alavatsaa jomottaa!!

elikkä,terolut-kuurista jo 7päivää,ei menkkoja vieläkään :kieh:
pari päivää hirveä painontunne alavatsalla,jomottaa.. ja pissattaa,eli vähän niinkuin pissatulehduksessa,mutta sitä ei ole, sen tiiän siitä ku on niin tuttu vaiva mulle, sillon on aina selkä hirveen kipeä yms.. eli missä vika? eikö menkkojen olis pitänny jo alkaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
mulle gyne sanoi että jos tero-kuurin jälkeen viikon sisällä ei ole alkanut, niin tee testi!!

tsemppiä :D
jotenki en usko raskauteen,alotin terot kp 64 menkkojen käynnistykseen..? voiko silti olla että vois ovuloida jotenki myöhään terojen takia,koska pari päivää olin syöny teroja niin tuli ovisoireet,sitä ennen oli toooodella kuivaa koko pitkä kierto..?
 
Mullekin sanottiin, että noin viikon kuluessa pitäisi alkaa, joten jospa olet raskaana. Huonompi vaihtoehto on, että terolutit eivät ole auttaneet. Mulle gyne sanoi, että sitten pitää tutkia tarkemmin, missä vika.
 
teroja syödessä VOI tulla raskaaksi!! se ei estä ovulaatiota, mutta muuttaa limat vaikeiksi siittiöille! siksi terot aloitetaan yleensä oviksen jälkeen, että annetaan siittiöille vielä hyvät olosuhteet!!

itsellä myös ennen terojen ja clomien alottamista kierron pituudeksi tuli 65 päivää ja tunsin selvästi oviksen, odotin tasan kaksi viikkoa ja sieltähän ne menkat tuli ja ihan luomusti!! että kyllä sulla on hyvinkin voinut olla ovis!! jo se oli niin siksi ei vuoto ala sillä terojahan syödään oviksen jälkeen tukemaan alkuraskautta, odota siihen asti kun olisi kaksi viikkoa mahdollisesta oviksesta, jos ei vuoto ala niin sitten soita lääkärille ja tee raskaustesti!!!
 
Eikö se gyne ultrannut ennen kuin antoi terokuurin? Menin itse gynelle, kun kp huiteli lähellä 60. Gyne ultras ja näki, että ovis oli tulossa, joten ei silloin tarvinnut mitään teroja. Kuukkarit alkoi parin viikon päästä juuri niin kuin gyne ennusti (koska en raskautunut, vaikka siis oviksen aika oli niin hyvin tiedossa).
 
Noista teroista en osaa sanoa mitään, mutta mulla alkoi kauhea juiliminen tuolla alavatsassa viikko ennen ekaa haamua. Ja jatkuu yhä. Yleensä on kipuillut lähinnä munasarjoista, nyt on siis 10 päivää juilinut samalla tavalla kuin yleensä menkkojen jo alettua. ++++++++ :whistle:
 
Lentoemo: Missä vaiheessa kiertoa sait tuon haamun ja ootko kauan jo haamuillut? Kyselen siksi, kun mulla on ollut toispuoleisia vatsatuntemuksia vahvempina ja lievempinä jo yli viikon, samoin menkat myöhässä oviksesta laskettuna jo viikon, mutta testi vaan näyttää puhdasta negaa.
 
Andala: mulla sattui niin hassusti, että koska tjottailin, ei mulla ole aavistustakaan että koska olen voinut ovuloida. Mun kierrot on yleensä siinä 36-38 (min.30 ja max41), ja nyt testasin ekan haamun kp40. Noi jomutukset alkoi puolestaan kp33. Mutta en kyllä tiedä, että onko tää vaan kemiallinen raskaus, alussa ollaan, mutta en yhtään tiedä, että kuinka alussa.

kp40 testasin, koska vain kerran 10kk oli ollut yli 38 päivän kierto, mutta ilmeisesti olin siltikin vasta 13-14 dpo, vaikka melkein luulin olevani pitemmällä.

Siis to mulla oli eka haamu kp40, pe kp41 kävin verikokeessa ja tänään kp43 tuli selkeä raskaana-merkki Clearbluen digitaaliseen, jonka herkkyys 25. Toisessa 25 herkässä yhä haamu, vaikkakin vahvistunut torstaihin ja perjantaihin verrattuna.

+++++ :whistle:
 
Lentoemo: Kiitos vastauksesta ja kovasti onnea plussasta :flower: . Sulla on sitten todennäköisesti tullut tuo haamu ihan ajallaan, ja haamu ois pitänyt mullekin jo tulla, jos muka raskaana olisin. Täytyy nyt vaan uskoa, että en ole, vaan kierto vaan jostain syystä temppuilee.
 
andala: kiitos! =) Mutta pitää ottaa myös huomioon, että toi hcg:n erittyminen on hyvin yksilöllistä, jollakin voi 14 dpo olla 17 ja toisella 117! Jos vielä on myöhässä, niin kyllä kantsii testata uudelleen, ja joillakin näkyy alussa vain verikokeessa, mutta ei mitään virtsasta! +++++ :whistle: :wave:
 
Mulla kävi kanssa just noin..
Teroja olin syönyt jo useammassa kierrossa ja aina oli menkat alkaneet max. 3 päivää kuurin loppumisesta.. Nyt pidettyäni taukoa söin pitkästä aikaa kuurin. Kovasti koski alavatsaan ja selkään, kun menkkojen piti alkaa, eipä alkaneet.. Meni n. 2 viikkoa ja sieltähän ne tulivat. Oma, villi veikkaukseni on että 10mg on nykyisin liian pieni annostus ja kivut joita oli johtuivat oviksesta. Näistä "luomu"menkoista hämääntyneenä päätin pitää taas väliä kuurista. Eipä ole tapahtunut mitään.. Aloitin tänään Terot, saap nähdä mitä jatkossa tapahtuu.. Ja raskaana en todellakaan ole, pissitty on ainakin 6 tikkuun :LOL:

Aiemmin raskautuneena tiedän että vahvan viivan sain testiin 24/26 Kyllä terojen aikana voi tulla raskaaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Mulla kävi kanssa just noin..
Teroja olin syönyt jo useammassa kierrossa ja aina oli menkat alkaneet max. 3 päivää kuurin loppumisesta.. Nyt pidettyäni taukoa söin pitkästä aikaa kuurin. Kovasti koski alavatsaan ja selkään, kun menkkojen piti alkaa, eipä alkaneet.. Meni n. 2 viikkoa ja sieltähän ne tulivat. Oma, villi veikkaukseni on että 10mg on nykyisin liian pieni annostus ja kivut joita oli johtuivat oviksesta. Näistä "luomu"menkoista hämääntyneenä päätin pitää taas väliä kuurista. Eipä ole tapahtunut mitään.. Aloitin tänään Terot, saap nähdä mitä jatkossa tapahtuu.. Ja raskaana en todellakaan ole, pissitty on ainakin 6 tikkuun :LOL:

Aiemmin raskautuneena tiedän että vahvan viivan sain testiin 24/26 Kyllä terojen aikana voi tulla raskaaksi..
voi kun ihana kuulla että on muitakin joilla ei ole tehonneet!
huomenna aamulla kilpirauhaskokeisiin, jos niistä löytyis jotain!
joka päivä on menkkamaisia jomotukia mutta ei tuu mitään,ei tuhrua ei jälkeäkään verestä. oon ollu niin pahalla päällä koko päivän,miks mun tyhmä kroppa ei toimi :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hazel:
Et ole ainoa, jolla ei kroppa toimi niin kuin pitäisi! Ootko lopettanut e-pillerit hiljattain? Jos olet, niin ne voi sotkea pitkän aikaa.
en ole syönyt moneen vuoteen pillereitä, synnytyksestä asti ollut enemmän tai vähemmän ongelmia menkkojen kanssa ja nyt siis vähän enemmän.. ja synnytyksestä pian 2v..
itse alan vahvasti epäillä kilpirauhasen vajaatoimintaa,voi kuulema alkaa synnytyksen jälkeen,ja oireet passaa aika hyvin..
 

Yhteistyössä