Huomaisin sut harhailevan ulkona, nappaisin valjaat mukaani. Leikkisin että olisit söpö kissa (oikeasti rakastan kissoja), lässyttäisin sulle että tule kisu tänne. Kiss kiss tule mamin luo, kesyttämisesi veisi jonkun aikaa mutta sitten kilttinä kollina kipittäisit luokseni. Silittäisin sinua hetken ja sinä kehräisit kovaa ja puskisit minua. Yrität hangoitella vastaa kun puen valjaat päällesi, kissathan haluavat jolkotella vapaana. Raapisit minua ja sihiset vihaisena ja yrität purra minua. Vedän sinua väkisin valjaissa ja tappelet vastaan.
Kotona yritän lepytellä vihaista kollia ja annan sinulle kermaa kuppiin ja sinä latkit sitä tyytyväisenä. Laitan sinulle pienen kulkusen kaulaan, että kuulen missä kollini seikkailee.
Koulutuksen jälkeen sinusta tulee oiva kotikolli. Käsken sinut pyyhkimään pölyt ja sen jälkeen kaadan kermaa vittuni päälle ja saat lipoa sen pois. Seuraavaksi peset lattiat ja palkitsen sinua sen jälkeen. Olemme saaneet yhdessä kodin siivottua kun isäntä tulee kotiin. Saat katsoa kiltisti vieressä kun isäntä antaa rouvalle kyytiä. Illalla menemme nukkumaan ja sinä kehräät tyytyväisenä meidän välissämme sängyssä ja olet onnesi kukkuloilla, kun et enää ole koditon kissa. Sen pituinen se ja he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti.