Alapää kutisee *nolo*

• Viestiketjun aloittaja kutiseva
  • Ensimmäinen viesti
kutiseva
Onkohan kellään ollut vastaavaa vaivaa. Viime viikon maanantaina laitoin Canesten Combin ja jatkoin perjantaihin asti rasvalla. Se sisäinen kutina on hävinnyt mutta häpyhuulten sisäpuoli kutisee ja siinä on ihanku ihottumaläikät molemmin puolin klitorista. Voiko hiivatulehdus olla vaan sitkee vai mikähän ois? Oon laittanu ihan Ceridalin voidettakin et jos ihon kosteudesta ois kiinni kun on atooppinen iho, jos vaikuttaa tuonnekin atooppisuus.

Kohta soitan kyl lekuriaikaakin mut ajankulux kyselen onko muilla ollut vastaavaa.

MIIA
Mulla tulee ainakin tosta canestenin voiteesta just tuommosta. Monesti on ollut pienempi kutina itse tulehduksen aikana mutta tuo rasva saanut sitten koko alapään kutisemaan ja jopa vereslihalle. En ymmärrä miksi sitä niin kovasti mainostetaan "ainoana hyvänä"

kutiseva
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Mulla tulee ainakin tosta canestenin voiteesta just tuommosta. Monesti on ollut pienempi kutina itse tulehduksen aikana mutta tuo rasva saanut sitten koko alapään kutisemaan ja jopa vereslihalle. En ymmärrä miksi sitä niin kovasti mainostetaan "ainoana hyvänä"
Mikä on ollut avuksi? Ja terveyskeskusha TUUT TUUT TUUT tuuttaa vaan nyt kun soittoaika alkoi.

MIIA
Mä oon ihan vaan lopettanu sen voiteen käytön ja odottanut pari päivää oireiden katoamista,sen jälkeen hakenut sitten lääkäriltä kuurin toista lääkettä. Täällä saa muuten kans soittaa nelisen tuntiakin terkkariin,silti kuuluu tuut tuut tuut" linjoillamme on nyt ruuhkaa,palvelemme teitä pian"

Yhteistyössä