alapään vahaus/sokerointi kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sugarbaby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sugarbaby

Vieras
jos/kun menette alapään vahaukseen tai sokerointiin niin otetaanko teiltä muuta kuin bikinirajat?
ja jos otetaan enemmän niin mistä ja onko housut jalassa vai ei?
otetaanko takapuoleltakin?

Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Ihan koko alapäästä otatan :) eikä ole housuja, ei oikein voi hyvin ottaakkaan jos housut päällä. Mutta ei se mitenkään hävelliästä touhua silti ole. Nelinkontin ollaan...

paljonko tuommonen riemu maksaa? miettiny olen monesti.. ois niin paljon mukavampaa ku ei tarvis ähertää itellä.. tai no mies sen kyllä usein tekee ja mielellään tekeekin;) mut eikös se karvotus pysy pois pidemmän aikaa kun se tehään tolleen vahaamalla?:)

Ihan koko alapäästä otatan :) eikä ole housuja, ei oikein voi hyvin ottaakkaan jos housut päällä. Mutta ei se mitenkään hävelliästä touhua silti ole. Nelinkontin ollaan...

Missä paikassa on laitettu asiakas nelinkontin kun karvoja poistetaan?
Minä ole ollut aina kyljellään, toinen jalka koukussa, kun otetaan takapään karvoja. Olisi lystiä kokeilla joskus kontillaankin :)

paljonko tuommonen riemu maksaa? miettiny olen monesti.. ois niin paljon mukavampaa ku ei tarvis ähertää itellä.. tai no mies sen kyllä usein tekee ja mielellään tekeekin;) mut eikös se karvotus pysy pois pidemmän aikaa kun se tehään tolleen vahaamalla?:)

Karvat on alkaneet pysyä poissa 4-5 viikkoa nykyään sokerointikäsittelyn jälkeen. Kun aloitin käymään 2v sitten ne tulivat 3 viikossa takaisin. Maksaa paikasta riippuen 50-70e.

Yhteistyössä