Alasti nukkuminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja tämmöisten takia mä tulin the Ketjusta tänne...mentorisi ja oppi-isäsi eli M1es on mua kerinny härnäämään jo täällä isolla puolella...
WTF! :eek:

Ei arvon @m1es oo oppi-isäni, aatellaan molemmat ”tiedemiehinä” hyvin pitkälti samanmielisinä, eli tieteeseen orientuneina hyvin samansuuntaisesti

En ole käynyt siellä isolla theketju -puolella yli vuoteen, eli että en nyt tiedä ollenkaan edes, mistä on oikeastaan kysymys?

Pls lyhyt referaatti sieltä :unsure:(y)
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Juu siis en oo mikään pervo. Itselläkin lapsia ja tavallaan tajuan..
Mutta mulla on paha tapa joskus harvoin just riisua kesäkuumalla tai kävellä unissaan etenkin kuumeessa.. Tietty hävettää kun kylässä tapahtui eka kertaa.. Ja en juuri siksi mennyt alasti nukkumaan, koska olin kylässä.
 
eipäs sitä mennä sopimaan keskenään mitään kyllä min...tarkoitan siis muillekin pitää kertoa jos tällaista tapahtuu.Ei saa pimittää.Aloitappas siis kaikki alusta eli olit niissä Echon pirskeissä Echon kanssa kahdestaan.Hitsi ihmettelinkin mihin olit kadonnut sieltä saunalta,onpas hyvä että selvisi kenet "seireenin" tapasitt siellä pirskeissä en kyllä aavistanutkaan häntä Echoksi meinaan että eikös Echo heittänyt sinua siellä aluksi raamatulla.Hitsi Echo taisikin tulla pyytämään anteeksi käytöstään,ja sitten päädyitte yhdessä jonnekkin lusikka asentoon.Jumpe sentään.
Echo yllätti positiivisesti. Laten unelmien hottis ❤❤❤

Kaikkea ei voi kertoa Echon bailuista, see U later, Alligator ;)
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Kokardi65
Ja tämmöisten takia mä tulin the Ketjusta tänne...mentorisi ja oppi-isäsi eli M1es on mua kerinny härnäämään jo täällä isolla puolella...:rolleyes:
WTF!

Ei arvon @m1es oo oppi-isäni, aatellaan molemmat ”tiedemiehinä” hyvin pitkälti samanmielisinä, eli tieteeseen orientuneina hyvin samansuuntaisesti

En ole käynyt siellä isolla theketju -puolella yli vuoteen, eli että en nyt tiedä ollenkaan edes, mistä on oikeastaan kysymys?

Pls lyhyt referaatti sieltä
Niin, ei tässä missään oppi-isäsuhteessa olla suuntaan tai toiseen. Luonnontieteellinen ajattelu yhdistää.

Mutta mitä tuo härnäämisuhriutuminen on? o_O Onko Kaiku-rouvalla jotenkin huono päivä?
 
Tätä vähissä vaatteissa nukkumista/oleilua on käsitelty täällä aiemminkin.



Ikävästi alkaa näyttää siltä, että amerikkalainen tapakulttuuri alkaa hiipiä meille yhä laajemmin. Kauhistellaan paljaan ihon viatonta näkymistä nukkumisen tai peseytymisen yhteydessä, mutta samaan aikaan kuolataan lasten kanssa televisiosta "katso kuka panee ketäkin"-tosi-TV-sarjoja.

Nukun yleensä alasti. Myös vierailuilla tai työmatkoilla. Olen työmatkalla nukkunut samassa hotellihuoneessa naispuolisen työtoverin kanssa - alasti. Ei valittanut häirinnästä, jonkin vitsintapaisen taisi heittää.
 
Niin, ei tässä missään oppi-isäsuhteessa olla suuntaan tai toiseen. Luonnontieteellinen ajattelu yhdistää.

Mutta mitä tuo härnäämisuhriutuminen on? o_O Onko Kaiku-rouvalla jotenkin huono päivä?
No miks mulle aina heitetään seksiläppää, joka oon palstan seksikielteisin ja joka asentaisi ketunraudat jokaisen housuihin vierailijoita varten? Ottakaa joku muu nainen seksiläpän heiton kohteeksi. :unsure:

Tungetteko te vegaanin suuhun jotain nyhtöpossua? Hellettä inhoavan iholle puhallatte hiustenkuivaajaa?

Ja vinkkinä:
-silloin kun puhun esim. kukista, puhun kukista, en siitä kuinka mehiläinen dippaa piiiitkän piiiippelinsä sinne mehukkaaseen kukkaan ja kuinka ihmisetkin vois tehdä samoin. Vaikka jonku palstamiehen mielikuvitus alkaisi laukata sanasta "kukka".
-jos puhun grillimakkarasta että mikä kaupan merkeistä on paras, puhun grillimakkarasta eli ruuasta. En jaksa lähteä verbaaliseen iloitteluun siitä, miten meeeehukas käyrä siellä palstamiehellä housuissa onkaan ja kuinka syvästi onnellinen olisin palstamiehen mielestä, jos tiedostaisin sen asian paremmin.


Understood? :sneaky: :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ikävästi alkaa näyttää siltä, että amerikkalainen tapakulttuuri alkaa hiipiä meille yhä laajemmin. Kauhistellaan paljaan ihon viatonta näkymistä nukkumisen tai peseytymisen yhteydessä, mutta samaan aikaan kuolataan lasten kanssa televisiosta "katso kuka panee ketäkin"-tosi-TV-sarjoja.
Juurikin näin. Pitäisi osata erottaa toisistaan alastomuus ja teko eli itsensäpaljastaminen seksuaalisesti.
 
No miks mulle aina heitetään seksiläppää, joka oon palstan seksikielteisin ja joka asentaisi ketunraudat jokaisen housuihin vierailijoita varten? Ottakaa joku muu nainen seksiläpän heiton kohteeksi.

Tungetteko te vegaanin suuhun jotain nyhtöpossua? Hellettä inhoavan iholle puhallatte hiustenkuivaajaa?

Ja vinkkinä:
-silloin kun puhun esim. kukista, puhun kukista, en siitä kuinka mehiläinen dippaa piiiitkän piiiippelinsä sinne mehukkaaseen kukkaan ja kuinka ihmisetkin vois tehdä samoin. Vaikka jonku palstamiehen mielikuvitus alkaisi laukata sanasta "kukka".
-jos puhun grillimakkarasta että mikä kaupan merkeistä on paras, puhun grillimakkarasta eli ruuasta. En jaksa lähteä verbaaliseen iloitteluun siitä, miten meeeehukas käyrä siellä palstamiehellä housuissa onkaan ja kuinka syvästi onnellinen olisin palstamiehen mielestä, jos tiedostaisin sen asian paremmin.


Understood?
Sinulla ON ja OLI huono päivä. :(

Ja vinkkinä:
Kovalla tahdonvoimalla sain pidättäydyttyä "ketunraudat Echon pikkuhousuissa"-läpästä....
 

Yhteistyössä