alapää,seksi,yrittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ralliperuna

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
1 552
0
36
Moi!

Mulla on raskauden jälkeen alapää haissu tosi voimakkaalle.Hiivaa ei oo.Haisee ninkun sen ittensä eli kusen ja jonkun hapon sekoitukselta.Oon ylihygieenikko ja käyn suihkussa 1-2 krt päivässä ja sen lisäks koitan alapäätäni pestä alapääsuihkulla mutta haju ei lähde.

Hiivaa ei oo,mulla niitä joskus ollut tosin paljon mutta nyt ei tietääkseni ja tätä hajua on ollut melkein 1,5v.Mies ei myönnä haistavansa mitään.

Siis mistä tää haju tulee?Virtsankarkailusta aattelin eka tulevan mutta ei se nyt enää olis ja tää haisee kyl muullekin.Pikkuhousujen läpi haju tulee housuihinkin joten joudun vaihtaan housut oikeestaan päivittäin,pikkuhousut 2 krt päivässä.

Yritetään lasta joten peittoja heilutellaan aika usein niin osin voi kai siitäkin johtua?Mutta tää vaiva ollut kyllä jo ennen yrittämistä.

Joku nyt varmaan kommentoi että kuinka kehtaan asiasta puhua mutta pikkuhiljaa on ruvennut tää häiritteen että pakko kysyä onko tää ihan normaalia? :|

Mulla on alkanu myös haista synnytyksen jälkeen. :D Liekö hormonitoiminta? Tai mun tapauksessa se, että on enemmän painoa = vähemmän ilmastointia... En tiiä. Mut hiiva ei haise, joku muu bakteeriepätasapaino se on (ei nyt niin kovasti haise kuitenkaa, että oisin asiasta huolestunut =) ).

1) Peset sitä liikaa. Kerran vuorokaudessa vedellä riittää.
2) Sulla voi olla jokin epäspesifi emätintulehdus.
3) Olet yliherkistynyt hajulle, eli kuvittelet sen voimakkaammaksi kuin onkaan.

Jokin noista.

jos jokin PH-arvo ei oo kohillaan?
koeta niitä apteekissa myytäviä ph-arvon tasapainottavia tuotteita näin ensialkuunsa.

tai sitten, voisko olla, että itse epäilet alapääsi haisevan, jos olet yli hygieeninen? jos ei todellisuudessa haisekaan, mutta kuvittelet?

Voi myös olla joku bakteeriepätasapaino, mikä voi johtua ihan ylipesemisestä, ainakin jos käytät jotain pesuainetta joka kerta. On voinut saada alkunsa raskauden aikana kun limakalvot on olleet kuivat.

mulla sama ongelma, ja ollut jo ennen synnytystäkin ettei johdu siitäkään

seksin jälkeen haisee tosi pahalle ja monta päivää, pikkuhousun suojia joudun käyttämään aina hajun vuoksi, ettei heti ala päälli housut haisemaan