Alapään kutina oire?

• Viestiketjun aloittaja sella
  • Ensimmäinen viesti
sella
Kertokaapa viisaammat, olisiko mahdollista, että alapään kutina muutama päivä ovulaation jälkeen olisi oire raskaudesta- vai onko se kuitenkin vain tavallista hiivasienitulehdusta. Niitä minulla oli ennen useinkin, nyt 2½ vuoteen ei kertaakaan. Siksi tuli mieleen tuo mahdollinen raskausoire.. oletteko koskaan kuulleet mitään sellaista?

Kiitos avusta.

Heip!
Mulla on tullut molempien raskauksien alussa ikävä hiivatulehdus, jota ei muuten juurikaan ole, joten voisi kyllä olla yksi oire. Ilmeisesti kohdun "bakteerikanta" muuttuu silloin ja voi tehdä tuollaisia juttuja...
Toivotaan siis parasta! :flower:

Mulla taas hiiva oireet,eli kutina enteilee menkkoja :headwall: Eli muutamia päiviä/viikko ennen menkkoja, kutinaa ja sitten tuhrua menkkoihin asti.Mutta toivotaan että sulla sella ois kutina,sitä raskaus-kutinaa! :D

Minulla tuossa viime viikolla yhtenä aamuna kutisi aivan hirveästi,koskaan aiemmin ei tämmöistä ole ollut.ja samana päivänä vessassa käydessä paperiin jäin hiukan verta ja sen jälkeen ei enää yhtään.
Testiä en ole saanut aikaiseksi hakea,olen jo tehnyt aiemmin tässä 2 kuukauden sisällä 5 testiä ja kaikki negaa näyttäneet.

Ei nyt liity varsinaisesti tähän, mutta toteanpa kuitenkin. Eli mullahan on aina yleensä havaittavissa punoitusta gynekologisessa tutkimuksessa. Niin nytkin, kun kävin kierukan poistattamassa. Terkka sanoikin, että kannattaa varuilta ottaa papa-koe, jos on jotain tulehduksen poikasta tms, tulee huomattua ja hoidettua. Raskauden aikaiset tulehdukset kun voivat aiheuttaa ikäviäkin juttuja. Kävin sitten, varmuuden vuoksi. Tuloksia odotellessa.

Yhteistyössä