P
"Piika-äiti"
Vieras
Rehellisesti sanoen joskus olen ajatellut samaa. Että mikä kiire uuteen vaatekokoon kun lapsi näyttää uusissa ja liian isoissa linnunpelätiltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu[I:[/I]ei;21973930]mä en ostakaan enää ikinä housuja, joissa on suora lahje. Vain niitä, joissa on kuminauha nilkassa.
Eniten risoo se, etät kun ostaa housut plus takki -setin, niin takki on sopiva heti ja housut kahden vuoden päästä... Ja mun lapsista toinen on pulleva ja toinen normaali. Se pulleva vaan tykkää roikottaa housuja lanteilla, joten se trumppu on aina maassa...
Niin ja vertailun vuoksi vielä: oma kuopukseni on nyt 92cm pitkä ja painoa 12kg. Ei käytä vaippaa. En osta hänelle liian isoja vaatteita. Tästä eteenpäin en myöskään kääri yhdenkään lapsen lahkeita tai hihoja kun lähdetään ulkoilemaan - sitten tulee vanhemmilta palautetta kun upouusien haalareiden lahkeet ovat rikkoutuneet kun viistävät maata. Huoh.
Tänään eräällä 2-vuotiaalla oli 104cm haalari, kun 2v. muuten käyttää 92cm vaatteita. Kivaa, mutta kenelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21974937:Ostaa ja käyttää on kaks ihan eri asiaa.
En tiedä kuinka paljon olet ap tällä palstalla viihtynyt, mutta täällähän on säännöllisesti aloituksia aiheista "milloin lapsilisät tulevat tilille", "milloin tt-tuki maksetaan" ja "4,20 euroa jäljellä viikoksi, mitä ruokaa 4 hengen perheelle". Ymmärtänet, ettei tämänkaltaisilla ihmisillä ehkä ole varaa ostaa joka kevääksi ja syksyksi uutta pukua.
Alkuperäinen kirjoittaja vielä yks;21975102:Meillä on 2v tyttö, joka on n. 87-88cm pitkä ja painoa on n. 11 kg. Koitapa siinä löytää sopivia vaatteita, kun kaikki pituuden puolesta sopivat vaatteet on valtavia telttoja. Lindexin 98 senttiset tuntuvat tällä hetkellä sopivan parhaiten, 92 senttisetkin jää lahkeista ja hihoista lyhyiksi.