Alkalinen fosfataasi P-afos koholla mistä voi johtua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottavan aika on PITKÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottavan aika on PITKÄ

Vieras
Afos arvot siis koholla 153, kun normisti pitäisi olla 35-105. Mitä muilta on löytynyt kohonneiden maksa-arvojen takaa? Asiaa yritetty tutkia lukuisilla verikokeilla, mutta eipä vieläkään mitään... tänään taas otettiin lisää verikokeita. Afos arvo joka siis on koholla on minulla joku luuperäinen... ei siis maksaan liittyvä juttu.

Olisiko kohtalotovereita? Mistä johtuu... kaikki nivelet särkee (särkeneet jo monta vuotta) ja nyt sitten odotellaan mitä mahd.löytyy särkyjen takaa... Saispa vastauksen pian.... oli sitten mitä tahansa.

Katso esim.tuolta vihjeitä:
http://www.huslab.fi/ohjekirja/4587.html
Paljoohan tuo ei ookoholla, voi olla ihan norm.fysiologista vaihtelua. (Jokainen ollaan yksilöitä)

En ole raskaana, nuorin lapsi nyt 1v4kk, imetän edelleen. Muut maksa-arvot normaalit. =/ Ollut koholla jo ainakin pari kuukautta, ellei pidempäänkin. Luut särkee niin helkutisti, että jotain varmaan...

Minulla P-Afos 180,,P-Alat 79,,,P-GT 340
Olen aikaisemmin juonut viiniä olutta päivittäin joulusta lähtien ainoastaan viikoloppuna 2 pv ja silloin kohtuullisesti
!/2 viini ja muutama olut. Olen 77 v maksa se kait reistaleee mutta kuinka pahasti ?

Afos arvot siis koholla 153, kun normisti pitäisi olla 35-105. Mitä muilta on löytynyt kohonneiden maksa-arvojen takaa? Asiaa yritetty tutkia lukuisilla verikokeilla, mutta eipä vieläkään mitään... tänään taas otettiin lisää verikokeita. Afos arvo joka siis on koholla on minulla joku luuperäinen... ei siis maksaan liittyvä juttu.

Olisiko kohtalotovereita? Mistä johtuu... kaikki nivelet särkee (särkeneet jo monta vuotta) ja nyt sitten odotellaan mitä mahd.löytyy särkyjen takaa... Saispa vastauksen pian.... oli sitten mitä tahansa.
Löytyikö syy? mulla sama

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä