alistaja vai alistettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Hans, kokeillaanko että laitat ilmoituksen iskurin sivuille ja kerro kuinka monta vastausta saat naisilta jotka haluavat ikioman kotiorjan. Kaikkea voi kokeilla, ainakin Hans joka on vapaa poika liitämään dominalta dominalle. Ole kiltti ja tottele.

Mut kokeile silti iskuria, sääli jos olet koditon kiltti miesorja.Jos olisin sinkku ja huomaisin sinun harhailevan vapaana surullisena, niin laittaisin sulle pannan kaulaan ja taluttaisin sut kodin lämpöön. Meidän täytyy miettiä hyvä myyntipuhe sulle. Älä murehdi kyllä me sulle vielä löydetään koti jossa sua rakastetaan ja arvostetaan.

Huomaisin sut harhailevan ulkona, nappaisin valjaat mukaani. Leikkisin että olisit söpö kissa (oikeasti rakastan kissoja), lässyttäisin sulle että tule kisu tänne. Kiss kiss tule mamin luo, kesyttämisesi veisi jonkun aikaa mutta sitten kilttinä kollina kipittäisit luokseni. Silittäisin sinua hetken ja sinä kehräisit kovaa ja puskisit minua. Yrität hangoitella vastaa kun puen valjaat päällesi, kissathan haluavat jolkotella vapaana. Raapisit minua ja sihiset vihaisena ja yrität purra minua. Vedän sinua väkisin valjaissa ja tappelet vastaan.
Kotona yritän lepytellä vihaista kollia ja annan sinulle kermaa kuppiin ja sinä latkit sitä tyytyväisenä. Laitan sinulle pienen kulkusen kaulaan, että kuulen missä kollini seikkailee.

Koulutuksen jälkeen sinusta tulee oiva kotikolli. Käsken sinut pyyhkimään pölyt ja sen jälkeen kaadan kermaa vittuni päälle ja saat lipoa sen pois. Seuraavaksi peset lattiat ja palkitsen sinua sen jälkeen. Olemme saaneet yhdessä kodin siivottua kun isäntä tulee kotiin. Saat katsoa kiltisti vieressä kun isäntä antaa rouvalle kyytiä. Illalla menemme nukkumaan ja sinä kehräät tyytyväisenä meidän välissämme sängyssä ja olet onnesi kukkuloilla, kun et enää ole koditon kissa. Sen pituinen se ja he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti.

Kyllä saan piiskaa ja mies määrää mitä saan tehdä ja mitä en. Eilen tuli jäätyä kiinni teosta mitä mieheni ei hyväksynyt, sen jälkeen maistui kotityöt ja kilttinä tyttönä tartuin urheana imurin varteen ja aloin palvella isäntääni. Se on jo onneksi leppynyt ja antanut anteeksi tuhmalle tytölle joka ylitti sallitun rajan kiihkoissaan.

Viihdyn raipan molemmissa päissä.
Varsinaiset kicksit saan kuitenkin sitoessani naista.
Myös naisen alistamana ja sitomana oleminen on kiihoittavaa.
Strap-on yhdistettynä sitomiseen on kova sana minulle!
Päälle nainti köysissä ollen.

Aiemmin olin selkeästi dominoiva mutta viime vuosina on sub-rooli tullut myös kuvaan.

Käytännön kokemusta sekä amatööri- että ammattilaispuolelta.

Hyvät ammattilaiset harvassa ja kalliita. Hyvät ovat hintansa arvoisia!
Amatöörit vielä hankalammin haettavia.

Yritän löytää sulle oman dominan. Onko sulla toiveita ? Esim. mistä päin suomea haetaan sulle koti ??? Tai mä soitan Amnestyyn ja ilmoitan että ulkona vaeltaa miesorja irrallaan, panta kaulassa. Se on varmaan päässyt karkuun omistajaltaan.

Toiveet? olla vaikka naisseurueelle piikana. yksikin riittää,jos asiansa osaa ja saa minut kuriin ja nöyräksi,edes silloin tällöin. joka lisäksi sisäistää,että minussa asuu ""ei niin pieni nainen""

Jos ""isäntänä"" määrään sut ekaksi navetalle lypsylle, ollaan kyllä vähän myöhässä. Nyt vauhtia ja lypsykoneet huutamaan. Lypsyn jälkeen voit tulla kysymään isännältä lisähommia. Lypsylle piikani Mars !!!