V
vierailija
Vieras
Apua!! Mietin onko minulla vti, kuivat limakalvot, lantiopohjan lihaksien ongelma vai joku muu. Oireina on ajoittain jatkuva virtsaamisen tarpeen tunne (täydeltä tuntuva rakko vaikka käyn pissalla, mutta koko aikaa ei tunnu siltä), painen/kouristuksen tunne kun virtsa on melkein tehty (silloin automaattisesti virtsan tulo loppuu ja loput tulee vähissä määrin lihakset rentoutettuani), alapään (emättimen/virtsatien aukon läheisyydessä) "kutina", mutta ei sellainen kutina, että pitäisi raapia. Valkovuotoa ei juuri ole ja se vähäinenkin on mielestäni normaalia. Virtsa on välillä vaaleaa (yleensä päivällä/illalla) ja välillä tummaa (yleensä aamulla). Sukupuolitaudin mahdollisuutta ei ole. Oireet alkoi äkillisesti, aamulla herättyäni muutama päivä sitten.
Olen syönyt aamuin illoin nyt karpalokapseleita ja muutenkin yrittänyt juoda vähän enemmän kuin töissä ollessani. Töissä juominen helposti unohtui kun oli kiire koko ajan.
Toisaalta mietin voiko kyseessä olla se, että töissä ollessa kun ei muistanut aina juoda ja nyt olen juonut "normaalisti", että onko rakko "palanut" tai muuten ärtynyt ja nyt sillä kestäisi sopeutua.
Kiitos, jos joku osaa auttaa jotenkin!
Olen syönyt aamuin illoin nyt karpalokapseleita ja muutenkin yrittänyt juoda vähän enemmän kuin töissä ollessani. Töissä juominen helposti unohtui kun oli kiire koko ajan.
Toisaalta mietin voiko kyseessä olla se, että töissä ollessa kun ei muistanut aina juoda ja nyt olen juonut "normaalisti", että onko rakko "palanut" tai muuten ärtynyt ja nyt sillä kestäisi sopeutua.
Kiitos, jos joku osaa auttaa jotenkin!