alhainen ruumiinlämpö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmäihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylmäihminen

Vieras
Onko kellään kokemusta alhaisesta ruumiinlämmöstä? Mulla on nyt ainakin vuoden alusta ollut normaalia alhaisempi ruumiinlämpö. Kerran mittasin sen, kun oli muka kuumeinen olo ja kuumemittari näytti 35 ja risat. Sen jälkeen olen seuraillut sitä, ostanut uuden mittarinkin ja aina vaan näyttää alhaisia lukemia. 34,1 ollut pienin lukema ja 35.9 suurin. Yleensä näyttää 35,1. Ennen vanhaan normaali ruuminlämpöni on ollut 36.4.

Soitin terveyskeskukseenkin tästä. Ja hoitaja sanoi, että ruumiinlämmön vaihtelut on ihan normaaleita. Mutta voikohan tämä olla oireilua jostain?

minulla on ollut koko ikäni alhainen ruumiinlämpö. 35,3 yleensä... 34.9 pienin lukema.. kun olin lapsi lääkäärikin ihmetteli kuinka tämä voi olla mahdollista. Sen kummemmin asiasta ei ole puhuttu. Muutamalla siskollani on myös normaalisti alhainen ruumiinlämpö. Nyt olen 27.v ja lämpöni heittelee jatkuvasti 34.9 ja 36.8 välillä.. jatkuvasti kuumeinen olo sen vuoksi. silti ei lääkärit ole moksiskaan. ilmeisesti muka ihan normaalia..

Yhteistyössä