Alastomat lööpit...

• Viestiketjun aloittaja HILLI
  • Ensimmäinen viesti
HILLI
Miksi Iltalehdet yms. työntää silmille AINA alastomia AKKOJA???Miksei koskaan oo ukkoja ilman vetimiä???Mites on TASA-ARVON laita? Vai onko ne vaan markkinavoimat jotka säätelee tätäkin...eihän se myisi niin hyvin - johtuen kai ukkojen ihmeellisestä ahneudesta akkojen kuvia kohtaan...?? Ottakaapa kantaa! :wave:

Siksi että naisen vartalo on kaunis. Mielummin mä katselen lehden kannessa kaunista naisvartaloa, kuin miestä joka yrittää tehdä itsestään mielenkiintoisen näköistä väkisin: miehen kropassa on loppujen lopuksi hyvin vähän katsottavaa. ;)

Suzu
Minun mielestäni vähäpukeinen tai alaston mies voi olla aivan yhtä kaunis ja esteettinen kuin nainenkin. Pääasiallinen syy on siinä, että päätoimittajat ovat valtaosin edelleen miehiä, ja tekevät lehden tietysti miellyttämään miehen silmää.
Osasyynä on myös se, että naiset esimerkiksi kyselyissä sanovat katsovansa mieluummin alastonta naista kuin alastonta miestä. Sitä saadaan, mitä tilataan..

peppilottasikuriina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 17:38 Suzu kirjoitti:
Minun mielestäni vähäpukeinen tai alaston mies voi olla aivan yhtä kaunis ja esteettinen kuin nainenkin. Pääasiallinen syy on siinä, että päätoimittajat ovat valtaosin edelleen miehiä, ja tekevät lehden tietysti miellyttämään miehen silmää.
Osasyynä on myös se, että naiset esimerkiksi kyselyissä sanovat katsovansa mieluummin alastonta naista kuin alastonta miestä. Sitä saadaan, mitä tilataan..
niinpä.. mutta tarvisko niiden miestenkään olla sitten alastomia... musta on seksyintä, kun pieni salaperäisyys säilyy :whistle:

Yhteistyössä