Alkeellinenkin kielitaju palstalla hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älä avaa, jos et jaksa pilkunviilausta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älä avaa, jos et jaksa pilkunviilausta

Vieras
Plääh. Kerrankin näyttäis yhdyssanat olevan suht hyvin hallussa.

Sen sijaan näyttäis olevan tyylikukkasia: Missä iässä ootte hommanneet lapsellenne kännykän? ja Milloin lapsellasi on laskettu aika?

Alkuperäinen kirjoittaja Käypä dosetilla.:
No tietenkin raskausviikolla 18, hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa.

Mitä odotat vastaukseksi? Ota iltalääkkeesi, nainen.

Ei ole tarvista lääkitykselle ;) Tää on mulle työtä yhdistettynä hupiin.

:laugh:

Mä mietin kans jo hetken tuskan hiki otsalla, etteihän vaan mun lapsella o laskettua aikaa viel ikuisiin aikoihin... :whistle:

Mut mä oon kyl ihan oikeesti saanu usein huonon tuuleni haihtumaan näillä kukkasilla, joten antaa tulla lisääkin, minua ne eivät haittaa ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja älä avaa:
Plääh. Kerrankin näyttäis yhdyssanat olevan suht hyvin hallussa.

Sen sijaan näyttäis olevan tyylikukkasia: Missä iässä ootte hommanneet lapsellenne kännykän? ja Milloin lapsellasi on laskettu aika?

Hmmm...

:headwall: :headwall: :headwall:

Mutta on sekin ärsyttävää, että jos ón jokin kirjoitusvirhe/erinlainen kirjoitustapa, niin sitten ei voida vastata kunnolla vaan jäädään nokkimaan siitä. Esim. tuo eilinen kyssärini hevoisen hankinnasta talliin (auto).

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:laugh:

Mä mietin kans jo hetken tuskan hiki otsalla, etteihän vaan mun lapsella o laskettua aikaa viel ikuisiin aikoihin... :whistle:

Mut mä oon kyl ihan oikeesti saanu usein huonon tuuleni haihtumaan näillä kukkasilla, joten antaa tulla lisääkin, minua ne eivät haittaa ollenkaan!

Juu, hupia näistä useimmiten saa :) Ja Helmari takoo siellä vaan rauhassa päätään, noissa tummennetuissa kohdissa ei ole mitään vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Käypä dosetilla.:
No tietenkin raskausviikolla 18, hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa.

Mitä odotat vastaukseksi? Ota iltalääkkeesi, nainen.

Kirjoitin tuon ironisen vihaisen vastauksen, koska mielestäni aloitus oli hauska, ja täällä saa useimmiten typeriä haukkuja ilman ettää kunnolla sisälukee kysymyksen. Ei tullut mieleenkään, ettei joku ymmärrä aloittajan kielikukkasia! Mutta se taitaa kertoa tämän palstan koulumenestyksen keskiarvosta. Surullista. Yksi mitä inhoan myös on, kun suomennetaan suoraan, ilman mitään järkeä esim. "pitkässä juoksussa".

Yhteistyössä