Alapään sheivaus/höyläys ja loppuraskaus...

• Viestiketjun aloittaja rv39
  • Ensimmäinen viesti
rv39
Tiedän, peili on keksitty ja mieskin on keksitty...mutta siltikin! Liian suuri työ tässä vaiheessa saada tuo alakerta siistiksi, joten annanko vain olla?!?
Pitääkö sitä jotenkin hävetä, kun synnyttämään lähtee, että on melkoisen villi viidakko tuolla perässänsä...?? :whistle:

Älä häpeä..
Alkuperäinen kirjoittaja rv39:
Tiedän, peili on keksitty ja mieskin on keksitty...mutta siltikin! Liian suuri työ tässä vaiheessa saada tuo alakerta siistiksi, joten annanko vain olla?!?
Pitääkö sitä jotenkin hävetä, kun synnyttämään lähtee, että on melkoisen villi viidakko tuolla perässänsä...?? :whistle:

Itse olen vähän yrittänyt siistiä, mutta kätilönä voin sanoa, ettei se ketään kiinnosta, onko potilaalla karvat vai ei. :D :D

Mä luotan siihen, että kaikkien huomio on kiinnittynyt mun raskauden aikana tulleisiin selluliitteihin, niin eivät huomaakaan rehottavaa puskaa. :saint: ...vai pitäskö jättää koivetkin ajelematta, tuplata tuo kinttujen karmaisevuus. Jäis ainakin satavarmasti sit se puska kätilöiltä huomaamatta... :saint:

Joo. En aja normaalistikaan, en aja nytkään. Eikä ole ykskään gyne vielä jättäny hommaa sitä varten tekemättä + jos jonkun huomio on siinä vaiheessa oikeesti jossakin muussa kuin mun haaruvälistä pilkottavassa pienessä pääkopassa, niin se on sen häpee sit. :xmas:

dd
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
ja nehän sitten ajetaan siellä kuitenkin pois, joten siinähän sitten saavat sheivata koko rahan edestä.. samaa miettinyt joo myöskin.. rv37..
siis missä ajetaan?
Niinpä..? Ei karvoja enää rutiinilla ajella pois.... :O
siis mä en oo kuullu ees,et näin ois joskus tehty. Miks ihmeessä?

just viime viikon valmennuksessa sanoivat että ajellaan, jotta ei olisi sitten tiellä jos ja kun tarvitsee ommella, mutta pahoittelen jos tuo tieto on väärää, kun ne näytti listan jossa luki asiat joita meille tehdään synnytykseen mentäessä, niin siinä luki tuo karvojen ajelu ja kätilö joka valmennuksen piti sanoi että tosiaan ne ajetaan sitten pois...
tosin onhan niitä eri käytäntöjä ja voihan sil olla vanhaa tietoa.. mie en ollut myöskään ennen kuullut ja kiltisti uskoin kaiken mitä kerrottiin.. =) :ashamed:

Yhteistyössä