vierailija
Sain raskaustestiin haalean,mutta selkeän plussan rv 4+1. Rv 4+3 testi edelleen haalea,ei selkeä tummumista. Hcg arvo mitattu 4+3 sen ollen 88... nyt rv 4+5 raskaustesti aamupissasta edelleen hyvin haalea,mutta siis erottuva. Neuvolasta soittavat tiistaina liittyen tuohon 4+3 hcg arvoon mutta ymmärrän sen itsekin ettei ole oikein hyvä. Itkut on itketty ja ymmärretty ettei matala hcg+haalea raskaustesti+lähes oireettomuus hyvältä näytä vasn todennäköisesti kyseessä tuulimuna. Nyt lähinnä toivon että keskenmeno/tuulimuna poistuminen alkaisi itsekseen ilman lääkkeitä. Sen vain tietää että kaikki ei ole ollut alusta asti hyvin koska aiemmissa onnistuneissa raskauksissa selkeä vahva plussa tullut heti 4+0 ja kunnon oireet puskenut samoin tein melkein.
N.11v sitten oli myös tuulimuna joka huomattiin varhaisultrassa mutta josta tiedän myös ettei kaikki ole ok. Olin lähes oireeton.
Mitään kipuja minulla ei ole ollut,ei vatsassa eikä selässä. Nyt illalla alkanut alaselkä olemaan vähän kipeä
Mutta,kysymys kuuluu,onko kohtalotovereita? Kuinka pian teillä alhaisella hcg arvolla alkanut verta tulla vai oletko joutunut ottamaan lääkkeet? Toivoisin tämän keskenmenon alkavan mahdollisimman pian että pääsisi yrittämään uudelleen..
N.11v sitten oli myös tuulimuna joka huomattiin varhaisultrassa mutta josta tiedän myös ettei kaikki ole ok. Olin lähes oireeton.
Mitään kipuja minulla ei ole ollut,ei vatsassa eikä selässä. Nyt illalla alkanut alaselkä olemaan vähän kipeä
Mutta,kysymys kuuluu,onko kohtalotovereita? Kuinka pian teillä alhaisella hcg arvolla alkanut verta tulla vai oletko joutunut ottamaan lääkkeet? Toivoisin tämän keskenmenon alkavan mahdollisimman pian että pääsisi yrittämään uudelleen..