V
vieras
Vieras
Mikähän mulla on kun mun alapää kutiaa vähän ja on herkkä, sellainen arka...Olisiko joku esim. hiivatulehdus?
Eikä kyse voi olla sukupuolitaudista.
Eikä kyse voi olla sukupuolitaudista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:hiivaa mä epäilisin noiden oireiden perusteella...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:hiivaa mä epäilisin noiden oireiden perusteella...
Mitäs sitten jos mulla olisi hiivatulehdus? Mitä mä teen? Jokin lääkekuuri? Vai meneekö ohi muuten? Nolona...Terveisin: tietämätön..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:hiivaa mä epäilisin noiden oireiden perusteella...
Mitäs sitten jos mulla olisi hiivatulehdus? Mitä mä teen? Jokin lääkekuuri? Vai meneekö ohi muuten? Nolona...Terveisin: tietämätön..
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:hiivaa mä epäilisin noiden oireiden perusteella...
ohjeiden mukaan jos sulla ei oo aikasemmin hiivaa ollu, ni pitäs lääkärin luona käydä. Apteekissa on myynnissä monenlaista hiivalääkettä ilman reseptiä, ja hoito on hyvin simppeli (katso pakkauksen ohjeet). Emätintabletti laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa. Ja muista, että hiiva tarttuu myös mieheen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:hiivaa mä epäilisin noiden oireiden perusteella...
ohjeiden mukaan jos sulla ei oo aikasemmin hiivaa ollu, ni pitäs lääkärin luona käydä. Apteekissa on myynnissä monenlaista hiivalääkettä ilman reseptiä, ja hoito on hyvin simppeli (katso pakkauksen ohjeet). Emätintabletti laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa. Ja muista, että hiiva tarttuu myös mieheen...
Just tota pitikin kysymäni, että tarttuuko mieheen...ok, eli ei seksiä nyt siis ilman muuta suojausta. Hmm...ja lääkäriinkö pitäisi? Vitsit kun ei olisi oikeasti aikaa yhtään, mutta...