Alastomana polttaminen ikkunalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjjjjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjjjjj

Vieras
Moi, kysyisin asiantuntevalta raadiltanne mielipidettä; olen kotonani jokseenkin nudisti, johon en kysy kenenkään mielipidettä, mutta mitä mieltä olette siitä. että käyn ikkunalla röökillä ja siinä on lasten leikkipuisto? Itseäni häiritsee asia, mutta entä heitä? Ja nko se laitonta? En jaksaisi aina pukeutua röökillä käydessäni. Haittaako lapsia?

Itse välttelen nudistina oloa ikkunoiden lähellä (verhot auki) ihan vain siksikin, etten tykkää joka naapurin pertille näytellä itseäni. Eikä se välttämättä ole niin suotavaa tosiaan sen leikkipuiston lastenkaan silmien edessä kekkuloida alasti. Toisaalta omassa kodissa saa olla ihan niin alasti kuin huvittaa ja siksi en usko tuossa nyt olevan ainakaan mitään laitonta - varmaa tietoa en asiasta omaa. Olisiko se kuitenkin niin vaivalloista heittää edes joku lakana/viltti ympärille aina ennen ikkunan ääreen parkkeeraamista?

[QUOTE="jjjjj";28746125]Ei mua haittaa, enkä voi kysyä jokaiselta lapselta yksitellen; päiväkodista kyllä. Kysyin mielipiteitä täältä. Olisiko vaikka sinulla mielipide[/QUOTE]

Noh, mun mielipiteeni on se, että ehkä jonkun vieraan ihmisen alastomuus saattaa tuntua lapsista hämmentävältä, mutta toisaalta ei kovin kauaa. Aikuiset luultavasti paheksuvat pidempään.

Itse välttelen nudistina oloa ikkunoiden lähellä (verhot auki) ihan vain siksikin, etten tykkää joka naapurin pertille näytellä itseäni. Eikä se välttämättä ole niin suotavaa tosiaan sen leikkipuiston lastenkaan silmien edessä kekkuloida alasti. Toisaalta omassa kodissa saa olla ihan niin alasti kuin huvittaa ja siksi en usko tuossa nyt olevan ainakaan mitään laitonta - varmaa tietoa en asiasta omaa. Olisiko se kuitenkin niin vaivalloista heittää edes joku lakana/viltti ympärille aina ennen ikkunan ääreen parkkeeraamista?

T-paidan olen pannut tässä vuosien ajan, mutta tuntuu toopelta, kun asun 7. kerroksessa...

No jos korkealla olet niin kukaan lapsi ei edes huomaa sinun olevan alasti. Jos taas olet näköetäisyydellä olet varmaan puheissa "se naku täti". Tuskin kukaan lapsi on yöuniaan menettänyt vuoksesi, niiden vanhemmista en olisi ihan varma.

Ihminen saa olla kotonaan alasti, jos ei häiritse muita. Ei kovinkaan pitkä aika sitten sai joku mies tuomion alastomana naapureille esiintymisestä eli seurauksiakin voi nakuilusta tulla.

Mä laittaisin kyllä jotain päälle ettei kukaan vaan ala syyttelemään joksikin pedofiiliksi tai muuksi vastaavaksi, joka katselee alasti lapsia ikkunasta. Ei se oo niin suuri vaiva vetää se yks t-paita tai joku aamutakki päälle.

Tätä juuri mietin ja joku sanoi aiemminkin ketjussa, että lapsia ei varmaankaan haittaa, mutta jos näkevät, pääsen sekunnissa julkkikseksi heidän puheissaan, sitä kautta vanhempansa kuulevat ja joku on syyttämässä pervoksi... ääh, en vaan jaksaisi stressata asiasta, mutta kaipa pidän paidan yms päällä sitten.

Yhteistyössä