Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

tuba factor, viime hetkillä täällä on peukut pystyssä. Mulle tuo gonapeptyl ei tuonut minkäänlaista tissien turvotusta, joten toivon sen johtuvan sulla jostain ihan muusta :heart:.

yrittäjä, mulle ei ole tehty kuin 2 päivän viljelyitä, viimeksi yritin sitä pitkää viljelyä penätä, mutteivät sitten ilmeisesti halunneet kokeilla, kun kerrankin oli menossa jotain pakkaseen. No, pian nähdään, säilyykö ne sulatuksesta hengissä. Leppoisia piinapäiviä sulle =).

Jonnuli, sama homma täällä, etten ole tänä talvena sairastellut, olen jokseenkin varma, että se on noiden lisäravinteiden ansiota. Tsemppiä punktioon!

Hautomo, hienoa, että oikein top alkioita! Jaksamista piinäpäiviin =).

sarialeksandra, JEEEE, näissä hoidoissa kun ei koskaan tiedä mitä sieltä ultrasta tulee vastaan. Hyvä kun ne follit olivat ”vihdoin” heränneet ja alkaneet kasvaa. Toivon, että meno jatkuu samanmoisena :flower:.

Uusi kierto alkoi eilen ja tänään aloitin Zumenonit, nyt odottelen estrogeenioireita. Tuleeko sellaisia ja jos, niin millaisia? Tiedän sitten odotella :D. Noinkohan muuten nämä lääkkeelliset pasit pidentää kiertoa, onko kellään tietoa?
 
Jaahas Tuba Factor vois tulla pian jo infoomaan ja päästämään jännityksestä meidät muut ;) Pidetään peukkuja!!

Eilen runttasin gonapeptylin mahanahkaani ja huomisesta saan alkaa himmailemaan myös tuon kortisonin kanssa. Eiköhän tää tästä pian iloksi muutu ja pääsen taas normaaliin elämään... Aamusella minua odottaa aamupalaleivän vieressä aina 9 pilleriä joista vain yksi on monivitamiinivalmiste. Kaikki muut nappulat liittyy jotenkin tämän koneiston ylläpitoon. (tähän tietty päälle vielä neljä lugepalluraa toisten huulien väliin/vrk.

Olen edelleen onnesta soikeana kun saatiin noin hyvälaatuisia ja monta solua pakkaseen. Aivan äimänä!

Tyhjennetään tää pino ennen kesää jooko? Kaikki lähtee mäjelle... kuka rapsutuksien ja kuka jonkun muun poppakonstin voimin mutta ketään ei jätetä..
 
Tuba factor, täällä jännään ja pidän peukkuja! Toivottavasti plussajuna on startannut =)

Yrittäjälle ja Hautomolle tsemppiä piinailuun, oliko teillä molemmilla Gonapeptyl käytössä? Onko sulla Yrittäjä mitään inhoja oireita tuosta lääkearsenaalista? Lugetkin on kyllä jo sen verran sottaavat että kiva kun niistä pääsee eroon!

Sarialeksandra, tsemppiä munisten kasvatukseen, toivottavasti tarkastuksesta tuli hyvä tulos!

Hiskias, ihan loistavaa että kierto pyörähti käyntiin ja nyt ei ole sitä päivien laskemista ja missailua. Mä ehdin kerran käyttää zomenoneja niin vähän aikaa etten muista mitä oireita niistä tuli.

Tänään oli punktio, kolme solua saaliiksi, se vakiomäärä:heart:. Toivon että huomenna väliraportissa vielä näyttää hyvältä ja sitten torstaina päästään ainakin yhden siirtoon. Olo on kyllä ihan hyvä, särkylääkkeillä mennään mutta olin töissä tänään. Oli muuten hankala löytää kädestä aamulla suonia sen kanyylin laittoon! Toiseen käteen ensin 3 yritystä, tuloksena mieletön mustelma ja toisen käden 2. Yritys vasta tuotti tuloksen. Siinäkin on nyt mustelmat joita on hankala peittää... Onneksi kukaan ei ole vielä huomannut mitään. Aloitan luget huomenna, vappuaattona. Alkaako ne teillä jo ennen siirtoa vai sen yhteydessä? Tästä on varmaan eri variaatioita.
 
Viimeksi muokattu:
Tää mössömäärä on vaikuttanu lähinnä ton kortisonin osalta tai ainakin luulen että se on se... Tarkkaavaisuus on heikonpi ja varsinkin käsien huomaan tärräävän aika vinhasti välillä. On sellanen sekavan suhrunen olo ja ensin pienemmällä annoksella nukutti ihan sikana ja nyt isommalla annoksella nukun aika kevyesti yöllä ja heräilen kovin helposti. Kokoajan on kuitenkin hatarapäinen olo...

Luget tällaisena määränä on myös varmaan vaikuttamassa moneenkin asiaan mutta joku lääke mulla aiheuttaa nyt pahasti ummetusta. Siis niin pahasti että on pakko vetää siihenkin sitten vielä lääkettä tippojen muodossa.

Huomisesta alkaa pillerien kiskonta vähenemään joten eiköhän tää tästä jeesaa.. Yllättävän vähän on vaikuttanu mielialoihin. Lähinnä ehkä rauhottavasti kun on niin pöhnänen olo. Jatkuvasti sitä väistämättäkin miettiin miten ihminen viitsii itseään ja terveyttään näin rääkätä moisen asian takia minkä onnistumisesta ei ole takeita eikä itse oikeen jaksa uskoa...

Jonnulille vauhdikasta toipumista! Minulla oli nyt mahdollisuus saada käsivarteen tuo kanyyli joten se meni oikein mallikkaasti ja "kivuttomasti" Kannattaa pyytää siihen jos on huonot suonet käsissä. Mulla alko luget heti seuraavana päivänä punktiosta.
 
Sorry, en tarkoituksella pidättänyt jännitystä. :D

Tiedostin aamulla että testitulos,.plussa tahi nega, pilaisi työpäivän yhtälailla, joten säästin jännityksen iltapäivään. Laimeasta iltapäivän pissasta (vedin työmatkalla puoli litraa limua) tehty testi näytti alkuun negalta, ja vähän siinä jo suru tuli puseroon. Mutta minuutin päästä alkoi toista viivaa pukata esiin. Illalla tein vahvemmasta pissasta uuden ja kyllä vaan, plussa se on! Mieskin näki.:D

Toiveet oli korkealla, koska tissikipu vaan yltyi, vaikka aiemmin se on kadonnut reilusti ennen testipäivää. Samoin vuoto on pysynyt poissa, mikä on mun tuoresiirroissa uutta. Lisäksi vähän huimausta on ollut, mutta saattaa olla kortisonin sivuoire.
Alla vertailuna oireet negakierrosta.
Täällä pp11. Mulla on hirveän haalistuneet muistot aiempien siirtojen oireista, viimeisimmästäkin kun on se 4 vuotta. Muistan vaan että lupaaviakin oireita muka oli varsinkin juuri ennen testipäivää, kunnes puhdas nega lyttäsi haaveet. Nyt ihan oman muistin tueksi listaan:
- rintojen aristus loppui kuin seinään pp9 (tämän muistan negahoidoista)
- aaltoilevaa pahoinvointia muutamana päivänä (luge-sivuoire)
- menkkasärkyä myös muutamana päivänä (tätäkin hämärästi muistan olleen aiemmin?)
-aivan älytön palelu jo monta päivää - olen tässä odottanut että koska se flunssa puhkeaa (se on kyllä flunssakausi nyt...)
On ihan mahdoton kuvailla tätä fiilistä. Kaupasssa pyyhin kyyneleitä hyllyjen välissä. Kahdeksan siirron ja seitsemän negan jälkeen saa kai olla vähän epäuskoinen olo. Plussa, minulle?! Koskaan en ole aiemmin tässä tilanteessa ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Malsu ja Vienda
Tuballe suuret onnittelut, ihanaa!!

Lääkäri soitti, arvasin heti että nyt ei ole mutään hyvää tiedossa. Ja niinhän ne kaksi hedelmöittynyttä olivat molemmat pois pelistä. Toinen oli epäsuotuisalla tavalla hedelmöittynyt... Aika karmaiseva vappu tulossa. Viime vappukin meni sitä surkutellessa että Puregon ei toiminut ja vuosi eteenpäin niin on vielä paskempi tilanne. Menen to sinne vielä juttelemaan jatkosta. Hyvät vaput kuitenkin muille!
 
Jonnuli: Voi kökkö :(
Mulla ei oo käytössä gonapeptyliä ollenkaan. Lutinukset aloitin jo punktiopäivänä ohjeen mukaan.
Mulla ei juuri mitään oireita ole, paitsi Lutinusten aiheuttamaa päänsärkyä, tissien arkuutta ym. Katsotaan mitä tulee... jos tulee mitään.
pp 4 vasta täällä siis.
 
Moi kaikille pitkästä aikaa :) olen nyt pitänyt vähä taukoa tästä palstailusta kun mitään hoitoja ei ole nyt ollut. Hysteroskopia tehtiin vajaa nelisen viikkoa sitten ja nyt sitte taas kohta pas tulossa. Hysteroskopiassa ei sinänsä syytä selvinnyt miksi hoidot ei ole onnistunut. epikriisin mukaan löytynyt jotain polyyppimaista muutosta mikä poistettu ja kaavinta oli tehty. Ihanan helpot menkat oli kun vuotoa ei juuri ollut tuon kaavinnan takia. Ovulaatio tuli ihan normaalisti seuraavassa kierrossa ja nyt sitte odottelenki menkkoja alkavaksi ja parin viikon päästä ois sitte pas. Meillähän jäi vielä aika monta alkiota pakkaseen :) Jonnuli :hug: kyllä meitä koetellaan :( itekki muistanm sen hoidon kun siirtoon ei päästy ollenkaan. Mietin tuossa yks päivä että näitä hoitoja on kohta käyty 4 vuotta että millonhan sitä on valmis antamaan periksi. Tuba factor :flower: ONNEA tuhannesti!!! Mukavaa vappua kaikille!! :)
 
Tää vappu on vähän tällanen juhla... Meillä tää on yrittämisen aloittamisen vuosipäivä... ja vuoden numerokin tulee muistettua kun oli tietysti hääpäivämme 1.5.2009 silloin... (oikeesti jätin jo edellisessä kuussa renkaan pois) Nooooh... elämää tää vaan on...

Pahoittelut Jonnuli, vaikka ei taida paljoa juur nyt lohduttaa... :( Tää että siirto toisensa jälkeen menee päin persausta on jo kauheeta, mutta se että ei päästä edes siirtoihin olis vielä raivostuttavampaa...

Tuba Factor> ONNEA ja kiitos kun luot toivoa meille muillekin... Minullakin tää taitaa nyt olla siirto nro 9
 
Tuba Factor ihan huippu juttu!!!! Oikein isot onnittelut!!!!

Jonnuli:hug: Tuo on kaikista kurjin tulos hoidoissa, kun ei edes siirtoon päästä. Meillehän on kummallakin aiemmalla kerralla käynyt samoin, eli yhtään alkiota ei ole koskaan tullut ja voin sanoa, ettei tämän viimeisenkään hoidon kohdalla ole odotukset kovin korkealla.
Monesko hoito tämä sulla oli? Toivottavasti löydätte juuri teille mieluisan jatkosuunnitelman!

SariAleksandralle onnittelut hyvään kasvuun lähteneistä folleista!!!

Itse olen päässyt yli pahimman ahdistuksen ja ihan pieni toivo taas tätä hoitoa kohtaan on alkanut pilkistää mielessä. En todellakaan odota enää mitään kymmeniä folleja, mutta jospa vaan vaikkapa viisikin follia saataisiin.... Ja edes se yksi siirtokelpoinen alkio...

En tiedä miten selviän, jos tämä viimeinenkin hoito menee pieleen. No toisaalta onhan tässä jatkosuunnitelmiakin jo mietitty, mutta sitten väistämättä tulee hoitoihin ainakin vuoden tauko, kun on pakko säästää yksityisen hoitoja varten... Yhden lyhyen kaavan hoidon tahtoisin kokeilla ja sitten siirrytään luovutettuihin munasoluihin tai ulkomaille alkioadoptioon (Suomessahan ei adoptio alkioita taida olla).

Mukavaa ja onnekasta toukokuuta kaikille!
 
Nyt olo on eilisen itkujen jälkeen aavistuksen parempi. Tulin vaan kipeäksi, nenä ihan tukossa. Saa nähdä menemmekö huomenna sitten lekurin kanssa puhumaan vai siirränkö sitä. Toisaalta olisi kiva saada se heti päiväjärjestyksestä pois mutta samalla jännittää. Jäi nimittäin tiistain puhelusta se fiilis että hän ei enää omilla soluilla suosittele jatkamaan... Ennen tätä hoitoa oli kuitenkin sitä mieltä että kun niitä soluja tulee niin kannattaa yrittää. Nyt on siis kaksi 1 tai 2 solun siirtoa, kolme punktiota ja yksi keskeytetty stimulaatio takana. Yhteensä neljä aloitettua hoitoa ja tähän kelan tuet taitavat päättyä kun kolme punktiota on takana? Tietääkö joku tarkemmin?

Onko teillä jollain pks:lla, mieluiten Hki keskustassa suositella omaa lääkäriänne, joka ymmärtäisi jotain amh:sta? Olen valmis kokeilemaan jonkun muun hoitoa, ainakin ennen luovuttamista. Ehdotan myös omalle lääkärilleni sitä dhea:ta nyt.
 
Jonnuli -77: Pahoittelut huonosta tuloksesta. Onnea uuteen lääkärikertaan, jos vaikka jotain uutta tulisi vastaan ja olisit taas intoa ja toivoa täynnä.

Itsellä huomenna punktio JA JÄNNITTÄÄ IHAN PIRUSTI. Maanantain käynnillä oli 3 hyvän kokoista kasvamassa ja 3 pienempää myös näkyi mutta eivät kuulemma ehdi kasvaa enää. Eilen laitoin irrotuspiikin ja huomenna tosiaan mun ensimmäinen punktio, en varmaan nuku koko yönä, kyllä tämä niin jännittävä tilanne ekakertalaiselle on....

Kaikkea hyvää ja positiivista toukokuuta kaikille.
 
sarialeksandra> Kyllä me kaikki ollaan sieltä elävänä selvitty, joten on se kestettävissä oleva homma ;) Toivottavasti kolme solua on hyviä ja kypsiä ja niiden kanssa päästään jatkamaan!

Voin lämpimästi suositella ainakin Turun väestöliittoa näissä amh jutuissa. Oma lääkärini on erittäin hyvin perillä asioista ja kuuntelee myös hyvin toiveita (lähinnä siinä että tää on nyt tää yks hoito ja sillä selvä sitten) Veikkaan että muidenkin kaupunkien väestöliitot ovat ajantasalla.

Turussa itselläni on pahaa sanottavaa avasta ja en ole kyllä oikeastaan keltään siitä kuullut paljoa positiivista. Ilmeisesti nimenomaan Turun Ava on ollut ongelmallinen. Sinne hakeuduimme alkujaan ja eivät käytännössä hoitaneet meitä lainkaan koko puolen vuoden aikana kun "olimme niin nuoria" Tyksissä päästiinkin sitten eteenpäin mutta ison sairaalan hitaudella ja hoitojen joustamattomuudella.

Nyt tehdään meillä nää hoidot kun vielä omia soluja on ja sitten voidaan himmailla hetkeksi ja pohtia josko jossain vaiheessa mennään myöhemmin lahjasoluihin. Ikä ei tule meillä vielä esteeksi.

-Flundssaisin tedveisin yks yrittäjä vaan
 
sarialeksandra, punktiokuulumisia odottelen :)

Jonnuli, kävittekö lääkärin juttusilla? Muakin kiinnostaa tuo kelakuvio eli onko niin, että jos julkisen hoitojen jälkeen menee vielä yksityiselle hoitoon, niin joutuu ensin maksamaan koko lystin itse ja sitten jälkikäteen saa mahdollisesti kelalta palautuksia? Pidän sulle peukkuja, että saisit dheat, onpahan sitten sekin keino kokeiltu :saint:.

yrittäjä, mikäs pp sulla onkaan menossa? Fiilikset? On toikin kun eivät voineet hoitaa ”nuoruuden” takia :headwall:.

Mä menen tiistaina seurantaultraan – sitten nähdään, onko limakalvolle mitään tapahtunut. Täytyy kyllä sanoa, että ihmeelliseltä tuntuu, semmosta outoa painontunnetta alavatsalla ja välillä tulee sellaisia kuumia aaltoja, kun naama helottaa kirkkaanpunaisena |O, mutta muuten on ihan normi olot.
 
83Yrittäjä meilläkin tämä toukokuu on aina yksi uusi vuosi lisää yrittämistä. Alettiin toivoa lasta toukokuussa 2010, eli kolmas vuosi on nyt käynnissä. Eihän tuo vielä kovin pitkä aika edes ole... Ollaan kuitenkin oltu miehen kanssa yhdessä vasta kolme ja puoli vuotta eli tämä asia on leimannut koko meidän suhdetta.

Mä myös noita yksityisen Kela korvauksia mietin, että miten ne tulee ja paljonko ovat. No veikkaanpa, että ennenkuin me sinne yksityiselle asti päästään niin voimaan on tullut se kaavailtu laki, ettei mistään yksityisen puolen lääkärikäynneistä saa Kela-korvausta... Meillä ei myöskään tarvitse arpoa klinikkaa, kun omassa kaupungissa on tasan yksi yksityinen lapsettomuusklinikka (Fertinova).

Hiskias eiköhän nuo tuntemukset hyvää lupaile!

Mulla on hoito nyt siinä vaiheessa, että sumuja on mennyt lauantaista saakka. Ensi keskiviikkona on ultra ja jos kaikki on ok niin pistokset alkavat sitten ensi viikolla. Eli punktioon (jos siis sinne asti rahkeet riittää) päästäisiin tuossa kuun puolivälin jälkeen.... Tässä hoidossa on paljon lyhyempi aika sumuja kuin aiemmissa hoidoissa, eli jotain ainakin tehdään toisin kuin aiemmin lääkkeiden vaihdon lisäksi. Niin ja onhan tässä tämä DHEA.kin mennyt joulukuusta saakka.
 
Punktiosta hengissä selvitty ;) jännitys oli suurempi kuin itse toimenpide.

3 isompaa oli maanantain ultrassa ja ne samat kolme siellä oli onneksi edelleen ja kaikissa solu sisällä ja niiden kanssa mennään huomiseen kunnes taas kuullaan että jatkavatko kasvua/jakaantumista (sorry mulla on vähän kateissa nämä sanamuodot, solu, rakkula, kasvaa, jakautuu mutta enköhän minä nämä viralliset sanamuodot opi kun tässä vähän saan kokemusta lisää ;) ) Eli huomisen soittoa jännittäen että mitä kuuluu ja päästäänkö siirtoon maanantai tai tiistai.

Punktio itsessään oli kyllä nopea ja kivuton toimenpide, pientä tuntemusta mutta ei muuta. Joku vuoto minulle tuli vasemmalle puolelle ja jouduin klinikalla lepäileen vähän kauemmin ja vielä ultrattiin uudestaan ja tarkistettiin että näkyykö vuotoa. Tämä perusultraus sitten sattui punktiota enemmän sillä paikat oli tosi arkana ja ovat edelleen, panadoleilla mennään ja tietyt liikkeet sattuu aika lujaa esim yskiminen sattuu ihan hirveesti sellaisina viiltoina tuolla munasarjoissa. Pientä vuotoa on edelleen ja toivon että hyvin nukutun yön jälkeen kipu hellittää.

Onko teillä muilla ollut tälläisiä tuntemuksia ja kauanko ne ovat jatkuneet?

Mutta kaikin puolin hyvä mieli, 3 onnistunutta odottaa huomista ja minä kohtasin taas yhden peloistani ja selvisin siitä hyvin mielin.
 
Alexandra> No hommahan meni sitten just sillä tuloksella kun oli toivottukin... Nyt vaan seuraavaan päivään... ja sitäseuraavaan... Odotan sormet ristissä hyviä tuloksia. Minulla pahin päivä on aina ollut toinen... mutta se tuskin just nyt lohduttaa...

Täällä on nyt menossa pp8 eli dpo10 ja menin hätähousu aamusella pissimään tikkuun (niinkuin aina himotestaajana tapana on... en oo päässy vuosien saatossa lempiharrastuksestani eroon) Oon sellanen salatikuttaja... Kätken testejä itseltänikin... No kyllä siihen silleen miljoonan tunnin jälkeen haamujen haamun saa aivoillaan piirrettyä jos oikein yrittää.... (suomeksi olen kerran aiemmin saanut minkäänmoista viivanpaikkaa näihin cittarin testeihin)

Eli toivo elää ja haavemaailmat rakentuu... Kohta taas realiteetit iskee ja pistetään unelmat jäähylle. Huomenna taas uusi päivä ja uus tikku...
 
Täällä kolmesta kaksi jatkoi kasvuaan ja nyt odotellaan että maanantaina päästäisiin siirtoon, huh kun jännää.

Mutta tuo jännitys meinaa jäädä kakkoseksi tämän kivun ja paineen alla, tai siis painon tunteen. Olo on kuin jalkapallolla joka on syönyt liikaa tuoretta ruisleipää ja tuo olo on turhan usein, tasottuu hetkeksi kun istuu tai makaa mutta pahinta oli kun pariin kertaan on niinkuin supistellut ja se kipu siinä että oikein pääsin pelästymään että apua, mihin tämän olon kanssa vielä joutuu.
Mutta ehkä huominen on jo paremman oloinen päivä?

Salatikuttajalle =) hyviä tikutteluhetkiä ja kahta viivaa siihen tikkuun.
 
Sarialeksandra, hienoa että kaksi oli vielä pelissä! Mulla on aiemmissa hoidoissa seuraavana päivänä ollut myös aina kolmesta kaksi kunnossa. Toivotaan että viikonlopun yli sama jatkuu! =)

Milloin sulla on yrittäjä virallinen testipäivä? Meinaatko joka päivä salatestata;) peukut pystyssä!

Hiskias ja Amalia pääseekin ensiviikolla eteenpäin hoidoissa, ihan loistavaa! Mulle hoitaja sanoi että kela korvaa kolme hoitoa suoraan ja sen jälkeen pitää anoa erikseen hoidon jälkeen. Meillä on nyt kolme jo takana. Yksityisellä ne korvaukset eivät mielestäni ole kovin merkittäviä (kokonaisuuden rinnalla), lääkekorvauksista ei varmaan joudu neuvottelemaan kuitenkaan? En osaa sanoa onko kolme julkisen hoitoa eri kun yksityisellä, samat korvaukset kela kai kumminkin myöntää.

Siirsin sen meidän jatkokäynnin ensi viikolle, flunssa äityi pahaksi ja muutenkin haluan ensin pari työjuttua pois alta.
Viikonloppuja, ihanat ilmat!
 
Tarkoitus on salatestata päivittäin... tai siis huomenna ja jos ei ole viivaa niin sitten testaan varmaan vasta virallisena testipäivänä torstaina. Lähinnä yritän aina aikaisella testaamisella pehmentää laskua siihen negaan. Näytän tavallaan itselleni että negaa sieltä tulee jotta ei tulla alas niin korkeelta... Kerran on vaan aiemmin testiin tullu häivähdys väriä ennen, mut se oli vaan se yks testi sillon kerran. Nyt pitäis huomata jos alkais viiva tummumaan. Dpo 10 on ollu mun silmissä aikaisimpia päiviä kun joku on alkanu haamuja saamaan...

Mulla on aika komia räkätauti tullu tossa vappuna oli aloitus.. Ihan solkenaan nenä vuotaa ja pärskin raivona. En viitti troppia jostain kumman syystä ottaa... ;)

Itse en ole tuosta kelakorvauspuolesta kovin hyvin selvillä, mutta julkisella korvaa vain kolme ja anomalla sen neljännen kaiketi, mutta senkin jälkeen mun mielestä kelakorvausta saa noista julkisen hoidoista ja lääkkeistä. Mun mielestä siis...

Lääkärit voi myös evätä hoidon jos onnistumisen mahdollisuus on heidän mielestään alle 10% tai näin ainakin joskus kuulin...
 
sarialeksandra, hyviä uutisia, pidän peukkuja maanantain siirtoon =). Mulla on punktion jälkeisiä tuntemuksia ollut, muttei mitään pahoja. Arkuus on kestänyt sen vajaan 2 viikkoa. Viimeksi tuli vuotoa, kun joutuivat kahteen kertaan pistämään samaan munasarjaan, mutta sekin meni onneksi 2 päivässä ohi. Pitää muistaa vaan juoda, se kummasti hellittää niitä tuntemuksia. Mikähän siinäkin muuten on, tietääkö kukaan, miksi juuri juominen auttaa?

Jonnulille pikaista paranemista flunssasta, eiks me muuten just kehuttu ettei olla oltu kipeitä… :x

yrittäjä, kerran tunnustit salatestaavasi päivittäin, niin meillehän joutuu siitä sitten raportoimaan eli tämän päivän ”tikkuraporttia” odotellaan :D. Koita sinäkin parantua tommosesta ällötaudista.

Amalia, montako päivää vähemmän sulla nyt on sumuja kuin aiemmin? Tsemppiä keskiviikon ultraan!
 
Viimeksi muokattu:
Mä tulin kanssa yrittäjän salatikutuksen tulosta kyttäämään. :D

Mun uusin AMH vastattiin, ja se oli 0.4 eli huono. Tällä hetkellä fiilis on, että "ihan sama". Toivon etten tarvi mokomia kelvottomia munasarjojani enää koskaan.

Kiitos kaikille onnitteluista, voi miten lämpimältä tuntuu vihdoinkin olla saajapuolena! :heart: Vielä toistaiseksi on rupulainen kyydissä, ja eka ultra varattu (ihan liian aikaiselle ajankohdalle), että sais jotain konkretiaa tähän. Onneni ohella olen huolesta sykkyrällä, kun mitään isompia oireita ei ole vielä... Tänään 5+1...
 

Yhteistyössä