Alapään karvoitus - apuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutina

Vieras
Ensimmäistä kertaa päätin siistiä alapäätäni, ja sheiverillä sitten lyhensin karvoitusta.

Nyt on iso ongelma. Tuntuu että alapään karvoitus on jotenkin piikikästä, ja takertuu pikkuhousuihinkin. Ja voi riivattu kun sattuu jatkuvasti, ajatuskin siitä että pitäis lähteä johonkin housut jalassa, tuntuu tuskaiselta. Kotona voi onneksi olla vähä vapaammin, mutta eipä sitä ihmisten ilmoille lähdetä pelkkä saunatakki päällään ;)

Kertokaapas nyt mulle että saako alapään karvoitusta jotenkin pehmennettyä (hoitoaineet tms.?) vai pitääkö vaan odottaa että kasvaa? Posliiniksi en aio vetää, voin vaan kuvitella miten tukalalta sitten tuntuu kun karvoitus alkaa kasvaa "sängelle"..

Ja miten olis paras lyhentää alapään karvoitusta? Ilmeisemmin tuo sheiverillä "nirhaaminen" ei oikein ollut hyvä vaihtoehto kun teki karvoituksesta piikikkään tuntuista. Mutta jos ei sheiverillä niin millä sitten?

Toivottavasti saisin täältä jotain vinkkejä että tää olo hieman helpottuis, eikä tarvitsis tuskailla ihmisten ilmoilla vaan sen takia että alapään karvoitus "piikittelee" ja lähes tunkeutuu pikkuhousujenkin läpi kun on niin terävää. Siinä sitä kivuliasta tunnetta onkin kun karvoitus tunkeutuu terävänä pikkareiden läpi ja jää kiinni, samalla kun yrität kävellä normaalisti..

Oon varmaan ainut jolle tämä on tapahtunut, sen verran nololta tuntuu.. :/

Et ole ainoa. Minulle kävi joskus myös noin, ja käy edelleen jos liian lyhyeksi siistin. Nykyään käytän ihan vain saksia tai miehen partakoneessa olevaa siistimisterää. (JOO PUTSAAN SEN AINA KÄYTÖN JÄLKEEN!) Jos sheiverillä kokeilen niin sitten on tuskasta..

ajella eikä leikata karvoitusta. Miksi edes leikkaisit lyhemmäksi, eikö vain ne reunat voi ajaa jos tulee ulos housuista?
Karvoituksen on hyvä olla tuuhea jotta se suojaa alapäätä.

Yhteistyössä