Alasuojat

Minun poikaystävä käyttää alasuojia ihan jatkuvasti. Oon alkanu vähän miettiä voiko siitä olla sen kiveksille jotain haittaa.

Kotona se heittää ne pois, mutta kotiovesta se ei astu ulos ilman että sillä on päällä munasuojat.

Se sanoo että kaikki muutkin miehet pitävät kuppeja. Olisi kyllä ihan mukava kuulla missä tilanteissa muiden perheiden miehet pitävät alasuojia.

ihmettelee
Nyt tää ei tajuu???
Miks ihmeessä se niitä käyttää? Siis pelkääks se, että tulee joku osuma sinne? Vai meinaaks se, että näyttää isommilta, tai jotain?

Mun mies ei ainakaan käytä, enkä tiedä ketään muutakaanmiestä, joka käyttäs...

Eiks ne haisekkin ihan kamalalle, jos joka päivä muniansa siellä hautoo???(yäk!!! :x )

WoMaN
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 11:25 ihmettelee kirjoitti:
Nyt tää ei tajuu???
Miks ihmeessä se niitä käyttää? Siis pelkääks se, että tulee joku osuma sinne? Vai meinaaks se, että näyttää isommilta, tai jotain?

Mun mies ei ainakaan käytä, enkä tiedä ketään muutakaanmiestä, joka käyttäs...

Eiks ne haisekkin ihan kamalalle, jos joka päivä muniansa siellä hautoo???(yäk!!! :x )
Ei käytä minunkaan mies, en tiedä ketään kuka käyttäis, enkä ymmärrä miksi niitä pitäis käyttää. :xmas: (lue: peesi!)

No höh... vai kaikki muutkin... :) En minä ainakaan ole tavannut sellaisia miehiä! :/

Ei ainakaan siittiöiden tuotannolle tee hyvää, kun kivekset ovat jatkuvasti liian lämpimässä, en sitten tiedä vosiko tuosta pysyvämpää haittaa olla. Hölmö tapa sanon minä. Mieluummin vaikka froteesukka punttiin, jos haluaa pullotusta haaroihin. ;)

Kalle
Ei taida olla miehesi ihan terveiden kirjoilla kaikin puolin. Itse en ole tavannu 25 vuoden elämäni aikana ketään, joka pitäisi urheilun ulkopuolella munasuojia. Veikkaan, että miehelläsi on joku munien menettämisen pelko. Keskustele sen kanssa vakavasti ja tarvittaessa myös psykologin kanssa.

Näyttääkö munat silloin suuremmilta?Vai onko miehelläsi joku fetissi kyseiseen asiaan?

Joitain kiihottaa joku erikoisuus muiden vaatteiden alla,piilossa, jotkut miehet pukee jopa stay upit tai muita ,mitkä kivasti hiertävät,..kiihottavasti kaiken päivää,
sitten kultansa luokse saavuttua,ovat jossain erikoisessa lataantuneessa tilassa heti...

Mutta en ole munasuojista vielä kuullut? Eihän mies vaan ole
piilo Bi ? ja käytä jonkun pelitoverinsa suojia????
ja saa siitä joitain kiksejä?

Tarjoa hänelle tilalle sukkanauhoja ja stringejäsi, niissä on varmasti vilpoisempaa, ja siittiötkään eivät haudu liikoja =)

sportyfindy
Tuntuu kuin totuus olisi jossain edellisten viestien välissä. En jaksa uskoa että alasuojien käyttö on noin vähäistä kuinka edelliset viestit antavat ymmärtää, toisaalta miksi niitä pitäisi pitää aina ulosmennessä.

Helsingin MM-kisoissa näki, että miltei kaikki urheilijat pitivät trikoidensa alla kovalla kupilla olevaa alasuojaa. Kun yleisurheilijat käyttävät alasuojaa, miksi muut eivät käyttäisi.

Itse en pidä alasuojaa aivan aina, mutta kyllä aina kun olen urheilemassa ja joskus muulloinkin. Esimerkiksi rullaluistelureissulla alasuojat ovat jo kerran olleet ns. tarpeeseen.

Ehkä poikakaverisi on joskus aikaisemmin saanut iskun munilleen ja sen vuoksi ei mene ulos enää ilman kuppia.

Avovaimoni ymmärtää täysin miksi käytän munakuppia. Hän itse harrastaa yhtä itsepuolustuslajia ja mimmilätkää ja sitä kautta tietää myös itse suojautumisen tarpeen. Myös naiset tarvitsevat suojaa ja hänkin pitää alasuojaa oikeastaan yhtä paljon kuin minä.

enkeli prinsessa
Aika oudolta kuulostaa kyllä minunkin mielestä tuollainen touhu...ei minunkaan mies niitä käytä enkä usko, että paljon kukaan muukaan urheilun ulkopuolella niitä käyttää...
Koitahan jutella miehesi kanssa ja ottaa selvää miksi hän niitä käyttää...ehkä hän vielä oppii elämään ilman niitäkin...

moi,
ymmärrän niiden käytön vain ja ainostaan silloin ,kun urheillaan ja oikeesti ovat silloin tarpeen,
mutta
muulloin, on tosiaan ihan kummallista, onkohan kysymyksen tekijä täällä huumorimielellä laittanut tuon kysymyksen??

voihan tuollainen olla joku fetissikin,mutta mutta... että munasuojat
normaalilla vapaa-ajalla(ei urheillessa), herättää jo kyllä hilpeyttä

Herra40
Jos tuota munakupin käyttöä perustelee suojautumisen tarpeella (sportyfindy), niin sitten kannattaisi käyttää myös kypärää kävellessä... ja kyynärsuojia, polvisuojia jne. Aikalailla todellisuudesta vieraantunut täytyy olla, jos ei ilman alasuojaa voi ulos lähteä... :/

No en ole kyllä moisesta ennen kuullut. Voi siitä sellaista haittaa olla, että jos suojat hautovat kiveksiä, niin siitä voi seurata lapsettomuutta. Kiveksethän ovat sen takia ruumiin ulkopuolella, että niiden lämpötila pitää olla alempi kuin 37 astetta, jotta siittiöt voivat hyvin.

vierailija
Se on eräänlainen fetissi, eihän siihen muuta syytä ole. Tuntuu itseasiassa ihan kivalta päällä, ja sellanen sopivasti puristava tunne kiihottaa, niin että saattaa olla ihan erektiossa vaan siitä että on alasuojat. En näe mitään pahaa alasuojien käyttämisessä, antaa kaverin nauttia. On näitä muitakin alasuojista nauttivia, kaikki miehet eivät vain ehkä ole älynneet kokeilla?

Yhteistyössä