullaan :hug:

Moikka,

meilläkään ei alkiot olleet huippuja, meidän klinikan mukaan 3. luokkaa. Suurin syy siihen oli paksu kuorikerros, johon tehdään reikä. Lääkärin mukaan ihan keskivertotavaraa mitä näkee?
Minäkin aloin uskomaan, ettei liian huonoja laiteta. Meillä lähti toissapäivänä kyytiin kaksi 7-soluista, ja 2 samanlaista pakkaseen.

Peukkuja meille kaikille.!!

Yhteistyössä