alavatsan läskimakkara ja raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsetunto nolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itsetunto nolla

Vieras
Hei.. minulla on alavatsalla ns. "läskimakkara" ja olen nyt raskaana.. mietin miltä se näyttää myöhämmin.. Ne keillä ollut myös, osaatteko sanoa kuinka tuo makkara tulee tuosta muuttumaan? siis tasoittuuko palloksi niin kuin tapana on vai onko minulla surkean näköinen vauvamaha? :(

anteeksi.. raskaushormonit vetää itsetunnon ihan alas ja tällaisiakin tulee mietittyä. en pidä vartaloani kauniina.. :( en ole kovinkaan lihava, mutta tuo alavatsa on tosi ruma vaikka en ole koskaan synnyttänyt.

haluaisin ottaa valokuvia raskausmahan kehityksestä, mutta se on niin ruma... itkettää

Mulla reilu 15kg ylimäärästä ennen raskautta, nyt rv 38 ja noin 15kg tullut painoa lisää... vatsa silti pinkeä ja pyöreä, ei näkyviä arpia vatsan alueella. Todella ylpeä masusta, ihan harmittaa, että kohta lässähtää taas taikinaksi.
Tietysti riippuu, miten paljon röllykkää löytyy, miten paljon painoa raskausaikana kertyy, mihin istukka on asettunut yms yms. Ei sitä nyt hirveesti kannata etukäteen miettiä, kun ei siihen masun muotoon älyttömästi voi vaikuttaa. Mun masu keikkunut koko ajan ylhäällä kylkikaaren alla, ystävällä pisaran mallinen... neuvolan aulassa nähnyt vaikka minkämoista, kaikki kauniita.

...siis tuollainen "alavatsamakkara", ei kylläkään ylipainoa. Äkkiä se siihen päälle silisi ja minusta se jotenkin "tasoittui" koko röllö eikä ollut raskauden jälkeen enää yhtä selvä (tai sitten on silmät sumentuneet iän myötä :D). Lapsi jo kouluiässä siis.

Yhteistyössä