Alelöydöt pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H&M:stä musta urheilutoppi 10 e. Mulla oli sama toppi korallinvärisenä ja olen tykänny siitä hurjasti, ja olen ruvennut harrastamaan niin paljon liikuntaa, että uusi toppi tuli tarpeeseen.

Ostin Sisukkaasta esikoiselle T2H:n Rubber rain vk-takin ja housut, maksoin 46,90€:a. Sen enempää en ole ehtinyt aleja katsella netistä, enkä varsinkaan kierrellä kauppoja.

[QUOTE="...";24045724]Ostin Sisukkaasta esikoiselle T2H:n Rubber rain vk-takin ja housut, maksoin 46,90€:a. Sen enempää en ole ehtinyt aleja katsella netistä, enkä varsinkaan kierrellä kauppoja.[/QUOTE]

Ticketiltä jopa alle 30 e ;)

Lindexillä on tosi jees alet, ostin lapsille perus käyttövaatetta -70% ja samoin sukkia, ensi kesäksi kesävaatetta ja hattuja -50%. Kummilapsille lahjat etukäteen aleista, nyt oli pojillekin tarjolla älyttömästi kivoja kuoseja alessa.

Prismasta ostin ulkovaatetta lapsille -70%, lassitecia ja hintalaatusuhteeltaan suorastaan loistavaa(paljon parjattua, ainakin tällä palstalla) ciraftecia.

Hm:ssä oli huonot alet, todella vähän alennettua ja pienet alet. sieltä tarttui mukaan alusvaatetta lapsille ja pari paitaa.

Itselle ostin hm:ltä alusvaatetta, rintaliivejä 5€kpl.

Kattelin juuri nettikauppojen aleja, kauheasti teki mieli tilata lapsille cupcaken vk-haalarit kun olivat eräässä kaupassa -50% ja kokojakin oli vielä... En viitsinyt tuhlata enempää joten jätin muille ;)

Yhteistyössä