Alkaa riittään jo tää karppaaminen kohta :/ siirryn painonvartijoiden pistelaskuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katri

Vieras
siis painoa liikaa reipas 20kg..
Aloitin karppauksen pari viikkoa sitten ja onhan tuota 3kg lähteny.. Mutta mutta kun ajattelin kuukauden olla vain karpilla ja jatkaa sitten painonvartijoiden pistelaskulla.. Se on mun mielestä helpompaa,ei kiellä MITÄÄN mutta pisteissä ei saa mennä yli.

Tuota mä mietin et meneekö tää koko kuukaus hukkaan,eli tuleeko nämä karpatut kilot heti takaisin kun lisään sitä hiilaria ruokavaliooni, (ikävä jogurttia,perunaa ja makaronia :( ) vai lähteekö kiloja lisää siitä eteenpäinkin tuolla painonvartijoiden pistelaskulla...

Tätä olen pähkäillyt jo tovin :(

Kylässäkin helpompaa syödä ihan RUOKAA.. tarvi aina sanoa,et tuota en voi syödä ja jotai leipääkään saa ottaa..

Ja olen kuullut myös että tämä ite atkinsin keksijä on kuollut tähän kyseiseen ruokavalioon.
Toinen asia, eräs atkinslaihduttaja sairastunut psoriaasiin tämän vuoksi

meet eka ruikulle ja sit tulee kilot takaisin korkojen kera.. ainakin mulle tuli, tuli syötyä todella paljon karppauksen jäljiltä kun karppi ruoka oli niin täyttävää ja hiilaripitoisempi ei. silti en enää karppaisi

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ja olen kuullut myös että tämä ite atkinsin keksijä on kuollut tähän kyseiseen ruokavalioon.
Toinen asia, eräs atkinslaihduttaja sairastunut psoriaasiin tämän vuoksi

Ensimmäinen ei pidä paikkaansa, ja toiseenkin kommentoin että muistaakseni on ihmisiä jotka on saanu vhh:sta apua myös psoriin, en mene silti vannomaan tästä kun en sen kummemmin tiedä. Atkinsiakin ja vhh:ta voi silti toteuttaa monella tavalla ja kaikki ei oo terveellisiä tapoja...

No aika todennäköisesti tulee takas. Mulla karppaus on ainut keino hallita painoa, virallisterveellisellä mulla on jatkuvasti nälkä ja huono olo.

Hiilareita syön n. 50-70 g päivässä ja laihdutuksen aikana söin alle 20. Ihan tavallista ruokaa syön ja oon jo vuosia pysynyt painossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Mulla ei tullut kilot takaisin. En vaan voi karpata kun vatsa ei oikein kestä. :(

Kauan ehdit karppaamaan?

Tätä just pähkäilen koska tahdon tosissani päästä kiloista eroon enkä todellakaan toivo että koko loppuelämääni joudun karppaan jotteivät kilot tule takaisin..

Pitiki mennä aloittaan tää homma

Alkuperäinen kirjoittaja hyväkarppaaja:
No aika todennäköisesti tulee takas. Mulla karppaus on ainut keino hallita painoa, virallisterveellisellä mulla on jatkuvasti nälkä ja huono olo.

Hiilareita syön n. 50-70 g päivässä ja laihdutuksen aikana söin alle 20. Ihan tavallista ruokaa syön ja oon jo vuosia pysynyt painossa :)

Eli mitä sitten syöt?

Lopeta heti Karppaus!!!
Ei ole normaalia ja tervettä vetää voita,rasvaa ja lihaa älyttömiä määriä ja jättää hedelmät,viljat ja peruna pois.
Perunaa ja viljoja on ikuisesti suomen historiassa syöty .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyväkarppaaja:

Eli mitä sitten syöt?

Teen mantelileipiä aamupalaks (1 dl mantelijauhetta ja 1 kananmuna ja paistan) ja päälle voita ja jotain leivänpäällystettä. Ruuaksi syödään yleensä jotain liha-kana- tai kalakastiketta ja vihanneksia, yleensä paistettuja tai sit keitetään pakastevihanneksia. Tänään oli possun pihvejä kermakastikkeessa ja paistettua kesäkurpitsaa, paprikaa ja tomaattia. Tosi hyvää oli! Välipalaks haukkaan juustoa, mut harvemmin tartten välipaloja kun nälkä tulee nykyään vain 3 kertaa päivässä.

Mun hiilarirajaan mahtuu myös pieni määrä perunaa, eli niitäkin syön muutaman kerran viikossa, yleensä voissa paistettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Lopeta heti Karppaus!!!
Ei ole normaalia ja tervettä vetää voita,rasvaa ja lihaa älyttömiä määriä ja jättää hedelmät,viljat ja peruna pois.

Tervettä on kun on hyvä olo, ja mulle hyvä olo tulee kun syö luonnollista ruokaa, eli vihanneksia, liha, kermaa, voita, pähkinöitä ja täysrasvasia maitotuotteita. Koskaan ei oo näin hyvä ollu ja näin helppoa pysyä painossa!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Mulla ei tullut kilot takaisin. En vaan voi karpata kun vatsa ei oikein kestä. :(

Kauan ehdit karppaamaan?

Tätä just pähkäilen koska tahdon tosissani päästä kiloista eroon enkä todellakaan toivo että koko loppuelämääni joudun karppaan jotteivät kilot tule takaisin..

Pitiki mennä aloittaan tää homma

Muutaman viikon ja kahteen kertaan olen karpannut ilman että ne tiputetut muutama kilo olisivat tulleet takaisin. Kannattaa vaan syödä terveellisesti. Ennen tuota karppausta olen laihduttanut 15kg ilman mitään laskemisia. Yritin vain syödä vähemmän ja terveellistä ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Lopeta heti Karppaus!!!

Et tiiä mistä puhut. Eikä voita, rasvaa ja lihaa vedetä älyttömiä määriä.

Ite en ikinä vaihtais takas, siihen ainaiseen mahan turvotukseen ja ilmavaivoihin. Sekä väsyneeseen ja pöhnöön oloon. Mulle sopii. :)

Yhteistyössä