Alkaa päästä tupruttamaan kohta savua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaus

Vieras
Ärsyttävä pelletin toimittaja: Ollaan tilattu pellettiä 8.1. ja heti tuli tilausvahvistus, että toimitetaan kahden viikon kuluessa. Odoteltiin kuukausi ja kyseltiin sähköpostilla perään, että koska mahtaa pelletit tulla -> ei vastausta. Soiteltiin -> ei vastausta. Mä sain lopulta sen äijän puhelimella kiinni ja se pahoittelematta selitti, että niillä on vaikeuksia pelletin kanssa, mutta lupasi toimittaa pelletit seuraavalla viikolla.
Taas odoteltiin pari viikkoa ja soittelin perään, lupasi toimittaa seuraavalla viikolla. Kehtasi ihmetellä että eikö nyt mistään saada pellettiä sen vertaa, että pärjätään odotellessa! No ei saada, kun ei ole vetokoukkua autossa.
Taas odoteltiin pari viikkoa ja taas soittelin perään reilu viikko sitten ja taas se ääliö lupasi, että seuraavalla viikolla tulee ( viime viikolla ). Sanoi vielä, että pakko se on jollain keinoin sitä teille saada, kun ootte niin kauan odotellu ja mä vielä selitin, että meillä on vain pieni sähkövastus käytössä joka pakkasilla ei riitä kunnolla lämmittämään meidän taloa. Enää ei ole onneksi kovia pakkasia ollut, mutta välillä tässä odotellessa on sisälämpötila ollut aamulla 17 astetta. Ja tulevasta sähkölaskusta on tiedossa huima.
Arvatkaa onko sitä pellettiä tullut? No ei v*tussa ole!
Mä kiehun, mä kiehun!!!!!!!
Ymmärrän, jos on ongelmia toimittamisessa, mutta sitä en ymmärrä asiakaspalvelijalta, että miksi ihmeessää se lupaa toimittaa sitä pellettiä, jos ei näköjään ole aikomustakaan! Totta kai me oltais muualta pellettimme tilattu, jos oltais tiedetty tässä kestävän näin kauan, mutta kun aina luvataan, että seuraavalla viikolla tulee. Toi on kuitenkin edullinen verrattuna vapon pelletin toimittajiin.
Kai se on pakko soittaa sille kuspäälle ja sanoa, että kiitos, mutta eiköhän tässä ole riittävän kauan odoteltu sitä ens viikkoa, tilataan pellettimme muualta tästä lähin....
Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kaikilla pelletin toimittajilla taitaa olla hankaluuksia toimittaa tuotetta. näin olen kuullut.

Vapon toimittajilta ( rautakauposta tilattuna ) ollaan kyllä aina saatu suht nopsaan.
Ja joo, ymmärrän, jos on niitä ongelmia, mutta miksi se valehtelee tuovansa niitä, jos ei edes meinaa!

Yhteistyössä